ΔΟΕ: Ανάγκη άμεσης λύσης στο πρόβλημα συγκρότησης του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ευρυτανίας
Επιστολή με την οποία ζητά να αναθεωρηθεί το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο απέστειλε η ΔΟΕ

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ

Σύμφωνα με τον Ν.4713/2020, άρθρο 31, το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε.) αποτελείται από:

  • τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως Πρόεδρο, ο οποίος, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, αναπληρώνεται από τον νόμιμο αναπληρωτή του
  • Δύο (2) εν ενεργεία Διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με ισάριθμους Διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως αναπληρωτές τους, οι οποίοι υπηρετούν σε οργανικές θέσεις στην περιφέρεια του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε., έχουν τουλάχιστον δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία και ορίζονται από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
  • Δύο (2) τακτικούς αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που αναπληρώνονται από δύο (2) αναπληρωματικούς αιρετούς εκπροσώπους αυτών.

Ο νομοθέτης, όμως, δίχως την παραμικρή τεκμηρίωση,  όχι μόνο απέκλεισε από την παραπάνω διαδικασία προϊσταμένους/ες ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων αλλά ούτε καν φρόντισε να προβλέψει τι γίνεται στην περίπτωση που ο αριθμός των διευθυντών σχολείων ενός νομού δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι θέσεις του Συμβουλίου, πράγμα που συμβαίνει στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ν. Ευρυτανίας.

Εξ αιτίας του συγκεκριμένου γεγονότος, η συγκρότηση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ευρυτανίας δεν έχει γίνει δυνατή, με αποτέλεσμα μια σειρά υπηρεσιακών μεταβολών (ορισμός προϊσταμένων στα ειδικά και στα ολιγοθέσια σχολεία τα οποία αποτελούν πλειονότητα στον νομό, ανάθεση υπερωριών στους εκπαιδευτικούς των ολιγοθέσιων σχολείων η οποία δεν μπορεί να έχει αναδρομική ισχύ, επιλογή υποδιευθυντή σε σχολική μονάδα, ολοκλήρωση της διαδικασίας πλήρωσης κενωθείσας θέσης διευθυντή σχολικής μονάδας στην οποία ασκεί χρέη διευθυντή εκπαιδευτικός χωρίς όμως να λαμβάνει όπως προβλέπεται επίδομα θέσης, προϋπηρεσία και χωρίς να έχει μειωθεί το ωράριό διδασκαλίας του κλπ) να μην πραγματοποιείται, να καθυστερεί ή σε κάποιες άλλες περιπτώσεις να γίνεται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να υπάρξει άμεσα τροποποίηση του άρθρου 31 του Ν. 4713/2020, ώστε να μπορούν να στελεχώνουν τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. και άλλοι εκπαιδευτικοί που δεν είναι διευθυντές σχολείων (π.χ. προϊστάμενοι/ες) και να λυθεί και το συγκεκριμένο πρόβλημα της Διεύθυνσης Π.Ε. Ευρυτανίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ilektrologoys.jpg
Έρευνα: Η επόμενη γενιά εκατομμυριούχων θα είναι ηλεκτρολόγοι και υδραυλικοί
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αφαιρεί δουλειές αλλά δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τεχνικούς, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς και εργάτες, καθώς η κατασκευή data...
Έρευνα: Η επόμενη γενιά εκατομμυριούχων θα είναι ηλεκτρολόγοι και υδραυλικοί
ιστορια
«Ξεχνώντας την Ιστορία — μαθαίνοντας την αμνησία»: Με αφορμή την εθνική επέτειο που πλησιάζει
Πίσω από τη σημαία και τα στεφάνια, σιωπά μια πιο σκληρή αλήθεια: οι μαθητές μας γνωρίζουν όλο και λιγότερα για την Ιστορία της πατρίδας τους.
«Ξεχνώντας την Ιστορία — μαθαίνοντας την αμνησία»: Με αφορμή την εθνική επέτειο που πλησιάζει
sxoleio-thrania_0_20.jpg
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία και σχολές»: Το μαθητικό-φοιτητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και το αποτύπωμα στην εκπαιδευτική ατζέντα
Το κάλεσμα δεν είναι απλώς μια «τυπική» μαθητική διαμαρτυρία· είναι μια συνολική αμφισβήτηση της κατεύθυνσης της εκπαιδευτικής πολιτικής: από τις...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία και σχολές»: Το μαθητικό-φοιτητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και το αποτύπωμα στην εκπαιδευτική ατζέντα