Thumbnail
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Παρά τις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς πως όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι στη θέση τους και πως όλα λειτουργούν “ρολόι” και στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η πραγματικότητα που καθημερινά αντιμετωπίζουμε στα σχολεία μας είναι εντελώς διαφορετική.

Πολλά είναι τα σχολεία που εξαιτίας των ελλείψεων δεν έχουν οριστικοποιήσει το πρόγραμμα τους και λειτουργούν με κενά. Πανελλαδικά, έχουν γίνει περίπου 6.000 λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών από την περσινή χρονιά. Η υποβάθμιση του ολοήμερου συνεχίζεται ενώ η παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης στην ουσία δε λειτουργούν, με τραγικές συνέπειες και στους ίδιους τους μαθητές και στη συνολική λειτουργία της τάξης, πολλά μαθήματα ειδικοτήτων δε διδάσκονται από τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό ή δε διδάσκονται καθόλου, υποβαθμίζεται η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας.

Πιο συγκεκριμένα στο νομό μας στην πρωτοβάθμια αυτή τη στιγμή υπάρχουν συνολικά 17 κενά δασκάλων και διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ στη δευτεροβάθμια 30. Σε αυτά τα κενά πρέπει να προστεθούν, στην πρωτοβάθμια 5 κενά δασκάλων ειδικής για τα τμήματα ένταξης τα οποία αυτή τη στιγμή καλύπτονται με ένωση 10 τμημάτων ενώ αντίστοιχα και στην παράλληλη στήριξη καλύπτονται με εκπαιδευτικούς που “μοιράζονται“ σε 3 ή και 4 μαθητές και σε 2-3 σχολεία. Ο μαθητής δηλαδή έχει ανάγκη το δάσκαλο του τις μισές ημέρες της εβδομάδας. Στη δευτεροβάθμια υπάρχουν κενά 213 ωρών /εβδομάδα (περισσότεροι από 10 καθηγητές δηλαδή )σε διάφορες ειδικότητες στην ΕΑ και εκατοντάδες χαμένες ώρες στο Μουσικό Σχολείο για τα μουσικά μαθήματα.

Η αντιμετώπιση των κενών με λογιστική λογική αποδεικνύει πως το υπουργείο στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρεται ούτε για το πως μπορεί ο εκπαιδευτικός να κάνει την δουλειά του με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, ούτε τελικά για το επίπεδο της μόρφωσης που παρέχεται στους μαθητές. Οι πραγματικές ανάγκες μόρφωσης των παιδιών δεν καλύπτονται με “μπαλώματα” και εκπαιδευτικούς λάστιχο, όσο το δυνατόν φτηνότερους και ευέλικτους.

Κανένας δεν πρέπει να συμβιβαστεί με αυτή την κατάσταση, με την κοροϊδία και την κυβερνητική απάτη. Να διεκδικήσουμε τώρα μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

Λέμε όχι στην “κανονικότητα” που μας πλασάρει η κυβέρνηση για να θολώσει τα νερά και καλύψει την αντιλαϊκή πολιτική της.

Άμεση κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών των σχολείων!

Καμία απόλυση αναπληρωτή! Ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους!

Μαζικοί – Μόνιμοι διορισμοί!

Καλαμάτα, 8 Οκτώβρη 2017

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκλογ
Εκλογές εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης: Πρώτη δύναμη η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
Τα αποτελέσματα για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο 2025-26 και η κατανομή των εδρών
Εκλογές εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης: Πρώτη δύναμη η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
Κλειστά σχολεία
Καταγγελίες για αδιαφάνεια στις μεταθέσεις των Μουσικών Σχολείων – Παρέμβαση ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή
Βουλευτές ζητούν άμεση θεσμική λύση και αντικειμενικά κριτήρια για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών
Καταγγελίες για αδιαφάνεια στις μεταθέσεις των Μουσικών Σχολείων – Παρέμβαση ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή
AFISA OMHROS 2 0
Παρέμβαση για τα Εσπερινά Λύκεια: Ζητείται άμεσος ανασχεδιασμός του θεσμικού τους ρόλου
Υπόμνημα προς την υπουργό Παιδείας από τον Διευθυντή του Εσπερινού ΓΕΛ Βόλου – «Δομική ανισότητα για εργαζόμενους μαθητές και αποκλεισμός από τα ΑΕΙ»
Παρέμβαση για τα Εσπερινά Λύκεια: Ζητείται άμεσος ανασχεδιασμός του θεσμικού τους ρόλου