Όλοι στις 26 Μαΐου στη νέα πανελλαδική πανεκπαιδευτική κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο
Η Εκπαιδευτικοί ριζοσπαστικής Αριστεράς ΠΕ συμμετέχουν στην κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο

Σε συνέχεια των μεγάλων πανελλαδικών κινητοποιήσεων,  30 Απριλίου, 8 Μαΐου, 13  και 19 Μαΐου, συνεχίζουμε την Τρίτη 26 Μαΐου  με πανελλαδική κινητοποίηση που καλούν οι ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ ενάντια στο πολυνομοσχέδιο της Ν.Δ., ενάντια στην τροπολογία και υπουργική απόφαση για τις κάμερες και το Live streaming.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, η Κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας, αντί να αποσύρει την τροπολογία για τις κάμερες, με υπουργική απόφαση και καλυπτόμενη από το «δύναται» εισάγει τελικά κάμερες στις τάξεις και την απευθείας μετάδοση των μαθημάτων. Το ψήφισε έτσι, ώστε να νομιμοποιήσει την τροπολογία ως πρακτική καταγραφής των τεκταινομένων  στη τάξη  με την ευθύνη μάλιστα των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί στην τάξη και στην  πράξη δεν πρόκειται να προχωρήσουν σε ζωντανές αναμεταδόσεις από την αίθουσα διδασκαλίας, θα χρησιμοποιήσουν και την απεργία- αποχή που αποφάσισε  η ΔΟΕ και προκήρυξε  η ΑΔΕΔΥ. Δεν θα επιτρέψουν   να εκκρεμεί «εφαρμογή» τέτοιας διάταξης και να εμφανιστεί στα σχολεία  ως «κανονικότητα». 

Οι Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς [ΕΡΑ] καταγγέλλουν  τη συγκεκριμένη τροπολογία και την υπουργική απόφαση και θα αγωνιστούν μέχρι αυτή να αποσυρθεί.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, φοβούμενη τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών, την αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας, ενάντια στην τροπολογία και ενάντια συνολικά στο νομοσχέδιο, προέβη σε κάποιους λεκτικούς ελιγμούς χωρίς ωστόσο να αποσύρει το πολυνομοσχέδιο, με απώτερο σκοπό να περιορίσει τις αντιδράσεις του εκπαιδευτικού κινήματος.

Η ΕΡΑ, οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, οι ενώσεις γονέων, το εκπαιδευτικό κίνημα, ζητάμε όλοι τη συνολική του απόσυρση. «Παιχνίδια» με την απόσυρση κάποιων μόνο διατάξεων και την νομοθέτηση όμως άλλων κρίσιμων που θα δημιουργήσουν αρνητικά τετελεσμένα στην εκπαίδευση και πεδίο για  να προχωρήσουν τα συνολικά νεοφιλελεύθερα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης δεν πρόκειται να δεχτούμε. Απόσυρση τώρα όλου το νομοσχεδίου!

Και ενώ συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις ενάντια στο συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο και ενάντια στην  τροπολογία για τις κάμερες, η κυβέρνηση ΝΔ  ανοίγει συνεχώς νέα θέματα με θέσεις  που εναντιώνονται σε κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και Δημοσιοϋπαλληλικού κινήματος.

Θέλει να αποκλείσει τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών μέσω των αιρετών τους από τα συμβούλια επιλογής για τα στελέχη εκπαίδευσης, γυρίζοντας έτσι 94 χρόνια πίσω και ταυτόχρονα φέρνει τον επιθεωρητισμό στην εκπαίδευση, εισάγοντας  αυτή τη φορά «Επόπτη» εκπαίδευσης,   ως συνώνυμο και ως λέξη και ως ουσία του Επιθεωρητή εκπαίδευσης.

Ταυτόχρονα, διαρρέει τα σχέδιά της μέσω αγαπημένων της «πρωτοσέλιδων» για την «τύχη» που επιφυλάσσει στα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και Λύκεια με την υπαγωγή αυτών στους Δήμους και τους εκπαιδευτικούς να μεταβάλλονται σε δημοτικούς υπαλλήλους.

Δεν «κρύβονται», θέλουν συνολικά αλλοίωση και σπάσιμο  της  ενιαίας δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης.

Είναι φανερό ότι επιδιώκουν:

• Να μειώσουν την υποχρέωση του κράτους για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, ισότιμη για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις.

• Να εμπλέξουν τους Δήμους στις προσλήψεις, και στην «αξιολόγηση» πρόσληψης και εργασίας των εκπαιδευτικών, ώστε να δουλεύει το πελατειακό τους σύστημα. Ο ένας και ενιαίος πανελλαδικά τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικών δεν τους...εξυπηρετεί. Ούτε η μόνιμη και σταθερή εργασία των εκπαιδευτικών.

• Οι διεκδικήσεις για αναβαθμισμένη δημόσια δωρεάν παιδεία από καθολικό και κοινό αίτημα να μετατραπεί σε κατά περίπτωση και κατά περιοχή δημοτικό θέμα.

• Να ξεμπερδεύουν με την πολιτική ευθύνη για την πορεία και τις ανάγκες της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης μια και καλή. Αυτή είναι η «αριστεία» τους!

Για  αυτήν την επίθεση που δέχονται από την κυβέρνηση της Ν.Δ.  η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, η δημοκρατία στο σχολείο, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, με το πολυνομοσχέδιο, την ν-τροπολογία των καμερών και «παρακαμερών» στις τάξεις, με τα  νέα σχέδιά τους για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, με την επαναφορά όρων και θεσμών επιθεωρητισμού - «εποπτών», αλλά και για την τύχη που επιφυλάσσουν συνολικά για το Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο και τους εκπαιδευτικούς στους Δήμους,  ο αγώνας πρέπει ενδυναμώσει με χαρακτηριστικά πανεκπαιδευτικού και κοινωνικού μετώπου. 

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, την κοινωνία, ενάντια σε αυτές τις αποφάσεις και σε αυτά τα σχέδια να συμμετάσχουν δυναμικά στην νέα κινητοποίηση  των ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ, συλλόγων και ενώσεων γονέων, την Τρίτη 26 Μαΐου 7μμ.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ -Live streaming ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ   Ν.Δ. ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΤΗΣ

ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση στα νηπιαγωγεία σε όλους τους δήμους
 από την 1η του Σεπτέμβρη

Όλοι και όλες την Τρίτη 26 Μαΐου
στην πανελλαδική πανεκπαιδευτική κινητοποίηση

Αθήνα,  Προπύλαια 7μμ

Θεσσαλονίκη,  Άγαλμα Βενιζέλου 7μμ

σχετικά άρθρα

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Υπόμνημα προς την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας, καθώς και τον πρόεδρο του ΙΕΠ
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων: Απαράδεκτα τα ωρολόγια προγράμματα στα ΓΕΛ - Άμεση ίδρυση οργανικών θέσεων ΠΕ08
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Η εταιρεία που εξαγόρασε 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ζητά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού της...
Αποζημίωση 175 εκ. ευρώ λόγω απώλειας τζίρου ζητάει η Fraport
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ
Η έρευνα διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές
Πρώτη πανελλαδική έρευνα αξιολόγησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΛΜΕΠΑ