Από την πρώτη μέρα που έκλεισαν τα σχολεία και φάνηκε πως εξαιτίας της πανδημίας η κατάσταση αυτή θα κρατήσει αρκετό χρονικό διάστημα από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας ξεκίνησε μία υποτιθέμενη προσπάθεια οι μαθητές να κάνουν μαθήματα, επαναληπτικά μέχρι στιγμής, προκειμένου να διατηρηθεί η επαφή με τη μαθησιακή διαδικασία.
Αυτό, όμως, που φάνηκε ξεκάθαρα είναι πως όσα ίσχυαν όλο το προηγούμενο διάστημα στην εκπαίδευση και στο σχολείο ισχύουν και τώρα, χωρίς να υπάρχει ουσιαστική πρόθεση να ξεπεραστούν
1. Αδύνατη η δυνατότητα πρόσβασης όλων των μαθητών. Μεγάλος αριθμός παιδιών δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δεν έχουν όλα τα σπίτια ηλεκτρονικούς υπολογιστές τους οποίους μπορούν τα παιδιά να δουλέψουν, δεν έχουν όλα τα σπίτια πρόσβαση στο διαδίκτυο, δεν είναι δυνατή η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω κινητού κ.λπ. Το κόστος επιβαρύνει την εκάστοτε οικογένεια και τίποτα δεν εξασφαλίζει ότι μπορεί να ανταποκριθεί.
2. Όπως αποδεικνύεται στην πράξη η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων είναι κάτι που δε λήφθηκε σοβαρά υπόψη από τους υπεύθυνους. H ασφάλεια αυτών των πλατφόρμων από ηλεκτρονικές επιθέσεις υποκλοπής στοιχείων είναι μηδαμινή, αφήνοντας εκτεθειμένα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών. Επιπλέον, με δεδομένο ότι οι γονείς είμαστε αυτοί που δημιουργούμε τους λογαριασμούς, και ορθώς εφόσον αφορούν ανήλικους μαθητές, μας δίνει τη δυνατότητα παρέμβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία σε βαθμό που δε μας αντιστοιχεί πάντα.
3. Διαδικασία μάθησης. Δεν είναι δυνατό να θεωρηθεί ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να υποκαταστήσει την κανονική διαδικασία μάθησης. Εκτός της ίδιας της παιδαγωγικής ανακολουθίας, όφειλε η πολιτεία αυτή να λειτουργήσει για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, για μαθητές με αναπηρίες, για τους μαθητές των τμημάτων υορφωτικό επίπεδο να τους βοηθήσουν.
Για όλα τα παραπάνω και γιατί κυρίως απαιτούμε Δημόσια και Δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά ζητάμε:
1. Καθολική και άνευ κριτηρίων διανομή σε όλο τον μαθητικό πληθυσμό των δημόσιων σχολείων της χώρας υπολογιστών και δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων. Επιπλέον, επειδή πιστεύουμε ότι δεν μπορεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση και να καλύψει τις ανάγκες του συνόλου των μαθητών θεωρούμε ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει ώστε να προχωρήσει η ύλη
2. Δημιουργία υπηρεσίας δωρεάν ψυχολογικής υποστήριξης μαθητών και γονιών και όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο, δια ζώσης επικοινωνία τηρουμένων των απαραίτητων μέτρων ασφάλειας
3. Οικονομική στήριξη όλων των οικογενειών. Επανέναρξη διανομής γευμάτων
Ζητάμε από την Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Ελλάδας να υπερασπιστεί ακόμα και με ένδικα μέσα το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα όλων των παιδιών στην δημόσια δωρεάν εκπαίδευση
Ζητάμε την παρέμβαση του Συνηγόρου του Παιδιού για τη διαπίστωση παραβίασης του παραπάνω δικαιώματος
Νέος Σύλλογος Γονέων 36ου δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 14ο δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 35ου δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 40ου δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 76ου δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 28ου δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 28ου δημοτικού σχολείου Αθηνών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 12ου δημοτικού σχολείου Κερατσινίου
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μαθητών Αγ. Βασιλείου «Ο Μέγας Βασίλειος» (Δήμος Πατρέων)
(Συνεχίζουν να συλλέγονται υπογραφές Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων στο [email protected] )
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη