Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ: «Μητσοτάκης – Κεραμέως είναι επικίνδυνοι!»
Να αποσυρθούν τώρα η τροπολογία και το νομοσχέδιο ζητούν σε ανακοίνωσή τους οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδεθσης

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ – ΚΕΡΑΜΕΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΙ!

ΟΧΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ!

Η χθεσινή τροπολογία Μητσοτάκη - Κεραμέως, επαναφέρει προκλητικά κι επιθετικά την έωλη και αμφισβητούμενη εφαρμογή της «σύγχρονης τηλεκπαίδευσης» για «ειδικές συνθήκες», τώρα, υποτίθεται στην έξοδο από την κρίση της πανδημίας. Όπως είχαμε επισημάνει, η εφαρμογή αυτή, που και «δωρεά» αμερικανικών εταιρειών προκάλεσε, ήρθε για να μείνει και σύντομα θα έπαυε να είναι «εθελοντική». Επίσης, με την τροπολογία θεσμοθετείται «η ταυτόχρονη διδασκαλία σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε άλλους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως» υποτίθεται σε έκτακτες συνθήκες. Δηλαδή, θεσμοθετείται η ζωντανή αναμετάδοση. Και η σύγχρονη εξ αποστάσεως έτσι ξεκίνησε σε συνθήκες πανδημίας και μάλιστα «εθελοντικά». Η πράξη όμως άλλα έδειξε! Έχουμε επίσημη κατοχύρωση για το κράτος αυτού του είδους της τηλεμεταφοράς αλλοιωμένης γνώσης και μαθησιακής πληροφορίας, που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε κυβέρνηση να την κάνει «δυνατή» και να την ενεργοποιεί κατά το δοκούν. Σε απομακρυσμένα μέρη ή σε νησιά, σύντομα δεν θα χρειάζονται όλοι οι αναπληρωτές αρχικά και οι μόνιμοι αργότερα. Σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου για παράδειγμα, όταν ο εκπαιδευτικός είναι για λόγους ανωτέρας βίας απών, τώρα θα είναι υποχρεωμένος να κάνει τηλεκπαίδευση. Σφαγιασμός εργασιακών δικαιωμάτων και καταπάτηση παιδαγωγικών ελευθεριών.

Τραγικότερος θα είναι ο απολογισμός για τα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας, αλλά και για την ουσία και το είδος πια της εκπαίδευσης γενικότερα. Το μάθημα και η εκπαιδευτική διαδικασία είναι  ζωντανή σχέση και αλληλεπίδραση ανάμεσα στους μαθητές και τους καθηγητές και μόνο αυτό. Απαιτεί φυσική παρουσία προσωπική επαφή, ψυχική σύνδεση, διαμόρφωση παιδαγωγικού κλίματος εμπιστοσύνης και ελευθερίας. Με όλες αυτές τις νέες διαδικασίες επιχειρείται πλήρης αλλοίωση και μετατροπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε πληροφορία, εθελοντισμό, επιχειρηματικότητα και δεξιότητα. Είναι επίσης προφανές ότι η τάξη και η γνώση δεν είναι ένα τηλεπαιχνίδι. Είτε χρησιμοποιούνται υπολογιστές ή κινητά ή κάμερες, αυτή είναι μια απαράδεκτη και ακραία αντιδημοκρατική εξέλιξη που δεν υπάρχει περίπτωση να αποδεχθούμε! Έχουν καταπατηθεί από τον Μάρτη και έχουν δοθεί βορά σε ιδιωτικές εταιρείας τα προσωπικά στοιχεία και δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Το πανοπτικόν της προωθημένης τεχνολογίας και της αναπαραγωγής των σχέσεων εκμετάλλευσης επιβάλλεται ως εξουσιαστική σχέση. Τεράστιοι κίνδυνοι υπάρχουν ειδικά για τα παιδιά και τους εφήβους, που φτάνουν στην πνευματική χειραγώγηση, την ψυχολογική εξάρτηση μέχρι  το φυσικό κίνδυνο και τις απειλές. Πρόκειται για μια επιχείρηση σαρώματος και ισοπέδωσης από την κυβέρνηση των κάθε είδους δικαιωμάτων. Το κεφάλαιο και το κράτος διεκδικούν τον ρόλο κεντρικής εποπτείας όλων αυτών των χρήσεων της παραποιημένης εκπαιδευτικής διαδικασίας για να χρησιμοποιηθούν σε φάσεις αξιολογήσεων, περικοπής προσωπικού, αλλά και για το καθαρό κέρδος και διαφήμιση συγκεκριμένων καπιταλιστών.

Είναι τέλος, ψευδεπίγραφη η διαβεβαίωση της τροπολογίας ότι διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των εμπλεκόμενων, αφού όποιος θέλει κρατάει στοιχεία, ήχο και βιντεοσκοπεί χωρίς πρόβλημα. Επίσης, οι συνεχείς αναφορές σε «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» κόντρα σε πολλούς πανεπιστημιακούς, δείχνουν την αντιεπιστημονική  κομπορρημοσύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Έτσι, ονομάζουν την τηλεμεταφορά γνώσης χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση, αναλυτικά προγράμματα, εγκεκριμένο παιδαγωγικά υλικό κλπ.

Ευθύνες για αυτή την εξέλιξη έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό οι πολιτικοσυνδικαλιστικές παρατάξεις και η ΟΛΜΕ που ανοιχτά και αβίαστα στήριξαν την τηλεκπαίδευση του υπουργείου. Στην παρούσα φάση, που Γυμνάσια και Λύκεια ετοιμάζονται να λειτουργήσουν όπως-όπως, πολιτικές σκοπιμότητες επιβάλλουν τη δημιουργία εικόνας επιστροφής στην «κανονικότητα» μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που αναμένεται, τα νέα μνημόνια και τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα για τα οποία ήδη έχουν θέσει τις βάσεις με την καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων το τελευταίο δίμηνο. Οι σκοπιμότητες αυτές καθόρισαν το άνοιγμα των σχολείων, στο τέλος μάλιστα της σχολικής χρονιάς, και όχι οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, που έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να καλύψει η εκ περιτροπής λειτουργία των τμημάτων μέχρι εννέα μέρες για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Η κυβέρνηση, αντί να πάρει ουσιαστικά μέτρα για ασφαλή λειτουργία των σχολείων την περίοδο του κορωνοϊού, προωθεί για ψήφιση νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα!

Το νέο σαρωτικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο είναι ante portas! To ΥΠΑΙΘ προσπαθεί και πάλι να περιορίσει επικοινωνιακά σε τεχνικούς όρους και κάμερες το σύνολο της αντιεκπαιδευτικής αντιλαϊκής του πολιτικής. Στην κατεύθυνση του νεοφιλελεύθερου ολοκληρωτισμού κυβερνήσεων, Ε.Ε., ΟΟΣΑ, ΣΕΒ το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο έρχεται να σαρώσει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, αλλά και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Είναι ένα ακόμα σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ/ΠΑΣΟΚ/ΣΥΡΙΖΑ.

Οι αποφάσεις του τελευταίου ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 7/5 για να καλέσει Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ από 18 έως 23 Μάη και ΓΣ προέδρων 25 Μάη, με μοναδική μέχρι το τέλος την πρόταση των Παρεμβάσεων για ΓΣ ΕΛΜΕ 11 με 15 Μάη και ΓΣ προέδρων 18/5, δεν αντιστοιχούν στη άμεση ανάγκη να οργανωθεί και να μπει τώρα σε αγωνιστικό βηματισμό ο κλάδος. Οι ως τώρα αποφάσεις της πλειοψηφίας του ΔΣ δεν λαμβάνουν υπόψη τους την έκτακτη κατάσταση στα σχολεία και στην κοινωνία που  προκαλεί η κυβέρνηση κι όχι ο κορονοϊός και ευθύνες γι΄αυτό έχει και το ΠΑΜΕ Σε αυτή την κατάσταση θα βρεθούν και τα Λύκεια από Δευτέρα, δηλαδή, αν πάρθηκαν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προστασίας των μαθητών και εκπαιδευτικών κι αν θα υπάρχει αναμετάδοαση μαθημάτων. Η ΟΛΜΕ παραχωρεί την πρωτοβουλία των κινήσεων στην κυβέρνηση για την κατάθεση και ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου, άρα μετατρέπει τους συναδέλφους και τις ΕΛΜΕ σε παρακολουθητές των εξελίξεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η χθεσινή, 8/5, αιφνιδιαστική τροπολογία Κεραμέως σε άσχετο ν/σ για την επιβολή της ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων μέσα από την τάξη. Η ΟΛΜΕ δεν δημιουργεί όρους και προϋποθέσεις μαζικής αμφισβήτησης και ανατροπής των σχεδίων της κυβέρνησης και για να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο!

Ακόμα και τώρα προτείνουμε στο ΔΣ της ΟΛΜΕ να αφήσει τις κωλυσιεργίες και να οργανώσει ΤΩΡΑ τον αναγκαίο αγωνιστικό βηματισμό:

Έκτακτο ΔΣ ΟΛΜΕ αύριο, Κυριακή 10/5,

Οι ΕΛΜΕ προχωρούν σε ΓΣ 11-15 Μάη και παραστάσεις διαμαρτυρίας σε ΔΔΕ και ΠΔΕ,

ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ 18 Μάη (μετακίνηση πανελλαδικά) με πρόταση για 48ωρη απεργία,

Πανεκπαιδευτικά Πανελλαδικά Συλλαλητήρια στις 13/5 και τις 20/5,

Όλη αυτή την περίοδο οργανώνονται πανελλαδικά μαζικές ενημερώσεις, συνεντεύξεις τύπου και εκδηλώσεις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ με έκδοση επιστολής προς τους γονείς και την κοινωνία και αφίσας με μαζικές αφισοκολλήσεις.

Τα πρωτοβάθμια σωματεία, οι ΕΛΜΕ και οι ΣΕΠΕ, πρέπει να κρατήσουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να βγουν άμεσα ανακοινώσεις ενάντια στην τροπολογία Κεραμέως και να οργανωθούν από τη Δευτέρα σε όλη τη χώρα οι δράσεις και οι ΓΣ. Σε συντονισμό όλοι οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες και με γονείς, μαθητές, φοιτητές, πανεπιστημιακούς να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα. Θα νικήσουμε!  

Καμιά συναίνεση! Καμιά συμμετοχή στο μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση ήχου ή και εικόνας!

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να πάρουν αποφάσεις για Απεργία – Αποχή ενάντια στο μέτρο της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων, παρέχοντας συνδικαλιστική κάλυψη σε όλους τους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων.  

Καλούμε τους συναδέλφους στους Συλλόγους  Διδασκόντων, ακολουθώντας τις αποφάσεις των συνδικάτων να μην υλοποιήσουν στα σχολεία τους το μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση.

Παλεύουμε για:

Δωρεάν, Δημόσιο κι Ενιαίο  σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με όλες τις απαραίτητες υποδομές.

Όχι στην ζωντανή αναμετάδοση και εξ αποστάσεως εκπ/ση και την αποσπασματική μεταφορά γνώσης.

Να παρθούν τώρα όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προστασίας για όλα τα σχολεία.

Απεργία - Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων.

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Πρόεδρος ΔΣΑ για νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Δεν μπορεί να γίνει καμία πορεία - Θα φτιάξουμε αυτοφοράκηδες πορειών
Πρόεδρος ΔΣΑ για νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Δεν μπορεί να γίνει καμία πορεία - Θα φτιάξουμε αυτοφοράκηδες πορειών
Ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ), Δημήτρης Βερβεσός, μίλησε για το νόμο για τον περιορισμό των συναθροίσεων και των διαδηλώσεων
Πρόεδρος ΔΣΑ για νομοσχέδιο για διαδηλώσεις: Δεν μπορεί να γίνει καμία πορεία - Θα φτιάξουμε αυτοφοράκηδες πορειών
Προμαχώνας: Τι προβλέπει η ΚΥΑ για τα μέτρα εισόδου στην Ελλάδα
Προμαχώνας: Τι προβλέπει η ΚΥΑ για τα μέτρα εισόδου στην Ελλάδα
Δημοσιεύθηκε το βράδυ του Σαββάτου η ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση) που αφορά τους περιορισμούς που τίθενται σε ισχύ στον Προμαχώνα
Προμαχώνας: Τι προβλέπει η ΚΥΑ για τα μέτρα εισόδου στην Ελλάδα
Θεσσαλονίκη: Στη ΜΕΘ πεντάχρονο αγόρι που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα
Θεσσαλονίκη: Στη ΜΕΘ πεντάχρονο αγόρι που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα
Στη ΜΕΘ της παιδιατρικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης νοσηλεύεται πεντάχρονο αγόρι
Θεσσαλονίκη: Στη ΜΕΘ πεντάχρονο αγόρι που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα