Διαμαρτυρία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΑΕΙ: Φτάνει πια!
Δελτίο Τύπου της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Ε.Ι. αναφορικά με την ακρόαση φορέων στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ για (πολλοστή) φορά, αν η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων η οποία συζητά για το Νομοσχέδιο που αφορά και σε θέματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης γνωρίζει σε ποιους απευθύνεται και ποιους επηρεάζει ο κάθε Νόμος που αφορά στα Πανεπιστήμια. ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ, αν η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων γνωρίζει τους κλάδους που υπηρετούν στα Πανεπιστήμια και τις αρμοδιότητες του κάθε κλάδου ή απλώς κάθε φορά το πληροφορείται από ό,τι ξέρει και ό,τι φαίνεται στον καθένα. Εκτός κι αν κάθε φορά οι προσκλήσεις των κλάδων για να παρουσιάσουν τις θέσεις τους στην Επιτροπή εξαρτώνται όχι από την άγνοια (η οποία εν δυνάμει διορθώνεται) αλλά από προσωπικές επιλογές δίκην συμπάθειας ή αντιπάθειας συγκεκριμένων κλάδων. Πώς αλλιώς μπορούμε να εξηγήσουμε το γεγονός ότι ενώ καλούνται οι κλάδοι των Ε.Δι.Π. και των ΕΤΕΠ δεν καλείται ο κλάδος των Ε.Ε.Π., παρόλο που επηρεάζεται και θίγεται  το ίδιο, αν όχι περισσότερο από τους άλλους δυο κλάδους,  από το Νομοσχέδιο.

ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ (για μια ακόμη φορά προφανώς για τους αγνοούντες) ότι από τις τρεις κατηγορίες προσωπικού τα μέλη του Ε.Ε.Π. είναι τα μόνα που ασκούν apriori αυτοδύναμο διδακτικό έργο και διδάσκουν και σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών όπως τα ΔΕΠ, έχουν διδακτορικό τίτλο σπουδών ως τυπικό προσόν για τον διορισμό τους μετά από εκλογή, ανάλογα με αυτή των Δ.Ε.Π..  Ως εκ τούτου, αν μια κατηγορία διδασκόντων θίγεται περισσότερο από το Νομοσχέδιο, αυτή είναι η κατηγορία των Ε.Ε.Π., εξαιτίας της αναλογίας, αν όχι της ομοιότητάς της με αυτή των Δ.Ε.Π..

Σε σχέση με το επίμαχο Νομοσχέδιο, είναι χαρακτηριστική η διάθεση κάποιων να αποκλείσουν κατηγορίες διδασκόντων στα Πανεπιστήμια από τις εκλογές αιρετών προϊσταμένων. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτή η διάθεση εκφράστηκε πρώτη φορά με το Νόμο Διαμαντοπούλου και υποστηρίχτηκε σε συγκεκριμένες πολιτικές συγκυρίες κυβερνήσεων. Φοβόμαστε ότι αυτή η διάκριση δεν έχει κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο αλλά προέρχεται από τη βαθιά επιθυμία ορισμένων να προβάλουν την αξία τους μέσω της δημιουργίας διδασκόντων πρώτης, δεύτερης ακόμα και όγδοης ταχύτητας. Αλλιώς δεν είναι εύκολο να εξηγηθεί το γεγονός ότι δεν μπορούμε να έχουμε γνώμη (έστω και με την εξαιρετικά μικρή ποσόστωση που προέβλεπε ο Νόμος Γαβρόγλου)για το ποιος θα μας διοικεί. Και αυτό αφορά, τους Πρυτάνεις, τους Κοσμήτορες, τους Προέδρους των Τμημάτων και τους Διευθυντές Τομέων, δηλαδή  αυτούς που διοικούν τις ακαδημαϊκές μονάδες στις οποίες υπηρετούμε.

Είναι αυτός δημόσιος δημοκρατικός διάλογος;

Για το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Δέσποινα Δημητριάδου, Πρόεδρος                                            

Γεώργιος Αραχωβίτης, Γενικός Γραμματέας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ιδιωτικά σχολεία, παιδιά με σχολική στολή μεταφέρουν σχολικές τσάντες
Η μεγάλη εισβολή των funds στα ιδιωτικά σχολεία: Η εκπαίδευση ως νέα «χρηματαγορά»
Εκπαίδευση με όρους επενδυτικού προϊόντος: Αν  η εκπαίδευση μετατραπεί σε «γραμμή παραγωγής» αποφοίτων με ISO αριστείας, τότε θα έχουμε χάσει κάτι...
Η μεγάλη εισβολή των funds στα ιδιωτικά σχολεία: Η εκπαίδευση ως νέα «χρηματαγορά»
πολυτεχνειο
Τα «αμήχανα» σχολικά βιβλία ιστορίας για τον ξεσηκωμό του Πολυτεχνείου το 1973

Αν δεχτούμε ότι η άγνοια του παρελθόντος δεν προκαλεί μόνο συγχύσεις στη γνώση του παρόντος αλλά και υπονομεύει κάθε δυνατότητα δράσης στο παρόν...

Τα «αμήχανα» σχολικά βιβλία ιστορίας για τον ξεσηκωμό του Πολυτεχνείου το 1973