Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας, στηρίζει το ψήφισμα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας (ΣΕΠΕ) και εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση στον αγώνα των εκπαιδευτικών και των γονέων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άργους για την απομάκρυνση του σταθμού κεραιών κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες λειτουργούν σε απόσταση αναπνοής από τις αίθουσες των μαθητών του εν λόγω σχολείου.
Συμπαράσταση στον αγώνα των εκπαιδευτικών του 3ου Δημοτικού Άργους ενάντια στις κεραίες κινητής τηλεφωνίας
Ψήφισμα της ΕΛΜΕ Αργολίδας
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο