Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων

Καλούμε το ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων να δημοσιοποιήσει τα μόρια των συναδέλφων που τοποθετούνται, να σεβαστεί και να εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία σχετικά με τις τοποθετήσεις.

   Το Π.Υ.Σ.Δ.Ε Κυκλάδων συνεδρίασε στις 28 και 29 Αυγούστου με θέμα τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά για το διδακτικό έτος 2017-2018 και πραγματοποίησε τοποθετήσεις λειτουργικά υπεράριθμων, από τη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, από αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ, από αποσπάσεις από άλλα ΠΥΣΔΕ, από άλλα ΠΥΣΔΕ σε ΣΜΕΑΕ και νεοδιόριστων. Ωστόσο σε κανέναν από τους πίνακες που αναρτήθηκαν δεν αναγράφονται τα μόρια των συναδέλφων εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν σε σχολικές μονάδες της περιοχής μας.

   Επιπλέον για την τοποθέτηση αποσπασμένων εντός ΠΥΣΔΕ προβλέπονται από το έγγραφο του ΥΠΕΠΘ με αρ. πρωτ. 163629/ΓΔ4 (4/10/2016) οι προϋποθέσεις για την εφαρμογή του  άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159) που αφορά τις τοποθετήσεις μονίμων εκπαιδευτικών σε ΣΜΕΑΕ με ασθενέστερα κριτήρια σε σχέση με αυτά που υπάρχουν για τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις (εκτός ΠΥΣΔΕ). Συγκεκριμένα:

α) Η εφαρμογή των διατάξεων προϋποθέτει την διαπίστωση ύπαρξης λειτουργικών αναγκών από τους διευθυντές εκπαίδευσης,

β) το λειτουργικό κενό που τυχόν προκύπτει από τη μετακίνηση, δύναται να καλυφθεί από άλλον εκπαιδευτικό της οικείας Διεύθυνση Εκπαίδευσης και

γ) η κάλυψη των λειτουργικών αναγκών γίνεται κατά σειρά προτεραιότητας στις ΣΜΕΑΕ, στα Τμήματα Ένταξης και στην Παράλληλη Στήριξη.

Είναι σαφές και εύλογο ότι σύμφωνα με τα παραπάνω:

α) Η διαπίστωση ύπαρξης λειτουργικών αναγκών στα Τ.Ε. (όπως και σε κάθε ΣΜΕΑΕ) από τους διευθυντές εκπαίδευσης και οι τοποθετήσεις από το ΠΥΣΔΕ στη συνέχεια γίνονται με βάση τα στοιχεία των σχολικών μονάδων όπως αυτά αποστέλλονται στις ΔΙΔΕ ή/και καταχωρούνται στο my_school,

β) τα λειτουργικά κενά στις ΣΜΕΑ που καλύπτονται από τυχόν τέτοιου είδους μετακινήσεις δεν δημιουργούν  λειτουργικά κενά στη γενική εκπαίδευση και

γ) οι τοποθετήσεις σε Τ.Ε. γίνονται αφού έχουν καλυφθεί τα ΕΕΕΚ και τα ΕΕΓ στην περιοχή της Δ/νσης Εκπ/σης.

Ως εκ τούτων ζητάμε από το ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων:

Την ανακοινοποίηση των πινάκων με τις τοποθετήσεις με την αναγραφή των μορίων και τις διορθώσεις των τοποθετήσεων, αν και εφόσον διαπιστώσετε ότι δεν έχουν τηρηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες στις τοποθετήσεις.

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο


Τα τμήματα και οι αναθέσεις των μαθημάτων θα αποφασίζονται από τα ίδια τα σχολεία με παιδαγωγικά κριτήρια ή από το λογιστήριο του Υπουργείου Παιδείας με κοστολογικά κριτήρια;

   Για μια ακόμη χρονιά το υπουργείο έστειλε στα σχολεία μια εγκύκλιο για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η οποία δυστυχώς για άλλη μια φορά στοχεύει έμμεσα και άμεσα σε “Μείω­ση του κόστους της εκπαίδευσης για το κράτος με κάθε κόστος για την εκπαιδευτική κοινότη­τα.”

   Το Υπουργείο καλεί να συνεδριάσουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, να ανακοινώσουν κενά και πλεονάσματα στις σχολικές μονάδες και να τοποθετήσουν όσους βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΔΣΕ, έχουν αποσπαστεί, κλπ, στο διάστημα από 28 έως 31 Αυγούστου. Όμως τα σχολεία θα ανοίξουν την 1η Σεπτεμβρίου και οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται τότε να κατανείμουν μαθήματα και να στείλουν κενά πλεονάσματα και υπεραριθμίες στα ΠΥΣΔΕ, που έχουν ήδη αποφασίσει τα κενά και πλεονάσματα (ρωτώντας το “μαξιλάρι” τους). Το υπουργείο κατάφερε το ακατόρθωτο. Η 1η Σεπτεμ­βρίου είναι ταυτόχρονα πολύ αργά για το ΠΥΣΔΕ, το οποίο έχει ήδη αποφασίσει και πολύ νωρίς για το σύλλογο διδασκόντων, που ακόμα κάνει εγγραφές και δεν έχει σταθεροποιήσει τα τμήματα, τις κατευθύνσεις, τις ειδικότητες.

   Και σαν να μην έφτανε αυτό, παράλληλα με τους συλλόγους διδασκόντων που επίσης συνε­δριάζουν για κενά πλεονάσματα και υπεραριθμίες, συνεδριάζει και το κοινό Υπηρεσιακό Συμβού­λιο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για να διαθέσει πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς από τη μια βαθμίδα εκπαίδευσης στην άλλη.

   Το Υπουργείο Παιδείας εξωθεί τα Υπηρεσιακά Συμβούλια στην “παρανομία” αφού δεν μπορούν να εφαρμόσουν το ΠΔ 50/1996 το οποίο ορίζει ότι οι οργανικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, που δεν το­ποθετήθηκαν σε σχολική μονάδα τον Ιούνιο και εξακολουθούν να είναι λειτουργικά υπεράριθμοι, καλούνται να υποβάλουν δήλωση προτίμησης για τα κενά στις σχολικές μονάδες. Το ποιοι όμως παραμένουν υπεράριθμοι και ποια είναι τα κενά θα φανεί μόνο αφού ανοίξουν τα σχολεία, ολοκληρωθούν οι εγγραφές και γίνουν οι αναθέσεις μαθημάτων.

   Μα δεν ξέρει το υπουργείο ότι το χρονοδιάγραμμα που υποδεικνύει δεν μπορεί να μείνει μέσα στα όρια της λογικής και του νόμου; Είναι τόσο παροιμιωδώς πια ανίκανοι;
Κάθε άλλο. Είναι ικανοί και έμπειροι, ωστόσο ένας βασικός στόχος και πυλώνας λειτουργίας του Υπουργείου Παιδείας για άλλη μια χρονιά είναι η μείωση του κόστσους της εκπαίδευσης για το κράτος με κάθε κόστος για την εκπαιδευτική κοινότητα.

Προσπαθούν, με όσο το δυνατό λιγότερους εκπαιδευτι­κούς και με ευελιξία στη διαχείρισή τους,να λειτουργήσουν τα σχολεία, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Το Υπουργείο (περικοπών της) Παιδείας θέλει να βολέψει τα πράγματα με 58 διορισμούς στη δευ­τεροβάθμια από τον ΑΣΕΠ του 2008 όταν θα έπρεπε να έχει διορίσει αυτόν και άλλους τέσσερις ΑΣΕΠ και να έχει προκηρύξει τον έκτο. Έπρεπε να έχει προσλάβει έστω και τους 20.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς, που το ίδιο το Υπουργείο έχει διαπιστώσει ότι είναι αναγκαίοι κι έπρεπε να είχε ολοκληρώσει τις υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις – αποσπάσεις) το αργότερο ως το τέλος Ιου­νίου.

Απαιτούμε:

Το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει άμεσα την απαράδεκτη και ανεφάρμοστη αυτή εγκύκλιο!

Οι εκπαιδευτικοί μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων να σεβαστούν τις κατακτήσεις  και τα δικαιώματα του κλάδου και να μην αποφασίζουν σε βάρος του..

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διεθνή ΜΜΕ «υμνούν» τη Σάμο ως τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό
Σάμος: Τουρκικά μέσα ενημέρωσης εκθειάζουν το νησί - «Αξίζει να το επισκεφθείτε»
«Η Σάμος είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα ελληνικά νησιά με γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές»
Σάμος: Τουρκικά μέσα ενημέρωσης εκθειάζουν το νησί - «Αξίζει να το επισκεφθείτε»
sxolika_gevmata.jpg
Γονείς: Γιατί αποτυγχάνουν οι στρατηγικές για πιο ισορροπημένη διατροφή των παιδιών- Μην τα πιέζετε να τρώνε όλο το φαγητό τους
Έρευνα αναδεικνύει τα λάθη των γονιών στη διατροφή των παιδιών τους
Γονείς: Γιατί αποτυγχάνουν οι στρατηγικές για πιο ισορροπημένη διατροφή των παιδιών- Μην τα πιέζετε να τρώνε όλο το φαγητό τους
arktiki
Ποια ζώα και γιατί κινδυνεύουν περισσότερο με εξαφάνιση
Η ομάδα ερευνητών, με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ανέλυσε πάνω από 290.000 αρχεία απολιθωμάτων θαλάσσιων ασπόνδυλων (όπως αχινοί,...
Ποια ζώα και γιατί κινδυνεύουν περισσότερο με εξαφάνιση