εργαζόμενοι, υπολογιστές, γραφείο
Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «η Αθηνά» για μήνυμα που απεστάλη από τις σχολικές επιτροπές του Δήμου Αθηναίων για τις φορητές ηλεκτρονικές συσκευές

Σχετικά με το αμέσως παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα (10-4-2020) που στάλθηκε από τις σχολικές επιτροπές του Δήμου Αθηναίων επισημαίνουμε τα εξής:

Σχετικά με την παροχή εξοπλισμού φορητών  ηλεκτρονικών  συσκευών  (Laptop και tablet) στις  σχολικές  μας  μονάδες,  παρακαλώ όπως  να με   ενημερώσετε  για την διερεύνηση  των   πραγματικών   αναγκών,  κάνοντας   χρήση  των  κριτηρίων   αξιολόγησης  των αναγκών , όπως η συμπληρωματικότητα της Δράσης του Δήμου Αθηναίων στην Εγκύκλιο του Υπουργείου, καθώς επίσης και τα στατιστικά στοιχεία της μέχρι τώρα  συμμετοχής  των μαθητών στην πλατφόρμα  εκπαίδευσης  του Σχολικού  Δικτύου. Επίσης να με ενημερώσετε για τον αριθμό των μαθητών (όπως αυτός προκύπτει, π.χ. από τα Παρουσιολόγια) που έχουν δηλώσει αδυναμία συμμετοχής στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης του Σχολικού Δικτύου λόγω τεχνικών δυσκολιών (έλλειψη βασικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού, π.χ tablets/laptop), έως και τη Μεγάλη Τρίτη 14-04-2020 Το αργότερο μέχρι την Τρίτη 14/04/2020 θα πρέπει να μου αποστείλετε τα παραπάνω στοιχεία Διευκρίνηση: Η παροχή των εν λόγω ηλεκτρονικών συσκευών πρόκειται να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών οι οποίοι είτε ανήκουν σε άπορες οικογένειες, είτε δεν έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λ.π.

  1. Μετά την αποκάλυψη των αλλεπάλληλων ψεμάτων, παλινωδιών, μεθοδεύσεων και εκβιασμών του Υπουργείου Παιδείας, που με την τελευταία διευκρινιστική του εγκύκλιο ζήτησε από τις σχολικές μονάδες να καταγράψουν μηδενικές, στην ουσία, ανάγκες για να υπηρετηθεί το επικοινωνιακό παιχνίδι της Κυβέρνησης, η αποστολή  ηλεκτρονικού μηνύματος την επόμενη μέρα από τις Σχολικές Επιτροπές που υπόσχεται ηλεκτρονικούς υπολογιστές σε μαθητές, αναφέροντας μάλιστα πως δρα συμπληρωματικά στη σχετική εγκύκλιο Φ.478.6/74/43904/Α2, η οποία όμως τελικά αποκλείει ρητά τη χορήγηση για χρήση από μαθητές και εκπαιδευτικούς, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ, η οποία γίνεται ακόμα μεγαλύτερη από την απαίτηση των Σχολικών Επιτροπών προς τους Διευθυντές των σχολείων να καταγράψουν και να αναφέρουν στοιχεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και λεπτομερή στοιχεία από τη χρήση του Π.Σ.Δ και την συμμετοχή στις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης.
  2. Πληροφορούμε τους συντάκτες του μηνύματος και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Αθηναίων ότι οι εκπαιδευτικοί αλλά και η εκπαιδευτική διαδικασία δεν αναφέρονται στις Σχολικές επιτροπές ούτε υπόκεινται στον έλεγχό τους! Η αντιμετώπιση του ζητήματος της  έλλειψης τεχνολογικών εργαλείων και μέσων για επικοινωνία, στήριξη κι επαφή, ειδικά την περίοδο αυτή του εγκλεισμού για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες κι η ανάγκη χορήγησης  ενός φορητού υπολογιστή  και δωρεάν διαδικτυακής σύνδεσης υψηλής ταχύτητας  για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αποτελούν ευθύνη και υποχρέωση της Κυβέρνησης κι όσο δεν εκπληρώνεται, απογειώνονται οι κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες με πολιτική της επιλογή. Η εμπλοκή του Δήμου στην συσκότιση αυτού του καθολικού δικαιώματος με απαράδεκτες διευκρινίσεις περί άπορων οικογενειών και περιορισμένων αναγκών σε κάθε σχολική μονάδα που πρέπει να τις διερευνήσει ο Διευθυντής/Διευθύντρια - και τελικά να λογοδοτήσει για αυτές απέναντι στους γονείς και το Δήμο, είναι απαράδεκτη! 
  3. Επισημαίνουμε, τέλος, ότι η εμπλοκή του Υπ. Εσωτερικών και των Δήμων στην απατηλή προπαγάνδα, ότι θα χορηγούν και οι Σχ. Επιτροπές ηλεκτρονικές  συσκευές σε μαθητές, δεν πρόκειται τα κρύψει τα σχέδια που εξυφαίνονται, ώστε να χρησιμοποιηθούν για αυτό το σκοπό όχι κάποια έκτακτα κονδύλια, αλλά τα ήδη ψαλιδισμένα χρήματα για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολικών μονάδων, επειδή, όπως λεν, τώρα τα σχολεία είναι κλειστά!  Αν ισχύει κάτι τέτοιο, σε μια εποχή μάλιστα που τα σχολεία, λόγω των περικοπών, αδυνατούσαν να ανταποκριθούν όχι μόνο στις λειτουργικές δαπάνες αλλά και στην προμήθεια των στοιχειωδών υλικών υγιειονομικής προστασίας απέναντι στον κορονοϊό, το μέγεθος των ευθυνών του Δήμου και των Σχολικών Επιτροπών θα είναι τεράστιο!

Με βάση τα παραπάνω, ενημερώνουμε τους συναδέλφους Διευθυντές ότι επειδή δεν είναι εντολοδόχοι των Δήμων, δεν έχουν καμιά υποχρέωση να  απαντήσουν στο περιεχόμενο του μηνύματος που έλαβαν ή θα λάβουν από τις Σχολικές Επιτροπές. Τους καλούμε να μην προβούν  σε καμιά "εκτίμηση  αναγκών" και  διερεύνησης της οικονομικής κατάστασης των γονέων εκφράζοντας τη συλλογική απαίτηση για τη χορήγηση από την πολιτεία ηλεκτρονικού υπολογιστή και γρήγορου, δωρεάν ίντερνετ  για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Τονίζουμε ότι ο σύλλογος Αθηνά παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη για τα παραπάνω.

Καλούμε τις Σχολικές Επιτροπές να ανακαλέσουν το μήνυμα που απέστειλαν και για τα αριθμητικά στοιχεία του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού του Δήμου της Αθήνας να απευθυνθούν  στην αρμόδια  Α' Διεύθυνση. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;