Συναδέλφισσα, συνάδελφε
Η συνέλευση της ΕΛΜΕ μας πραγματοποιήθηκε μέσα σε δύσκόλες και κρίσιμες στιγμές για την Παιδεία και το δημόσιο σχολείο, στιγμές που ενώ το συνδικαλιστικό μας όργανο θα έπρεπε να είναι σε εγρήγορση και αναβρασμό, εμφανίζει σοβαρά συμπτώματα εκφυλισμού.
Στη συνέλυση ολοκληρωμένο πλαίσιο και πρόταση δράσης κατέθεσε μόνο η ΑΣΕ. Η ΔΑΚΕ, πραξικοπηματικά έθεσε εαυτόν πρόεδρο της διαδικασίας. Ως πρόεδρος αρνήθηκε σε εκλεγμένο εκπρόσωπο συλλόγου γονέων σχολείου στο δήμο Ζωγράφου να μιλήσει στους συναδέλφους και να τους ενημερώσει! Ενώ, λοιπόν, έχουμε μπροστά μας δύσκολους αγώνες για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, η πλειψηφία στο σωματείο μας θεωρεί τον κλάδο συντεχνία και προσπαθεί να τον αποκόψει από τους φυσικούς του συμμάχους, ανάμεσα στους οποίους είναι και το γονεϊκό κίνημα. Μάλιστα η αλλεργική και οργισμένη αντίδραση απέναντι σε ένα γονιό – εκλεγμένο εκπρόσωπο ΔΣ - ο οποίος μας απευθύνεται λέγοντας ότι στηρίζει τους αγώνες των εκπαιδευτικών, μας εκθέτει και μας ντροπιάζει σαν κλάδο. Τελικά, μετά από επιμονή της ΑΣΕ, ο γονιός κατέθεσε ψήφισμα που εστίαζε σε βασικά σημεία του νομοσχεδίου και το οποίο τελικά καταψηφίστηκε.
Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ακόμη μια φορά τη σύμπλευση της πλειψηφίας με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική της μετατροπής του σχολείου σε εξεταστική αρένα, της τράπεζας θεμάτων, της αύξησης των μαθητών ανά τμήμα, της αξιολόγησης, του ακρωτηριασμού της γενικής μόρφωσης, της κατηγοριοποίησης, της αδιοριστίας κτλ. Φτάσαμε στο σημείο να ακούμε τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ να επικροτεί την πρόταση να κάνουμε έκκληση για εξοπλισμό των σχολείων προκειμένου να γίνεται ταυτόχρονη αναμετάδοση του μαθήματος από τη σχολική τάξη μέσω κάμερας, σε επόμενο στάδιο (αφού θα έχουμε προμηθευτεί τον εξοπλισμό!!!!). Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ επικρότησε αυτήν την απαράδεκτη και αντιεκπαιδευτική στάση, ως άλλος εκπρόσωπος τύπου του Υπουργείου Παιδείας, αγνοώντας την πάνδημη κατακραυγή που είχε η σχετική τροπολογία του υπουργείου για τις κάμερες και τον κίνδυνο στον οποίο εκθέτει την εκπαιδευτική διαδικασία και τους συναδέλφους.
Η πλήρης ταύτιση ΔΑΚΕ και υπουργείου την οδηγεί στο σημείο να υπεραμύνεται του δικαιώματος στην απεργοσπασία την οποία ασκεί συστηματικά χωρίς να θεωρεί ότι έχει να λογοδοτήσει στους συναδέλφους που εκπροσωπεί. Θυμίζουμε δε πως την απεργία είχε ψηφίσει στο ΔΣ της ΟΛΜΕ τόσο η ΔΑΚΕ όσο και οι ΣΥΝΕΚ. Σε αυτό το πλαίσιο δεν είναι να εκπλήσσεται κανείς που δεν απευθύνθηκαν στους συναδέλφους με πρόταση για πρόγραμμα δράσης, παρά μόνο με ό,τι λέει η ΟΛΜΕ (στην οποία έχουν την πλειψηφία), δηλαδή μια 24ωρη απεργία την ημέρα κατάθεσης του νομοσχεδίου. Μάλιστα, όπως φαίνεται, και σε αυτή την απεργία οι ίδιοι επιφυλάσσονται να ασκήσουν με συνέπεια το αναφαίρετο δικαίωμά τους στην απεργοσπασία. Εξάλλου, η παρουσία τους στη συνέλευση χαρακτηρίστηκε από ειρωνικά σχόλεια για τις κινητοποιήσεις και για τα χαμηλά ποσοστά απεργίας στις 6/5. Δηλαδή, όχι μόνο ψηφίζουν την απεργία, όχι μόνο την σπάνε επιδεικτικά αλλά έχουν και το θράσσος να ειρωνευτούν για τη συμμετοχή την οποία οι ίδιοι συνειδητά σαμποτάρουν.
Για τα χρήματα των παιδιών που δόθηκαν για εκδρομές που δεν έγιναν και η κυβέρνηση κάλυψε νομοθετικά τα πρακτορεία εκδρομών, μέσω προγραμμάτων voucher, o συνάδελφος από τη ΔΑΚΕ μας είπε πως τα πρακτορεία έχουν έξοδα και γι` αυτό πρέπει να στηριχθούν. Άλλωστε, και ο ίδιος έχει δώσει 110 ευρώ. Νιώθουν δηλαδή την άνεση να μιλάνε για τα χρήματα του κόσμου από τη σκοπιά των γραφείων και όχι από τη σκοπιά των παιδιών που βλέπουν κάθε μέρα απέναντί τους μέσα στην τάξη.
Σε αυτό το κλίμα μαρασμού του συνδικαλιστικού μας οργάνου ο εκπρόσωπος των ΣΥΝΕΚ επέδειξε εκκωφαντική σιγή επιλέγοντας να μην πάρει θέση ούτε καν επί της διαδικασίας.
Συναδέλφισσα, συνάδελφε
Όλα αυτά δεν πρέπει να μας απογοητεύουν. Η δράση του σωματείου και ο συσχετισμός σε αυτό είναι υπόθεση όλων μας. Το δημόσιο σχολείο είμαστε εμείς, από εμάς και τους αγώνες μας εξαρτάται το μέλλον του.
Συμμετέχουμε μαζικά στην απεργία 9/6, την επεργιακή συγκέντρωση στις 13:00 στ προπύλαια και στις κινητοποιήσεις των επόμενων ημερών
Απλώνουμε γέφυρες επικοινωνίας και συμπόρευσης με το γονεϊκό και μαθητικό κίνημα, με τους φυσικούς μας συμμάχους.
Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι συντεχνία παλεύουν για δημόσια και δωρεάν παιδεία
8/6/2020
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη