Στο παρελθόν, είχαν προταθεί συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής για κάθε θέση με σεβασμό σε όλους-ες, πρόταση που λάμβανε υπόψη τις πραγματικές και αντικειμενικές δυσκολίες και έδινε προσοχή, βεβαίως, στην άψογη διεξαγωγή των Εξετάσεων. Αυτό έχει να κάνει και με τις θέσεις στις Λ.Ε.Ε. (μιλάμε φυσικά για τις θέσεις που δεν ορίζονται ex officio) αλλά και με επιτηρητές-τριες και διορθωτές-τριες.
Παρά το ότι κάποιες από τις παλιότερες προτάσεις μας έχουν υιοθετηθεί, όπως πχ να ερωτώνται πριν τη διαδικασία, μαζί με τη δήλωση κωλύματος, ποιοι-ες θέλουν να οριστούν επιτηρητές-τριες ή να υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις εναλλαγή, δυστυχώς φαινόμενα άνισης μεταχείρισης εξακολουθούν να υφίστανται: κάποιοι-ες μπαίνουν συνέχεια ενώ κάποιοι-ες άλλοι-ες καθόλου.
Ειδικά φέτος, λόγω κορωνοϊού, υπάρχουν επιπλέον δεδομένα. Οι μαθητές-τριες θα επιτρέπεται να είναι μόνο μέχρι 15 στην Αίθουσα Εξετάσεων (άρα επιπλέον απαιτήσεις για επιτηρήσεις), και αρκετοί-ές συνάδελφοι-ισσες (και σωστά) έχουν κάνει χρήση της άδειας για ευπαθείς ομάδες ή της άδειας ειδικού σκοπού. Οι δε μετακινήσεις με δημόσια μέσα μεταφοράς προς Τρίπολη είναι πιο δύσκολες.
Ζητάμε από τη ΔΙΔΕ Κορινθίας και κάθε αρμόδιο φορέα:
Για τους επιτηρητές και τις επιτηρήτριες:
- Να συνεχίσει να δηλώνεται η προτίμηση.
- Να εξαιρεθούν όσοι-ες ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες με βάση τις κείμενες διατάξεις και αν είναι δυνατόν να υπάρξει διεύρυνσή τους (πχ άνω των 60 ετών όχι μόνο άνω των 65).
- Στη συνέχεια, και εφόσον δεν έχει συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός, να μπούμε ΟΛΟΙ-ΟΛΕΣ, όπως γίνεται άλλωστε και σε άλλες ΔΙΔΕ, με αποτέλεσμα έναν πολύ μικρότερο αριθμό επιτηρήσεων και σαφείς, μοναδικούς ρόλους για τον κάθε έναν και την κάθε μία.
- Παροχή-τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας για όλους-ες μας. Δωρεάν μάσκες, γάντια, αντισηπτικά.
- Όσοι-ες είναι επιτηρητές-τριες να μην μπαίνουν και διορθωτές-τριες.
- Σε περίπτωση που υπάρχει ζευγάρι εκπαιδευτικών, να μην μπαίνουν επιτηρητές και οι 2.
Για τις Λ.Ε.Ε.:
- Να υπάρχει ανανέωση (πέρα από τις ex officio θέσεις) τουλάχιστον κατά 30%.
Για τους διορθωτές και τις διορθώτριες:
- Πριν από τη διαδικασία επιλογής και μαζί με τη δήλωση κωλύματος, να ερωτώνται ποιοι-ες θέλουν να οριστούν διορθωτές-τριες στην Τρίπολη.
- Συντονισμός μεταξύ Διορθωτικού Κέντρου και ΔΙΔΕ ώστε όσοι-ες είναι διορθωτές-τριες να μην μπαίνουν και επιτηρητές-τριες.
- Τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας.
- Να θεσπιστεί διορθωτικό κέντρο στην Κόρινθο.
Όλα αυτά απαιτούν στοιχειώδη συνεννόηση μεταξύ των επιπέδων της Διοίκησης, δικαιοσύνη από τη ΔΙΔΕ και την ΠΔΕ στον ορισμό των εργασιών αλλά και υπεύθυνη συναδελφική στάση από όλους τους συναδέλφους κι όλες τις συναδέλφισσες.
(EAK) - (Αγων. Παρεμβάσεις - ΑΡΕΝ - Ανένταχτοι)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη