ekpaideusi 1280
Ανακοίνωση

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας για άλλη μία φορά επανέρχεται με καταγγελία σχετικά με την αντισυναδελφική και πλημμελή  συμπεριφορά του Δ/ντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας.

Την Τετάρτη 6 Μάϊου   οι εκπαιδευτικοί του Μουσικού Σχολείου (πάνω από 65 τον αριθμό)  βρίσκονταν για περίπου  2 ώρες  στον προαύλιο χώρο του σχολείου και περίμεναν τον Διευθυντή, ώστε να συζητηθούν οι βασικές αρχικά οδηγίες για την οργάνωση της σχολικής δομής και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Μουσικό Σχολείο, κατά την επανέναρξη των μαθημάτων. Ο Δ/ντής, αφού ήρθε, αγνόησε τον σύλλογο μπήκε στο γραφείο του και δήλωσε απασχολημένος με την ανάγνωση των οδηγιών.

Την επόμενη μέρα ήταν όλοι στο σχολείο από τις 8.15. Ο Δ/ντής ακολούθησε την ίδια τακτική της απαξιωτικής και αντισυναδελφικής συμπεριφοράς απέναντι στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Χρειάστηκε η παρέμβαση, μετά από απαίτηση των συναδέλφων, την Παρασκευή  8 Μαΐου, του Δντή Δευτεροβάθμιας, για να συγκεντρωθεί ο σύλλογος στο προαύλιο  του σχολείου και με «διερμηνέα» τον Δ/ντή Δευτεροβάθμιας να τεθούν τα ζητήματα που αφορούσαν : τη λειτουργία ή όχι των μουσικών συνόλων του σχολείου,  τον τρόπο και αν θα μπορούσαν να γίνουν μαθήματα ατομικών οργάνων, πνευστών,  μαντολίνου, κιθάρας κ.α., καθώς τη Δευτέρα η Γ΄  Λυκείου άρχιζε τα μαθήματα.  Ο Δ/ντής αρνήθηκε να παρίσταται στη  συζήτηση και αποχώρησε. Τότε ο σύλλογος με την παρουσία του Δ/ντή Β/θμιας αποφάσισε πώς θα λειτουργήσει την επόμενη εβδομάδα, καθώς ο Δ/ντής δεν  έιχε προχωρήσει  σε κανένα συντονισμό  με το σύλλογο.

Όλα τα παραπάνω γεγονότα τα είχαν αναφέρει οι συνάδελφοι, με έγγραφό τους και τις 2 μέρες  στη Δ/νση  Β/θμιας  και στην περιφερειακή Δ/νση.

Για πολλοστή φορά μέσα σε 3 χρόνια η ΕΛΜΕ καταγγέλλει τον  συγκεκριμένο Δ/ντή, ο οποίος με τη στάση του δεν δημιουργεί κλίμα συνεργασίας, σεβασμού και δυσχεραίνει τη λειτουργία ενός σχολείου με πολύ μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών, μαθητών και με πολλές ιδιαιτερότητες Σύμφωνα με τις αναφορές των συναδέλφων, οι οποίες επιβεβαιώνονται, αδιαφορεί πλήρως για το σχολείο.  Ακόμη και όταν βρίσκεται στο σχολείο είναι ωσεί παρών. Η παρουσία του έγκειται  στη  μεροληπτική του στάση, την επιλεκτική χρήση του νόμου  απέναντι σε εκπαιδευτικούς, γονείς και το προσωπικό του σχολείου (καθαρίστριες, φύλακας), με αναφορές  σε όποιον έχει διαφορετική άποψη με τρόπο τιμωρητικό. Αυτό είναι συχνό φαινόμενο και δημιουργεί εντάσεις, ενώ ένα εξωστρεφές, από τη φύση του, σχολείο το έχει μετατρέψει σε  εσωστρεφές. Η άρνησή του να παράσχει όργανα στους μαθητές, ώστε να μελετούν στο σπίτι, οδήγησε τους μαθητές να μην μπορούν να κάνουν μάθημα τον καιρό της καραντίνας, αφού στερούνταν το βασικό εργαλείο, το μουσικό όργανο.

Επειδή η ΕΛΜΕ έχει καταγγείλει πολλές φορές  τον Δ/ντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας αναρωτιόμαστε γιατί η διοίκηση της εκπαίδευσης -από τη ΔΔΕ μέχρι την ΠΔΕ και το Υπουργείο- κάνουν τα στραβά μάτια απέναντι στις επικίνδυνες συμπεριφορές του Διευθυντή, οι οποίες βάζουν σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών (συνωστισμός εκπαιδευτικών στο σχολείο, καμία προετοιμασία για το ασφαλές άνοιγμα του σχολείου); Γιατί κωφεύουν στις συνεχείς εκκλήσεις και αναφορές εκπαιδευτικών και Συλλόγου Γονέων του σχολείου σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου και αφορούν από τις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων και τη συμπλήρωση του πρακτικού μέχρι και την ανήκουστη κλήση 15 εκπαιδευτικών του σχολείου, εν μέσω των πιο σκληρών περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας; Γιατί να θεωρείται «απρόσβλητος» ένας διευθυντής, απέναντι σε ό,τι κι αν κάνει, όταν την ίδια στιγμή του Υπουργείο επιδεικνύει την «ευαισθησία» του, απέναντι σε εκπαιδευτικούς, με μια απλή ανώνυμη καταγγελία ή με μια ανάρτηση στα ΜΚΔ;

Καλούμε:

  • Τη διοίκηση της εκπαίδευσης, σε όλα τα επίπεδα, να αναλάβει τις ευθύνες της και να σταματήσει την κάλυψη του συγκεκριμένου διευθυντή.
  • Το Σύλλογο Διδασκόντων, με οργανωμένο και μαζικό τρόπο, να  συνεχίσει  με την παρουσία ή όχι του Δ/ντή να συνεδριάζει και να παίρνει αποφάσεις σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου και την προστασία υγειονομική ή άλλη των  μαθητών  και εκπαιδευτικών του σχολείου, να κρατάει δικά του πρακτικά και να τα καταθέτει στη Δ/νση  Β/θμιας.

Το Σύλλογο Διδασκόντων σε κοινή συνεδρίαση με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ στο προαύλιο του σχολείου, όποια μέρα ο σύλλογος θεωρεί πρόσφορη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή