ΕΛΜΕ Κιλκίς: Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των ΕΠΑΛ
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κιλκίς

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ  ΚΙΛΚΙΣ  απαιτεί   την έγκριση των παρακάτω ολιγομελών τμημάτων  που δεν εγκρίθηκαν  στο Νομό Κιλκίς.

1ο ΕΠΑΛ ΚΙΛΚΙΣ  τάξη Γ, Τομέας Πληροφορικής Ειδικότητα: Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

1ο ΕΠΑΛ ΚΙΛΚΙΣ  τάξη Γ, Τομέας Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας Ειδικότητα :Βοηθός Ιατρικών - Βιολογικών Εργαστηρίων

1ο ΕΠΑΛ ΚΙΛΚΙΣ  τάξη Γ, Τομέας  Διοίκησης και Οικονομίας Ειδικότητα :  Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού

 ΓΕΛ.ΣΣ ΜΟΥΡΙΩΝ. τάξη Γ, Ομάδα προσανατολισμού:  Θετικών Επιστημών     

ΓΕΛ.ΣΣ ΜΟΥΡΙΩΝ. τάξη Γ, Ομάδα προσανατολισμού:  Οικονομίας Πληροφορικής

ΓΕΛ ΝΕΟΥ ΑΓΙΟΝΕΡΙΟΥ, τάξη Γ, Ομάδα προσανατολισμού: Οικονομίας Πληροφορικής

 ΓΕΛ ΕΥΡΩΠΟΥ, τάξη Γ, Ομάδα προσανατολισμού: Θετικών Επιστημών     

ΓΕΛ ΕΥΡΩΠΟΥ, τάξη Γ, Ομάδα προσανατολισμού: Υγείας

σχετικά άρθρα

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού: Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε παιδιά με αυτισμό!
Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού: Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε παιδιά με αυτισμό!
Γράφει η Κολέκα Ευτυχία, διευθύντρια Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου -Λυκείου Εύβοιας, πρόεδρος συλλόγου υποστήριξης ατόμων με αυτισμό...
Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού: Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε παιδιά με αυτισμό!
ΚΕΣΥ Φλώρινας: Πληροφόρηση για την υποβολή της αίτησης – δήλωσης των πανελλαδικών εξετάσεων
ΚΕΣΥ Φλώρινας: Πληροφόρηση για την υποβολή της αίτησης – δήλωσης των πανελλαδικών εξετάσεων
Συμβουλευτική υποστήριξη – πληροφόρηση των μαθητών/τριών της Γ τάξης Λυκείων
ΚΕΣΥ Φλώρινας: Πληροφόρηση για την υποβολή της αίτησης – δήλωσης των πανελλαδικών εξετάσεων
Με ποιο τρόπο ιδιωτική εταιρία απέκτησε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών χωρίς τη συγκατάθεσή τους;
Με ποιο τρόπο ιδιωτική εταιρία απέκτησε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών χωρίς τη συγκατάθεσή τους;
Σοβαρή καταγγελία από τον Σύλλογο "Αλέξανδρος Δελμούζος" : Τις τελευταίες ημέρες, χιλιάδες εκπαιδευτικοί λαμβάνουν από ιδιωτική πολυεθνική εταιρία ...
Με ποιο τρόπο ιδιωτική εταιρία απέκτησε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών χωρίς τη συγκατάθεσή τους;