Καταγγελία: Συντονιστές του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής και διευθυντές εφαρμόζουν ήδη την αξιολόγηση σχολικών μονάδων»
Σύμφωνα με την καταγγελία του ΣΕΠΕ «Αλέξανδρος Δελμούζος», ορισμένοι Συντονιστές ΠΕ από το 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής με άκρα μυστικότητα απέστειλαν ερωτηματολόγιο μόνο προς τους Διευθυντές των Σχολικών μονάδων με πρόσχημα τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς

Η αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών ξεκίνησε στην Αν. Αττική , ερήμην των Συλλόγων Διδασκόντων, από ορισμένους Συντονιστές του 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής και δυστυχώς διευθυντές σχολικών μονάδων

Ορισμένοι Συντονιστές της Π.Ε. από το 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής με άκρα μυστικότητα απέστειλαν ερωτηματολόγιο μόνο προς τους Διευθυντές των Σχολικών μονάδων με πρόσχημα τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς. 

  • Αρκετοί συνάδελφοι  Διευθυντές έσπευσαν να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο, μέσω της άτυπης πλατφόρμας google/forms, δίχως να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς των σχολείων και τους Συλλόγους Διδασκόντων και χωρίς να έχουν αντλήσει τα συγκεκριμένα στοιχεία που απαιτούνται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα να είναι αυθαίρετα και αναξιόπιστα. H όποια πιθανή επίκληση ότι δήθεν το σχετικό ερωτηματολόγιο αποτελεί «επιστημονική έρευνα» καταρρίπτεται, αφού σε αυτό δεν συμμετέχουν οι αποκλειστικά αρμόδιοι, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί.

Στοιχεία που πιθανόν θα αξιοποιηθούν κατά το δοκούν και από την πολιτική ηγεσία.

Η  αποστολή του συγκεκριμένου ερωτηματολογίου, το οποίο δεν κοινοποιήθηκε στους εκπαιδευτικούς,  είναι  πρακτικά  αντισυναδελφική και αντιδεοντολογική. Υπενθυμίζουμε πως κυρίαρχο όργανο της σχολικής μονάδας είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κρίσιμα στοιχεία που αφορούν πρακτικές εκπαιδευτικών και πληροφορίες για τη λειτουργία του σχολείου την εποχή της εξ αποστάσεως, όταν αυτά συλλέγονται, χωρίς τη συγκατάθεση και ενημέρωσή του, αποτελούν άτυπο φακέλωμα και μας παραπέμπουν σε μαύρες περιόδους της εκπαιδευτικής ιστορίας της χώρας μας.

Αναρωτιόμαστε:

  • Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης του 5ου ΠΕΚΕΣ έχουν το νόμιμο δικαίωμα να απαιτήσουν από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων την αποστολή αυτών των στοιχείων;
  • Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο έχει συνταχθεί από τους Συντονιστές Εκπαίδευσης ή εκμεταλλευόμενοι τον θεσμικό τους ρόλο «εξυπηρετούν» άλλον φορέα και ποιον;
  • Πώς, από ποιον και για ποιο λόγο θα αξιοποιηθούν τα στοιχεία που θα συγκεντρωθούν;
  • Υπάρχει η σχετική άδεια κι ακόμη κι αν υπάρχει έχουν δικαίωμα οι Δ/ντές να παρέχουν αυτές τις πληροφορίες για εκπαιδευτικούς και μαθητές;
  • Έχουν γνώση για το ερωτηματολόγιο  όλοι οι Συντονιστές Εκπαίδευσης του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής που έχει σταλεί σε ορισμένες σχολικές μονάδες και συμφωνούν με αυτό και το περιεχόμενο του;  Αν όχι να διαφοροποιηθούν άμεσα.

Για λόγους  διαφάνειας :

Οι Διευθυντές, που ήδη έχουν απαντήσει στο ερωτηματολόγιο, έχουν υποχρέωση  να συγκαλέσουν άμεσα έκτακτη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και να ενημερώσουν τα μέλη του για τις απαντήσεις που έδωσαν. Οι απαντήσεις που αφορούν τη σχολική μονάδα, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές,  δεν είναι προσωπική υπόθεση του κάθε Διευθυντή, αλλά αφορούν όλους τους συναδέλφους, οι οποίοι έχουν κάθε δικαίωμα να γνωρίζουν και να συναποφασίζουν για αυτές και την ακρίβειά τους. Οι σύλλογοι διδασκόντων των συγκεκριμένων σχολείων με πρακτικό να αρνηθούν να απαντήσουν στο άτυπο αυτό ερωτηματολόγιο και να το καταγγείλουν ως ξεκάθαρη αυθαίρετη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Οι όποιες  απαντήσεις  έχουν ήδη δοθεί στο ερωτηματολόγιο να αποσυρθούν.

Όσοι Δ/ντές δεν προέτρεξαν να απαντήσουν να συγκαλέσουν έκτακτο σύλλογο διδασκόντων με πρόταση την άρνηση απάντησης επειδή το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο δεν έχει καμιά νομική υπόσταση και  αφορά ξεκάθαρα την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Καταγγέλλουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την ενέργεια ορισμένων Συντονιστών του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής  να αποστείλουν, πίσω από τις πλάτες των εκπαιδευτικών, με άκρα μυστικότητα,  το ερωτηματολόγιο με μοναδικό σκοπό και στόχο να υφαρπάξουν απαντήσεις ώστε «να ευλογήσουν τα γένια τους»,  για να αξιολογήσουν τις σχολικές μονάδες αλλά και εκπαιδευτικούς  και ίσως για να προσφέρουν υπηρεσίες σε τρίτους. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως μεταξύ άλλων πολλών ερωτήσεων  οι Δ/ντές καλούνται να απαντήσουν, αν είναι δυνατόν, αν «ανάμεσα στα σημαντικότερα προβλήματα που εντόπισαν κατά την περίοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ήταν»: οι «Μη επαρκείς ψηφιακές δεξιότητες εκπαιδευτικών», η «Συνεργασία με γονείς»  και η «Συνεργασία εκπαιδευτικών μεταξύ τους»! Ο ορισμός της αξιολόγησης!

 Μεγάλες, βέβαια,  είναι και οι ευθύνες των συναδέλφων Διευθυντών που βιάστηκαν να απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο, χωρίς να ενημερώσουν τους συναδέλφους, με ανεπίτρεπτη μυστικότητα,  και χωρίς συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων, αφού οι ερωτήσεις δεν αφορούν μόνο τις προσωπικές τους απόψεις αλλά και στοιχεία για τα οποία τουλάχιστον έπρεπε να έχουν ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς και να έχουν εξασφαλίσει  την έγκριση με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Συγκεκριμένες αναφορές και παροτρύνσεις ορισμένων  Συντονιστών σε τηλεδιασκέψεις προς τους Δ/ντές , όπως  «απαντήστε μόνοι σας, δεν θέλουμε να σας βάζουμε στη διαδικασία συνεδριάσεων» είναι τουλάχιστον αυθαίρετες, υποκριτικές και απαράδεκτες.

Οι όποιες απαντήσεις δεν έχουν καμιά αξία όταν αυτές δεν προέρχονται μέσα από τους Συλλόγους Διδασκόντων.

Καλούμε

  • Τους συναδέλφους Δ/ντές. επιτέλους,  να μη  θεωρούν απαράβατους κανόνες και να μη υιοθετούν άκριτα τις αυθαίρετες απόψεις και παραινέσεις της Διοίκησης ή των Συντονιστών Εκπαίδευσης
  • Οι Συντονιστές του 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής που απέστειλαν το ερωτηματολόγιο να το αποσύρουν άμεσα  
  • Τους όμορους Συλλόγους εκπαιδευτικών να καταγγείλουν αυτές τις πρακτικές
  • Τη Δ.Ο.Ε. να πάρει θέση

Άμεση κήρυξη απεργίας – απόχης από κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας και ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικού .

Εδώ το σχετικό ερωτηματολόγιο

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα