kinitopoiisi thessaloniki 2
Η  Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Κρήτης χαιρετίζει όλες τις Ενώσεις και τους Συλλόγους γονέων της Κρήτης που για μια ακόμα φορά πήραν αποφάσεις καταδίκης του αντιδραστικού νομοσχεδίου για την παιδεία και παραβρέθηκαν στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια που έγιναν στο νησί στις 19 Μαΐου.

Αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας και της Ένωσης Γονέων Ηρακλείου έδωσαν το αγωνιστικό παρόν στη δυναμική κινητοποίηση που έγινε στο Ηράκλειο, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με το σύνθημα «δάσκαλοι, γονείς τώρα συμμαχία, παλεύουν για δημόσια και δωρεάν παιδεία».

Είναι πια ξεκάθαρο ότι το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας είναι καταδικασμένο στη συνείδηση της πλειοψηφίας του εκπαιδευτικού κόσμου και πρέπει να μείνει στα χαρτιά, να ακυρωθεί στην πράξη.

Δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις διεκδικήσεις μας.

 Όλοι οι γονείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας βάζοντας στο επίκεντρο τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας.

 

Ηράκλειο, 20/5/2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia