Φαίνεται ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα, έχει χάσει κάθε επαφή με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί το τελευταίο διάστημα της αναστολής λειτουργίας των σχολείων και ιδιαίτερα με τις ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό. Φαίνεται ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι η δημιουργία εικονικής πραγματικότητας.
Αφού κίνησαν «θεούς και δαίμονες», έστειλαν αλλεπάλληλες εγκυκλίους στα σχολεία και στους γονείς των μαθητών για δήθεν προμήθεια εξοπλισμού (tablet, laptop, κλπ) για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και απαίτησαν σε λιγότερο από μια ημέρα να δοθούν στοιχεία από τους δ/ντες των σχολείων, έρχονται τώρα, με την τελευταία εγκύκλιο (Φ478.6/75/44420/Α2/7-4-2020) να αναιρέσουν όλα τα προηγούμενα! Απίστευτη ταλαιπωρία και αναστάτωση, απίστευτος πανικός τελικά για το τίποτα. Επιβεβαιώνεται η λαϊκή ρήση… «κοιλοπονούσε το βουνό…. και γέννησε ποντίκι»
Σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο και τις διευκρινήσεις που δίνουν οι ΠΔΕ και οι ΔΔΕ «η «καταγραφή των αναγκών για εξοπλισμό, δεν αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και κακώς συνδέθηκε με αυτή…»
Είναι χαρακτηριστικά τα email που φτάνουν στα σχολεία, όπως για παράδειγμα της ΠΔΕ Αττικής που διευκρινίζουν ότι: «…1. Η καταγραφή του εξοπλισμού δεν αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, 2. Δεν θα υπάρξει δανεισμός του εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς 3. Η αναλογία φορητών ηλεκτρονικών συσκευών υπολογιστών (laptop ή tablet) που θα αιτηθείτε θα πρέπει να είναι το πολύ ένας (1) ανά σαράντα πέντε (45) εγγεγραμμένους μαθητές, και μόνο εφόσον το σχολείο δε διαθέτει ήδη φορητές συσκευές σε αυτή την αναλογία…» Πρωτοφανής σε μέγεθος εξαπάτηση και κοροϊδία!!
Η οργή και αγανάκτησή μας, καθώς και των μαθητών και των γονέων, ξεχειλίζει. Το Υπουργείο και η κυβέρνηση έχει την αποκλειστική ευθύνη για την αναστάτωση και την ξεδιάντροπη κοροϊδία προς όλη την κοινωνία. Τους ενδιαφέρει μόνο το επικοινωνιακό παιχνίδι και όχι η ισότιμη συμμετοχή των παιδιών σε μια διαδικασία που, (ενώ) σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να υποκαταστήσει (συναγωνιστεί) την πραγματική διδασκαλία. (, μέσα σε έκτακτες συνθήκες όπως η τωρινή μπορεί να αποτελέσει ένα αξιοπρεπές υποκατάστατο.)
Η κυβέρνηση «κατάφερε» να βρει τρόπους, ακόμα και σε μια νύχτα με ΠνΠ, για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των εργοδοτών, να χαρίσει εκατομμύρια ευρώ στους μεγαλοκαναλάρχες αλλά δεν τολμά να ικανοποιήσει το ελάχιστο και αυτονόητο αίτημα των εκπαιδευτικών συνδικάτων, της ΑΣΓΜΕ και των μαθητών: να συμμετέχουν ΟΛΑ τα παιδιά “ισότιμα” στην “εξ αποστάσεως εκπαίδευση”.
Απαιτούμε εδώ και τώρα, χωρίς περιστροφές και άλλα τερτίπια, να σταματήσει το Υπουργείο Παιδείας να εμπαίζει τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς και να ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ το αίτημα για ένα δωρεάν tablet σε κάθε μαθητή και δωρεάν σύνδεση στο Internet.
Επιπλέον ζητάμε να χαμηλώσει τους επιτακτικούς ,για χάρη εντυπώσεων, τόνους επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα και να καταλάβει ότι το ψυχολογικό κλίμα είναι δυσμενές για όλους μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη