Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Η θέση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών ΠΕ
Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων ΠΕ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., με αφορμή την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, θέλει να τονίσει πως αξίζουν πρωτίστως συγχαρητήρια στους/στις εκπαιδευτικούς, που κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες, με αίσθημα ατομικής και συλλογικής ευθύνης, έδωσαν και κέρδισαν αυτή τη σημαντική μάχη  ώστε «κανένα παιδί να μην μείνει πίσω».

Συγχαρητήρια αξίζουν και σε όλους όσους εργάστηκαν για να στηρίξουν αυτό το έργο, στους ανθρώπους του Υπουργείου Παιδείας, στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, στα Κ.Ε.Σ.Υ. και στους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων,  στους ανθρώπους που δημιούργησαν και διέθεσαν υποστηρικτικό υλικό στο διαδίκτυο, καθώς και στους ανθρώπους της Πληροφορικής που δούλεψαν σκληρά για την τεχνολογική υποστήριξη. Όλοι κλήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα να υπερβούν αδυναμίες και ελλείψεις ετών. 

Και φυσικά, δεν θα πρέπει να παραλείψουμε τους μαθητές με τους γονείς τους, που χρειάστηκε  να παλέψουν κι αυτοί με τα νέα δεδομένα και να προσαρμοστούν σε μια νέα πραγματικότητα.

Ένα μεγάλο μέρος αυτής της διαδικασίας κλήθηκαν να φέρουν σε πέρας οι Δ/ντές-Δ/ντριες και Υποδ/ντές–Υποδ/ντριες των σχολικών μονάδων, που από την επόμενη ημέρα που έκλεισαν τα σχολεία παρέμειναν στις θέσεις τους για να συντονίσουν το εκπαιδευτικό έργο, να κρατήσουν ζωντανή την επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, απαντώντας καθημερινά σε δεκάδες τηλεφωνήματα και emails, στα παράπονα και στην αγανάκτηση των γονέων για τις πλατφόρμες που υπολειτουργούσαν και λύνοντας τις απορίες που προέκυπταν. Παράλληλα, έπρεπε να αποκωδικοποιούν αποσπασματικές, ασαφείς, αόριστες, ενίοτε και αλληλοαναιρούμενες εγκυκλίους, που προκαλούσαν σύγχυση, έθεταν ασφυκτικά χρονικά περιθώρια για τη διεκπεραίωση διοικητικών ενεργειών και, δυστυχώς, σε κάποιες περιπτώσεις, τους εξέθεταν στους μαθητές και τους γονείς τους.

Είναι γεγονός πως κάθε κρίση είναι και μια πρόκληση για υπέρβαση και ανασυγκρότηση.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.:

  1. να προχωρήσει άμεσα στον απαραίτητο σχεδιασμό, ώστε η επόμενη ημέρα να βρει τα δημόσια σχολεία με πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, και όλους τους εκπαιδευτικούς επιμορφωμένους στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών(Τ.Π.Ε.)  και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  2. να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλιση της ισότιμης συμμετοχής όλων των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  3. να ρυθμίσει νομοθετικά το θέμα των συνεδριάσεων και της λήψης αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων κατά το διάστημα που τα σχολεία παραμένουν κλειστά.
  4. να δείξει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε Δ/ντές-Δ/ντριες και εκπαιδευτικούς, εξασφαλίζοντας  μεγαλύτερη ελευθερία στις σχολικές μονάδες, ώστε να μπορούν να προγραμματίζουν, να οργανώνουν και να υλοποιούν το έργο τους χωρίς άσκοπες, χρονοβόρες, γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και ασφυκτικό έλεγχο.

Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο – Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές και τις οικογένειές τους με κάθε τρόπο

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
Η Πρυτανεία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ενημερώνει με μήνυμά της προς τους φοιτητές ότι στο Ίδρυμα εντοπίστηκαν τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα...
Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
Η εν λόγω διατύπωση «δεν είναι απλώς άστοχη και προκλητική, αποτελεί πολιτική επιλογή», καθώς, σύμφωνα με το ΣΕΠΕ Αμαρουσίου «υποδηλώνει σαφώς, ότι,...
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Ένα άγνωστο ποίημα με τίτλο "Ραχέλα / Καράβια δίχως θάλασσα που πλέμε στα σβυστά", βλέπει σήμερα το φως της δημοσιότητας, με την ευκαιρία της...
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Διαχείριση παιδιών με συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID19: Λίγα λόγια για τις ανεφάρμοστες οδηγίες του υπουργείου
Διαχείριση παιδιών με συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID19: Λίγα λόγια για τις ανεφάρμοστες οδηγίες του υπουργείου
Οι ανέφικτες οδηγίες: "...κάθε γονιός κάθε φορά που το παιδί του έχει συμπτώματα απλής γρίπης θα πρέπει να πληρώνει το λιγότερο 150ευρώ (30-40 τον...
Διαχείριση παιδιών με συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID19: Λίγα λόγια για τις ανεφάρμοστες οδηγίες του υπουργείου