Thumbnail
Ολοι στα Πανεκπαιδευτικά Πανελλαδικά Συλλαλητήρια στις 13/5 και τις 20/5

ΟΧΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ!

Η χθεσινή τροπολογία Μητσοτάκη - Κεραμέως, επαναφέρει προκλητικά κι επιθετικά την έωλη και αμφισβητούμενη εφαρμογή της «σύγχρονης τηλεκπαίδευσης» για «ειδικές συνθήκες», τώρα, υποτίθεται στην έξοδο από την κρίση της πανδημίας. Όπως είχαμε επισημάνει, η εφαρμογή αυτή, ως και «δωρεά» αμερικανικών εταιρειών, ήρθε για να μείνει και σύντομα θα έπαυε να είναι «εθελοντική». Επίσης, με την τροπολογία θεσμοθετείται «η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως» υποτίθεται σε έκτακτες συνθήκες. Δηλαδή, θεσμοθετείται η ζωντανή αναμετάδοση. Και η σύγχρονη εξ αποστάσεως έτσι ξεκίνησε σε συνθήκες πανδημίας και μάλιστα «εθελοντικά». Η πράξη όμως άλλα έδειξε! Έχουμε επίσημη κατοχύρωση για το κράτος αυτού του είδους της τηλεμεταφοράς αλλοιωμένης γνώσης και μαθησιακής πληροφορίας, που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε κυβέρνηση να την κάνει «δυνατή» και να την ενεργοποιεί κατά το δοκούν. Σε απομακρυσμένα μέρη ή σε νησιά, σύντομα δεν θα χρειάζονται όλοι οι αναπληρωτές αρχικά και οι μόνιμοι αργότερα. Σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου για παράδειγμα, όταν ο εκπαιδευτικός είναι για λόγους ανωτέρας βίας απών, τώρα θα είναι υποχρεωμένος να κάνει τηλεκπαίδευση. Σφαγιασμός εργασιακών δικαιωμάτων και καταπάτηση παιδαγωγικών ελευθεριών.

Τραγικότερος θα είναι ο απολογισμός για τα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας, αλλά και για την ουσία και το είδος πια της εκπαίδευσης γενικότερα. Το μάθημα και η εκπαιδευτική διαδικασία είναι ζωντανή σχέση και αλληλεπίδραση ανάμεσα στους μαθητές και τους καθηγητές και μόνο αυτό. Απαιτεί φυσική παρουσία προσωπική επαφή, ψυχική σύνδεση, διαμόρφωση παιδαγωγικού κλίματος εμπιστοσύνης και ελευθερίας. Με όλες αυτές τις νέες διαδικασίες επιχειρείται πλήρης αλλοίωση και μετατροπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε πληροφορία, εθελοντισμό, επιχειρηματικότητα και δεξιότητα. Είναι επίσης προφανές ότι η τάξη και η γνώση δεν είναι reality. Είτε χρησιμοποιούνται υπολογιστές ή κινητά ή κάμερες, αυτή είναι μια απαράδεκτη και ακραία αντιδημοκρατική εξέλιξη που δεν υπάρχει περίπτωση να αποδεχθούμε! Έχουν καταπατηθεί από τον Μάρτη και έχουν δοθεί βορά σε ιδιωτικές εταιρείας τα προσωπικά στοιχεία και δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Το πανοπτικόν της προωθημένης τεχνολογίας και της αναπαραγωγής των σχέσεων εκμετάλλευσης επιβάλλεται ως εξουσιαστική σχέση. Τεράστιοι κίνδυνοι υπάρχουν ειδικά για τα παιδιά και τους εφήβους, που φτάνουν στην πνευματική χειραγώγηση, την ψυχολογική εξάρτηση μέχρι τις απειλές και το φυσικό κίνδυνο. Πρόκειται για μια επιχείρηση σαρώματος και ισοπέδωσης από την κυβέρνηση των κάθε είδους δικαιωμάτων. Το κεφάλαιο και το κράτος διεκδικούν τον ρόλο κεντρικής εποπτείας όλων αυτών των χρήσεων της παραποιημένης εκπαιδευτικής διαδικασίας για να χρησιμοποιηθούν σε φάσεις αξιολογήσεων, περικοπής προσωπικού, αλλά και για το καθαρό κέρδος και διαφήμιση συγκεκριμένων καπιταλιστών.

Είναι τέλος, ψευδεπίγραφη η διαβεβαίωση της τροπολογίας ότι διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των εμπλεκόμενων που κρατούνται για λόγους… στατιστικής, αφού όποιος θέλει κρατάει στοιχεία, ήχο και βιντεοσκοπεί χωρίς πρόβλημα. Επίσης, οι συνεχείς αναφορές σε «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» κόντρα σε πολλούς πανεπιστημιακούς, δείχνουν την αντιεπιστημονική  κομπορρημοσύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Έτσι, ονομάζουν την τηλεμεταφορά γνώσης χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση, αναλυτικά προγράμματα, εγκεκριμένο παιδαγωγικά υλικό κλπ.

Ευθύνες για αυτή την εξέλιξη έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό οι πολιτικοσυνδικαλιστικές παρατάξεις και η ΟΛΜΕ που ανοιχτά και αβίαστα στήριξαν την τηλεκπαίδευση του υπουργείου. Στην παρούσα φάση, που Γυμνάσια και Λύκεια ετοιμάζονται να λειτουργήσουν όπως-όπως, πολιτικές σκοπιμότητες επιβάλλουν τη δημιουργία εικόνας επιστροφής στην «κανονικότητα» μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που αναμένεται, τα νέα μνημόνια και τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα για τα οποία ήδη έχουν θέσει τις βάσεις με την καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων το τελευταίο δίμηνο. Οι σκοπιμότητες αυτές καθόρισαν το άνοιγμα των σχολείων, στο τέλος μάλιστα της σχολικής χρονιάς, και όχι οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, που έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να καλύψει η εκ περιτροπής λειτουργία των τμημάτων μέχρι εννέα μέρες για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Η κυβέρνηση, αντί να πάρει ουσιαστικά μέτρα για ασφαλή λειτουργία των σχολείων την περίοδο του κορωνοϊού, προωθεί για ψήφιση νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα!

Το νέο σαρωτικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο είναι ante portas! To ΥΠΑΙΘ προσπαθεί και πάλι να περιορίσει επικοινωνιακά σε τεχνικούς όρους και κάμερες το σύνολο της αντιεκπαιδευτικής αντιλαϊκής του πολιτικής. Στην κατεύθυνση του νεοφιλελεύθερου ολοκληρωτισμού κυβερνήσεων, Ε.Ε., ΟΟΣΑ, ΣΕΒ το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο έρχεται να σαρώσει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, αλλά και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Είναι ένα ακόμα σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ/ΠΑΣΟΚ/ΣΥΡΙΖΑ.

Οι αποφάσεις του τελευταίου ΔΣ της ΟΛΜΕ (7/5) είναι χαρακτηριστικές του κλίματος εφησυχασμού και αποδοχής των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που η πλειοψηφία με διάφορες τεχνικές προσπαθεί να επιβάλλει. Αντί να αποδεχτεί ομόφωνα την ανάγκη των μεγάλων συλλαλητηρίων και διαμαρτυριών σε όλη τη χώρα και το πρόγραμμα δράσης των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων, με κύριο σημείο τις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ από 11 έως 15 Μάη και 18 Μάη αντίστοιχα και αγωνιστικό σχέδιο με απεργιακά βήματα, αντί δηλαδή ο κλάδος να αποκτήσει αγωνιστικό βηματισμό, μετέφερε για 18 έως 22 τις συνελεύσεις, με την συνεισφορά του ΠΑΜΕ. Αυτή η απόφαση, πρώτο, δεν λαμβάνει υπόψη της την κατάσταση στην οποία θα βρεθούν τα σχολεία από Δευτέρα, αν δηλαδή πάρθηκαν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προστασίας των μαθητών και εκπαιδευτικών. Δεύτερο, παραχωρεί την πρωτοβουλία των κινήσεων στην κυβέρνηση σε σχέση με την κατάθεση και ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου, άρα μετατρέπει τους συναδέλφους και τις ΕΛΜΕ σε απλό παρακολουθητή των εξελίξεων. ΔΕΝ δημιουργεί όρους και προϋποθέσεις μαζικής αμφισβήτησης και ανατροπής των σχεδίων της κυβέρνησης, για να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο!

Ακόμα και τώρα προτείνουμε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ να αφήσει τις κωλυσιεργίες και να οργανώσει ΤΩΡΑ τον αναγκαίο αγωνιστικό βηματισμό:

Οι ΕΛΜΕ προχωρούν σε ΓΣ 11-15 Μάη και παραστάσεις διαμαρτυρίας σε ΔΔΕ και ΠΔΕ,

ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ 18 Μάη (μετακίνηση πανελλαδικά) με πρόταση για 48ωρη απεργία,

Πανεκπαιδευτικά Πανελλαδικά Συλλαλητήρια στις 13/5 και τις 20/5,

Όλη αυτή την περίοδο οργανώνονται πανελλαδικά μαζικές ενημερώσεις, συνεντεύξεις τύπου και εκδηλώσεις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, επιστολή προς τους γονείς, έκδοση αφίσας με μαζικές αφισοκολλήσεις.

Τα πρωτοβάθμια σωματεία, οι ΕΛΜΕ και οι ΣΕΠΕ, πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να βγουν άμεσα ανακοινώσεις ενάντια στην τροπολογία Κεραμέως και να οργανωθούν από τη Δευτέρα σε όλη τη χώρα οι δράσεις και οι ΓΣ. Σε συντονισμό όλοι οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες και με γονείς, μαθητές, φοιτητές, πανεπιστημιακούς να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα. Θα νικήσουμε!  

Καμιά συναίνεση! Καμιά συμμετοχή στο μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση ήχου ή και εικόνας ή μαθήματος με όποιο τρόπο μέσα από σχολική τάξη.

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να πάρουν αποφάσεις για Απεργία – Αποχή ενάντια στο μέτρο της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων, παρέχοντας συνδικαλιστική κάλυψη σε όλους τους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων. Καλούμε τους συναδέλφους στους Συλλόγους  Διδασκόντων, ακολουθώντας τις αποφάσεις των συνδικάτων να μην υλοποιήσουν στα σχολεία τους το μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση.

Παλεύουμε για:

  • Δωρεάν, Δημόσιο κι Ενιαίο  σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με όλες τις απαραίτητες υποδομές.
  • Όχι στην ζωντανή αναμετάδοση και εξ αποστάσεως εκπ/ση και την αποσπασματική μεταφορά γνώσης.
  • Να παρθούν τώρα όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προστασίας για όλα τα σχολεία.
  • Απεργία - Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων.

 

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ-ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!                 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο