Thumbnail
Ανακοίνωση της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας: Εμπαιγμός από την πλευρά της κυβέρνησης να αντιμετωπίζει τις σχολικές εκδρομές σαν  «πελάτες» ενός πρακτορείου - Να επιστραφούν τα χρήματα

Ως  ΑΣΓΜΕ  θεωρούμε ότι η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 13-4-2020 ΦΕΚ 84Α/13.04.2020 για τις συνέπειες ακύρωσης της σχολικής  εκδρομής, δεν ξεκαθαρίζει  απόλυτα το αίτημα μας για επιστροφή χρημάτων στους γονείς των μαθητών που δεν πραγματοποιήθηκαν οι εκδρομές, λόγω της απόφασης του Υπουργείου για αναστολή όλων των σχολικών εκδρομών στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της χώρας. 

Είναι εμπαιγμός από την πλευρά της κυβέρνησης εδώ και δυο μήνες περίπου να αντιμετωπίζει τις σχολικές εκδρομές σαν  «πελάτες» ενός πρακτορείου που αποφάσισαν να κάνουν μια εκδρομή και που μπορούν σήμερα να την μεταθέσουν σε  μια άλλη  ημερομηνία κάνοντας χρήση των voucher από τα πρακτορεία. Υπάρχουν μαθητές 3ης Λυκείου που του χρόνου δεν θα συμμετέχουν σε εκδρομές ή και μαθητές που για διαφόρους λόγους δεν μπορούν να δεσμευτούν από φέτος για την συμμετοχή τους την επόμενη χρονιά ή μέσα στο 18μηνο που αναφέρει η ΠΝΠ.

Να θυμίσουμε ότι οι σχολικές εκδρομές είναι κομμάτι τις εκπαιδευτικής διαδικασίας και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται ενιαία από το κάθε υπουργείο.

Επίσης είναι  απαράδεκτο  να «σπρώχνει» η κυβέρνηση συλλόγους  Γονέων  ,  εκπαιδευτικούς και μαθητές σε διαπραγματεύσεις με το κάθε πρακτορείο για να βρεθεί  λύση στα χρήματα που έχουν καταβάλει από το υστέρημα τους.

Απαιτούμε άμεσα:

  • Να επιστραφούν όλα τα χρήματα τώρα (με την ίδια μορφή που δόθηκαν) στους γονείς κ τους μαθητές  που αναβλήθηκαν οι σχολικές εκδρομές  με  την  ευθύνη  του  ΥΠΑΙΘ  και με νέα  ΠΝΠ.
  • Δεν δεχόμαστε την χρήση voucher ή οποιουδήποτε συμψηφισμού για εκδρομές που δεν έγιναν .

Οι εκπαιδευτικές εκδρομές εντός και εκτός της χώρας που φέρνουν τους μαθητές σε επαφή με τον πολιτισμό, τις παραδόσεις, την ιστορία, την τέχνη και την τεχνολογία του λαού μας και άλλων λαών, θα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας.

Γι' αυτόν το λόγο δεν μπορεί να αποτελούν προνόμιο μόνο όσων έχουν την οικονομική δυνατότητα να συμμετέχουν, αλλά απαιτούμε η συμμετοχή να είναι δωρεάν για όλους τους μαθητές, με κονδύλια του Υπουργείου Παιδείας. Πρέπει να εξασφαλίζεται χωρίς κανένα εμπόδιο η συμμετοχή όλων των μαθητών στις δραστηριότητες του σχολείου.

 

Αθήνα  22.4.2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"