δασκάλα τάξη μαυροπίνακας μαθητές διδασκαλία
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Σάμου

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Σάμου καλεί όλα τα σωματεία εργαζομένων της Σάμου σε σύσκεψη σχετικά με την υπαγωγή των σωματείων στο μητρώο πραγματικών δικαιούχων του ν.4557/2018.

Σκοπός της σύσκεψης είναι να συντονιστούν οι προσπάθειες των σωματείων απέναντι στο φακέλωμα των σωματείων και στην προσπάθεια ελέγχου τους. Τα συνδικάτα δεν απολογούνται, ούτε δίνουν λογαριασμό σε κυβερνήσεις, κράτος και Ευρωπαϊκή Ένωση. Λογοδοτούν μόνο στα μέλη τους.

 Δεν ενημερώνουμε κανένα μητρώο.

 Δεν αποδεχόμαστε τον κρατικό έλεγχο στη ζωή των συνδικάτων.

 Τα συνδικάτα ανήκουν στα μέλη τους.

 Κοινή στάση όλων των σωματείων σε οποιαδήποτε απόπειρα τρομοκράτησης και επιβολής προστίμου.

Καλούνται όλοι οι εργαζόμενοι και ιδιαίτερα τα μέλη των ΔΣ να παρευρεθούν την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου, στις 6μμ στο Αμφιθέατρο του «Μαυρογένειου» ΕΠΑ.Λ. Σάμου, στο Βαθύ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο