Thumbnail
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ

ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ 78 ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, μετά και την ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων ειδικής αγωγής χτες (20/11/2019),  επανέρχεται στο ζήτημα της τεράστιας αδικίας που υφίστανται οι συνάδελφοι αναπληρωτές του κλάδου ΠΕ 78 της Β/θμιας Εκπαίδευσης (βλέπε και ανακοίνωση ΕΛΜΕ με αριθμό 83/19-05-2019). Πλέον, είναι φανερό πως καταδικάζονται στην ανεργία! Συγκεκριμένα:

Είναι γνωστό ότι με το νόμο 3794/2009 οι απόφοιτοι του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας μπορούν να ενταχθούν στον κλάδο ΠΕ 78 (Κοινωνικών Επιστημών-πρώην ΠΕ 10 του νόμου 1566/1985).

Οι κύριες κατευθύνσεις που μέχρι τώρα ακολουθούσαν οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου Τμήματος ήταν α) η ένταξη στον κλάδο ΠΕ 71 (Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής, β) η ένταξη στον κλάδο ΠΕ 72 (Εκπαιδευτές Ενηλίκων), συγκεντρώνοντας σχετική προϋπηρεσία. Με το νόμο 4589/2019, ωστόσο, δόθηκε η δυνατότητα μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ολόκληρος ο υφιστάμενος κλάδος των ΠΕ78 να οδηγηθεί σε εξοστρακισμό από οποιαδήποτε δομή εκπαίδευσης - γενική ή ειδική- δεδομένου του πλήθους των αποφοίτων ΠΕ71 του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής και των μορίων προϋπηρεσίας που διαθέτουν. Δηλαδή, οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου τμήματος, μετέφεραν την προϋπηρεσία που απέκτησαν εργαζόμενοι σαν ΠΕ 71 στον κλάδο ΠΕ 78! Είχαμε προειδοποιήσει, από κοινού με τους συναδέλφους ΠΕ 78, ότι η κατάσταση αυτή, αν δεν διορθωθεί, θα δημιουργήσει τεράστιες αδικίες. Τελικά, με την ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων, επιβεβαιώνονται οι προειδοποιήσεις μας, αφού οι συνάδελφοι ΠΕ 78 έχουν κατρακυλήσει δεκάδες θέσεις πιο κάτω από τους αποφοίτους του τμήματος του ΠΑΜΑΚ.

Επιπλέον, βάζει ένα ακόμα λιθαράκι:

α) στην απαξίωση των πανεπιστημιακών πτυχίων

β) στο απαράδεκτο φαινόμενο οι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν μαθήματα, άσχετα με το επιστημονικό τους αντικείμενο και μάλιστα διαφορετικής βαθμίδος. Φαινόμενο που, ούτως ή άλλως η αντιεκπαιδευτική πολιτική όλων των κυβερνήσεων μέχρι τώρα έχει καθιερώσει, μέσω της επέκτασης των Β' και Γ ' αναθέσεων, κ.α.

γ) στην καλλιέργεια του "διαίρει και βασίλευε" ανάμεσα σε κλάδους και ειδικότητες, στην ανθρωποφαγία, πλευρά και αυτή του νόμου 4589/2019, με το ατελείωτο κυνήγι δεξιοτήτων-πιστοποιήσεων επί πληρωμή από ιδιωτικά και δημόσια ιδρύματα, με την καθιέρωση του προσοντολόγιου.

Ζητούμε να πάρετε άμεσα μέτρα για την αποκατάσταση της παραπάνω αδικίας.

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
Το νέο σχολείο αποτελεί παράδειγμα καινοτομίας και βιωσιμότητας, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή ενεργειακά αποδοτικών δημόσιων σχολείων σε όλη...
Τρίκαλα: Το πρώτο παθητικό σχολείο της Ελλάδας είναι γεγονός
αστυνομία
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
Εσύ χαζεύεις στο κινητό σου για να περάσει η ώρα μέχρι να ξαναγίνει η ιατρική επίσκεψη... και ξάφνου βλέπεις τη φάτσα σου "εν ώρα εργασίας", το...
Το πρωί δέρνεις τους γιατρούς και το βράδυ φέρνεις τον πατέρα σου στο νοσοκομείο: Σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό