Εγκληματική αδράνεια του υπουργείου! Άφησε για άλλη μια φορά τους εκπαιδευτικούς να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά μόνοι τους
Ανακοίνωση της ΕΡΑ/ΕΚΕ ΠΕ Αχαΐας

Για δεύτερη φορά το τελευταίο διάστημα το υπουργείο αφήνει τα πράγματα στην μοίρα τους χωρίς να προβλέψει, αλλά ούτε καν να θεραπεύσει εκ των υστέρων (όπως έκανε και με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση) αφήνοντας τους εκπαιδευτικούς να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά.

Από τις πρώτες μέρες που ανακοινώθηκε η επιστροφή παιδιών –εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες , όποιος έχει τη στοιχειώδη εικόνα των σχολείων στην Α/μια, αντιλαμβανόταν ότι θα προκύψει σοβαρό ζήτημα με τις άδειες ειδικού σκοπού.

Αντί λοιπόν το υπουργείο και η κυβέρνηση να προβλέψουν το αυτονόητο, να καταγράψουν δηλαδή την εβδομάδα πριν το άνοιγμα τις άδειες και να προχωρήσουν στην πρόσληψη αναπληρωτών για την ομαλή επαναλειτουργία των σχολείων, λίγες ώρες πριν το άνοιγμα τους στάλθηκε νέα εγκύκλιος με την οποία «ΔΥΝΑΤΑΙ» να πάρουν τις απαραίτητες άδειες οι εκπαιδευτικοί, πετώντας το μπαλάκι των ευθυνών στους διευθυντές των σχολείων και στις διευθύνσεις εκπαίδευσης να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

Όπως ήταν αναμενόμενο, από την Δευτέρα που άνοιξαν τα σχολεία χιλιάδες εκπαιδευτικοί έκαναν χρήση των ειδικών αδειών και των αδειών ειδικού σκοπού προκαλώντας σύγχυση στην λειτουργία των σχολικών μονάδων, που πέρα όλων των άλλων είχαν να διαχειριστούν και πρωτόγνωρες καταστάσεις με την τήρηση των υγειονομικών κανόνων. Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε ότι πριν το κλείσιμο υπήρχαν ήδη κάμποσες χιλιάδες κενά, αντιλαμβάνεστε την εικόνα που επικρατεί στα σχολεία αυτή την στιγμή.

  • Καλούμε έστω την ύστατη ώρα το υπουργείο να προχωρήσει άμεσα (σήμερα Πέμπτη) σε πρόσληψη αναπληρωτών για να καλύψει τις ανάγκες για τις τελευταίες 3 εβδομάδες μαθημάτων και όχι να βάζει τους εκπαιδευτικούς να τσακώνονται μεταξύ τους και να προσπαθούν να καλύψουν τρύπες (πολλές φορές ημι/παρανομώντας) λες και φταίνε αυτοί για την όλη κατάσταση που δημιουργήθηκε. Σε σημερινή της τοποθέτηση άλλωστε η Υπουργός Παιδείας-Επικοινωνίας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων από την επόμενη Δευτέρα. Οι ανάγκες επομένως σε εκπαιδευτικό δυναμικό πιθανόν να αυξηθούν δραματικά.

  • Καλούμε το υπουργείο να πάρει πίσω την από 29/5/2020 εγκύκλιο που δίνει την δυνατότητα στους διευθυντές να κρίνουν ποιος/α ΔΥΝΑΤΑΙ ή όχι να πάρει τις απαραίτητες άδειες και να κάνει ακόμα και τώρα προσλήψεις ανάλογες των κενών που υπήρχαν και έχουν δημιουργηθεί στα σχολεία της επικράτειας.

ΥΓ. Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η πρόσφατη ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών που, μετά την μεγάλη αναστάτωση των τελευταίων ημερών, ως μοναδικούς υπεύθυνους βρίσκει τους διευθυντές των σχολείων και την τοπική διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Φαίνεται ότι το υπουργείο έχει ευθύνες μόνο όταν είναι στην κυβέρνηση ο Φίλης και ο Γαβρόγλου (για κάποιο λόγο εξαιρούνε τον Μπαλτά). Γιατί ακόμα ψάχνουμε μια ανακοίνωση του που να ψέγει Κεραμέως/Ζαχαράκη για το παραμικρό, παρά τα όσα έχουν φέρει προς ψήφιση στην ελληνική βουλή. Κάποια (αντί)μέτωπα δεν σπάνε εύκολα τελικά.

ΕΡΑ/ΕΚΕ ΠΕ Αχαΐας

σχετικά άρθρα

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Υπόμνημα προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας, καθώς και τον πρόεδρο του ΙΕΠ
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Η εταιρεία που εξαγόρασε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ζητά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού της...
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Η έρευνα διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ