Διαμαρτυρία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΑΕΙ: Φτάνει πια!
Δελτίο Τύπου της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Ε.Ι. αναφορικά με την ακρόαση φορέων στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ για (πολλοστή) φορά, αν η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων η οποία συζητά για το Νομοσχέδιο που αφορά και σε θέματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης γνωρίζει σε ποιους απευθύνεται και ποιους επηρεάζει ο κάθε Νόμος που αφορά στα Πανεπιστήμια. ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ, αν η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων γνωρίζει τους κλάδους που υπηρετούν στα Πανεπιστήμια και τις αρμοδιότητες του κάθε κλάδου ή απλώς κάθε φορά το πληροφορείται από ό,τι ξέρει και ό,τι φαίνεται στον καθένα. Εκτός κι αν κάθε φορά οι προσκλήσεις των κλάδων για να παρουσιάσουν τις θέσεις τους στην Επιτροπή εξαρτώνται όχι από την άγνοια (η οποία εν δυνάμει διορθώνεται) αλλά από προσωπικές επιλογές δίκην συμπάθειας ή αντιπάθειας συγκεκριμένων κλάδων. Πώς αλλιώς μπορούμε να εξηγήσουμε το γεγονός ότι ενώ καλούνται οι κλάδοι των Ε.Δι.Π. και των ΕΤΕΠ δεν καλείται ο κλάδος των Ε.Ε.Π., παρόλο που επηρεάζεται και θίγεται  το ίδιο, αν όχι περισσότερο από τους άλλους δυο κλάδους,  από το Νομοσχέδιο.

ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ (για μια ακόμη φορά προφανώς για τους αγνοούντες) ότι από τις τρεις κατηγορίες προσωπικού τα μέλη του Ε.Ε.Π. είναι τα μόνα που ασκούν apriori αυτοδύναμο διδακτικό έργο και διδάσκουν και σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών όπως τα ΔΕΠ, έχουν διδακτορικό τίτλο σπουδών ως τυπικό προσόν για τον διορισμό τους μετά από εκλογή, ανάλογα με αυτή των Δ.Ε.Π..  Ως εκ τούτου, αν μια κατηγορία διδασκόντων θίγεται περισσότερο από το Νομοσχέδιο, αυτή είναι η κατηγορία των Ε.Ε.Π., εξαιτίας της αναλογίας, αν όχι της ομοιότητάς της με αυτή των Δ.Ε.Π..

Σε σχέση με το επίμαχο Νομοσχέδιο, είναι χαρακτηριστική η διάθεση κάποιων να αποκλείσουν κατηγορίες διδασκόντων στα Πανεπιστήμια από τις εκλογές αιρετών προϊσταμένων. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτή η διάθεση εκφράστηκε πρώτη φορά με το Νόμο Διαμαντοπούλου και υποστηρίχτηκε σε συγκεκριμένες πολιτικές συγκυρίες κυβερνήσεων. Φοβόμαστε ότι αυτή η διάκριση δεν έχει κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο αλλά προέρχεται από τη βαθιά επιθυμία ορισμένων να προβάλουν την αξία τους μέσω της δημιουργίας διδασκόντων πρώτης, δεύτερης ακόμα και όγδοης ταχύτητας. Αλλιώς δεν είναι εύκολο να εξηγηθεί το γεγονός ότι δεν μπορούμε να έχουμε γνώμη (έστω και με την εξαιρετικά μικρή ποσόστωση που προέβλεπε ο Νόμος Γαβρόγλου)για το ποιος θα μας διοικεί. Και αυτό αφορά, τους Πρυτάνεις, τους Κοσμήτορες, τους Προέδρους των Τμημάτων και τους Διευθυντές Τομέων, δηλαδή  αυτούς που διοικούν τις ακαδημαϊκές μονάδες στις οποίες υπηρετούμε.

Είναι αυτός δημόσιος δημοκρατικός διάλογος;

Για το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Δέσποινα Δημητριάδου, Πρόεδρος                                            

Γεώργιος Αραχωβίτης, Γενικός Γραμματέας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οκτα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Πλέον, η ίδια η πολιτεία ανοίγει τον δρόμο ώστε ένας εργοδότης να έχει εργαζόμενους εγκλωβισμένους για 13 ώρες συνεχόμενα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Σοφία Ζαχαράκη
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»
Το Υπουργείο Παιδείας αναθέτει στην ΑΔΙΠΠΔΕ μελέτη για την υπερβαθμολόγηση και την αναβάθμιση των κριτηρίων προαγωγής και αποφοίτησης μαθητών...
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»
ΑΔΕΔΥ: Απεργία στο Δημόσιο
Νέο Πειθαρχικό: Σήμερα η μεγάλη απεργία - Ποιοι συμμετέχουν στην κινητοποίηση
Σε απεργιακό κλοιό το Δημόσιο – Πανελλαδική κινητοποίηση αύριο με φόντο το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο
Νέο Πειθαρχικό: Σήμερα η μεγάλη απεργία - Ποιοι συμμετέχουν στην κινητοποίηση
εκπαιδευτικός
Ο αφόρητος οικονομικός γολγοθάς των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Μισθός για ένα 15νθήμερο, φτώχεια... και δανεικά!
Αν δεν φροντίσουμε εκείνους που κρατούν το σχολείο όρθιο, πώς θα φροντίσουν εκείνοι το μέλλον των παιδιών μας;
Ο αφόρητος οικονομικός γολγοθάς των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Μισθός για ένα 15νθήμερο, φτώχεια... και δανεικά!