Thumbnail
Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε. Ιεράπετρας "Μαρία Λιουδάκη"

Στις 24/04/2019 εκδόθηκε η προκήρυξη 3ΕΑ/2019, η οποία αφορά την κατάρτιση πινάκων για την πλήρωση κενών θέσεων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής αλλά και για την  κάλυψη λειτουργικών αναγκών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΕΑΕ. Ο νόμος  4589/2019, που αφορά το νέο σύστημα μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και  Εκπαίδευση, ψηφίστηκε στα τέλη Ιανουαρίου, γεγονός που σημαίνει πως με βάση το  νομοθετικό πλαίσιο η προκήρυξη θα έπρεπε να είχε εκδοθεί μέσα σ’ ένα μήνα.  

Ωστόσο καμία ενέργεια δεν έχει γίνει με αποτέλεσμα χιλιάδες συνάδελφοι να βρίσκονται σε αβεβαιότητα. Οι συνάδελφοί μας είναι όμηροι της ολιγωρίας του Υπουργείου το  οποίο δεν έχει αναρτήσει πίνακες αναπληρωτών ούτε πίνακες διορισμών, δεν έχει κάνει  κατανομή στην ειδική και δεν έχει ανοίξει ο ΟΠΣΥΔ προκειμένου να κάνουν αίτηση.  

Η ανακοίνωση «κλειδωμένων» πινάκων στην γενική και την ειδική αγωγή καταστρατηγεί  κάθε έννοια δικαίου. Αρκετοί συνάδελφοι βρέθηκαν να μην έχουν καταθέσει δήλωση ενώ τόσα  χρόνια δούλευαν στην εκπαίδευση. Αυτοί οι συνάδελφοι, σύμφωνα με τις διαρροές του Υπουργείου για κλειδωμένους πίνακες, θα μείνουν για άλλη μια χρονιά άνεργοι, όπως και οι εκπαιδευτικοί που αποφοίτησαν από το Πανεπιστήμιο ή απέκτησαν τίτλους σπουδών τη φετινή χρονιά. Αυτό είναι πέρα για πέρα άδικο.

Το Υπουργείο μεταθέτει τις ευθύνες του στον ΑΣΕΠ και το αντίστροφο για το ζήτημα της κατάρτισης πινάκων με τελικούς αποδέκτες τους συναδέλφους μας και κατ’ επέκταση τα σχολεία, καθώς εκφράζουμε έντονα την ανησυχία μας για έγκαιρη στελέχωση. Ο Σύλλογός μας απαιτεί το διορισμό όλων των αναπληρωτών, οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης, με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.  
 
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:  

● Να κατανεμηθούν οι 4.500 θέσεις στην ΕΑΕ και να πραγματοποιηθούν άμεσα και χωρίς καθυστέρηση οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.  

● Να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να εκδοθεί το συντομότερο η εγκύκλιος για τις προσλήψεις αναπληρωτών με διαβεβαίωση ότι αρχές Σεπτεμβρίου όλοι οι αναπληρωτές θα βρίσκονται στα σχολεία της χώρας, κάτι που συνέβαινε σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία 3 χρόνια.  

● Να προστεθούν οι προϋπηρεσίες του 2019 στους πίνακες (μέσω του ΟΠΣΥΔ) που θα αξιοποιηθούν για τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικοί
Ένας εκπαιδευτικός αλλά... δύο, τρία ή περισσότερα σχολεία
Πως επιδρά στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς αλλά και μέσα στην τάξη η εξάντληση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερα από ένα σχολεία
Ένας εκπαιδευτικός αλλά... δύο, τρία ή περισσότερα σχολεία
Σχολεία
Από το δημόσιο σχολείο στη «σχολική μονάδα»: Το νέο διοικητικό μοντέλο και τα διεθνή παραδείγματα

Η συζήτηση για την «αυτονομία» των σχολικών μονάδων και τον αναβαθμισμένο ρόλο των διευθυντών επανέρχεται...

Από το δημόσιο σχολείο στη «σχολική μονάδα»: Το νέο διοικητικό μοντέλο και τα διεθνή παραδείγματα
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
Δυναμικές κινητοποιήσεις στις 16 Δεκεμβρίου: Οι μαθητές ετοιμάζουν καταλήψεις, αποχές και μαζικές δράσεις ενάντια στο Εθνικό Απολυτήριο
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
μαθητές
Λειτουργικός αναλφαβητισμός: Όταν οι μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν
Κι όμως, το 20% των μαθητών δεν κατανοεί τι διαβάζει - Γιατί συμβαίνει αυτό; Η έκθεση του 2024 και τα βαθύτερα αίτια του λειτουργικού αναλφαβητισμού
Λειτουργικός αναλφαβητισμός: Όταν οι μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν