Thumbnail
Ένωση Διευθυντών: Ανακοίνωση-παρέμβαση για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., με αφορμή την τοποθέτηση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και την έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των άρθρων 37-46 του Ν.4547/2018, έχει να επισημάνει τα εξής:

1. Θεωρούμε, ότι όπως γίνεται σε όλα σχεδόν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα, τα στελέχη εκπαίδευσης θα πρέπει  στο τέλος της θητείας τους να αξιολογούνται για το έργο τους, και πως από αυτή την αξιολόγηση θα πρέπει να εξαρτάται η συνέχιση ή όχι της παραμονής στη θέση τους, και όχι να επανακρίνονται από μηδενική βάση για κάθε νέα θητεία,  όπως γίνεται μέχρι τώρα.  

2. Σε κάθε περίπτωση, η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι επώνυμη και πλήρως αιτιολογημένη, και όχι να γίνεται με ανώνυμα ερωτηματολόγια, όπως προβλέπεται στο άρθρο 40 του Ν.4547/2018.

Ειδικά η πρόβλεψη για αξιολόγηση των Διευθυντών σχολικών μονάδων από τους εκπαιδευτικούς στο τέλος κάθε διδακτικού έτους με ανώνυμα ερωτηματολόγια σε  κλίμακα από  0-100, και χωρίς κανένα δικαίωμα ένστασης από πλευράς των Διευθυντών, είναι έξω και πέρα από  κάθε λογική.

3. Η καθιέρωση στην αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης, με εντελώς ασαφή τρόπο, της ποσοτικοποίησης ποιοτικών κριτηρίων σε κλίμακα από 0-100,  αφήνει μεγάλα περιθώρια για υποκειμενικές κρίσεις και αυθαιρεσίες.

Για τους παραπάνω λόγους, καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ.:

1. Να καταργήσει άμεσα την διάταξη για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης μέσω ανώνυμων ερωτηματολογίων.

 2. Να καταργήσει άμεσα την κλίμακα από 0-100 για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης, διατηρώντας μόνο ποιοτικούς χαρακτηρισμούς για αυτήν(π.χ. ανεπαρκής επαρκής, καλός, πολύ καλός, άριστος)

3. Να καθιερώσει την παραμονή ή όχι των στελεχών εκπαίδευσης στη θέση τους με βάση το αποτέλεσμα της  αξιολόγησής τους, καταργώντας την επανάκρισή τους από μηδενική βάση για κάθε νέα θητεία, όπως γίνεται σε όλα σχεδόν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα.

 

 

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

famellos
ΣΥΡΙΖΑ: Αίτημα ονομαστικής ψηφοφορίας στην τροπολογία για το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη
Το αίτημα υπογράφουν και οι 25 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Στις 17:00 η έναρξη της κρίσιμης ψηφοφορίας
ΣΥΡΙΖΑ: Αίτημα ονομαστικής ψηφοφορίας στην τροπολογία για το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη
Αλέξης Τσίπρας
Αλέξης Τσίπρας: Η Ελλάδα χρειάζεται εξωτερική πολιτική με πυξίδα - Οι 6+1 προϋποθέσεις για μια εθνική στρατηγική
Τι αναφέρει ο Αλέξης Τσίπρας με αφορμή την πρόταση για την οργάνωση διάσκεψης με τη συμμετοχή χωρών της Ανατολικής Μεσογείου
Αλέξης Τσίπρας: Η Ελλάδα χρειάζεται εξωτερική πολιτική με πυξίδα - Οι 6+1 προϋποθέσεις για μια εθνική στρατηγική
παν ιωαννιων
Παν. Ιωαννίνων: Artemis Festival και υποδοχή πρωτοετών φοιτητών/τριών και εισερχομένων Erasmus+
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ευχαριστεί θερμά τους/τις φοιτητές/τριες, το ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό, τους θεσμικούς φορείς και τους εταίρους...
Παν. Ιωαννίνων: Artemis Festival και υποδοχή πρωτοετών φοιτητών/τριών και εισερχομένων Erasmus+
Εκδήλωση ΕΛΜΕΠΑ
ΕΛΜΕΠΑ: Παρουσιάσεις προόδου υποψήφιων Διδακτόρων του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Ζωντανά από το Εργαστήριο 2, Παρασκευή 31 Οκτωβρίου, ώρα 14:00 - Ερευνητικό έργο, καινοτομία και ακαδημαϊκή αριστεία σε πρώτο πλάνο
ΕΛΜΕΠΑ: Παρουσιάσεις προόδου υποψήφιων Διδακτόρων του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας