Οι γονείς των μαθητών εκπέμπουν «SOS» για τα σχολεία στο Λιδωρίκι
Επαναπροσδιορισμό όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Λιδωρικίου σε δυσπρόσιτων ζητούν οι Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων Λιδωρικίου

Οι γονείς έστειλαν ψήφισμα διαμαρτυρίας στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Αναλυτικά, το ψήφισμα:

 Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Νίκη Κεραμέως

     Ενόψει  της ψήφισης του νέου νομοσχεδίου για την Παιδεία είμαστε έντονα προβληματισμένοι , γιατί θεωρούμε πως, συμφώνα με το ΠΔ 111/2016(ΦΕΚ Α΄)  τα οριζόμενα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό ενός σχολείου ως δυσπρόσιτου πληρούνται ένα προς ένα, από τα σχολεία του Λιδωρικίου. Ωστόσο δεν έχουν χαρακτηριστεί ως τέτοια..

   Σας επισημαίνουμε ότι το Υπ. Υγείας και το Υπ. Δικαιοσύνης αναγνωρίζουν την περιοχή μας ως δυσπρόσιτη και άγονη αντίστοιχα.

     Η αποχαρακτήριση των σχολείων μας  (ενώ είναι μονάδες ορεινού όγκου και άγονης περιοχής) και η πτώση της μοριοδότησης  είναι ένας από τους σημαντικούς, όπως γνωρίζετε, λόγους για την μη πλήρωση  θέσεων διδακτικού προσωπικού  με αποτέλεσμα οι σχολικές  μονάδες να υπολειτουργούν.

Γι΄ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη για τα παιδιά, τις οικογένειες και τη γενικότερη  κοινωνία η ομαλή λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών όλων των ομάδων προσανατολισμού  καθώς και του εξεταστικού κέντρου του ΓΕ.Λ. Λιδωρικίου  Πιστεύουμε πως η μείωση των μορίων γίνεται, όταν οι συνθήκες  όλων των μορφών της περιοχής  καλυτερεύουν, κάτι που στην περιοχή μας δεν συμβαίνει. Θα επιφέρει «φυγή»  των μαθητών και των οικογενειών τους σε αστικές περιοχές αποδυναμώνοντας ‘έτσι τόσο τις σχολικές μονάδες όσο και την ευρύτερη τοπική  οικονομία με ραγδαία δυσάρεστες  συνέπειες  σε όλους τους τομείς για την περιοχή μας. Η πεποίθησή μας, είναι πως οι σχολικές μονάδες πρέπει να επαναπροσδιοριστούν ως δυσπρόσιτες.

Ζητούμε λοιπόν να αξιολογηθεί η κατάσταση σύννομα και αντικειμενικά ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα καθώς και την κατανόησή σας για την αγωνία και το άγχος, τόσο των μαθητών/τριών για το μέλλον τους όσο και των γονέων.                                                                                               

Ζητούμε, λοιπόν τον επαναπροσδιορισμό όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε δυσπρόσιτων. 

Ζητούμε επίσης ίσες ευκαιρίες σε ποιοτική δημόσια εκπαίδευση.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολο
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών. Μέρος Γ
«Ο έλεγχος και η επιτήρηση μέσω της αξιολόγησης δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Συνδέεται με μια βαθύτερη ιστορική και πολιτική διαχείριση της...
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών. Μέρος Γ
ΕΑΠ
Καταδίκη χωρίς προειδοποίηση: Εκτός ΑΣΕΠ εκατοντάδες φοιτητές του ΕΑΠ
Τελειόφοιτοι του ΕΑΠ κινδυνεύουν να αποκλειστούν από τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής λόγω αδικαιολόγητων καθυστερήσεων στην πρακτική άσκηση
Καταδίκη χωρίς προειδοποίηση: Εκτός ΑΣΕΠ εκατοντάδες φοιτητές του ΕΑΠ