Το Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας, στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 10/1/2019, αφού συζήτησε διεξοδικά σχετικά με το Σύστημα Διορισμών, το Νέο ΓΕΛ, το ωράριο, τη μείωση του αριθμού μαθητών, τα οικονομικά –συνταξιοδοτικά και άλλα θέματα και εκτιμώντας την κρισιμότητα της κατάστασης για τον κλάδο, καλεί το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. να ορίσει ΑΜΕΣΑ νέες Γενικές Συνελεύσεις και Γενική Συνέλευση Προέδρων.
για το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Κορινθίας