Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Αχαϊας

ΔΗΛΩΣΗ των μονίμων καθηγητών του Σχολείου μας  για μη συμμετοχή στην διαδικασία αξιολόγησης – γνωμοδότησης των υποψηφίων διευθυντών

Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, το Σώμα των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών του...................................................... (σχολείου ) ενημερώθηκε για το νέο θεσμικό πλαίσιο επιλογής των Δ/ντών. Συζήτησε διεξοδικά το δικό του ρόλο στο πλαίσιο αυτό.

Στην συζήτηση αυτή το Σώμα έλαβε υπόψη του τις σχετικές εγκυκλίους του Υπ. Παιδείας, τις αποφάσεις του οργανωμένου κλάδου, όσο και τις συστάσεις των συνδικαλιστικών του οργάνων.  Επίσης, έλαβε υπόψη του ότι:

α) Είναι σε ισχύ ο 3848/2010 και το Π.Δ. 152/2013 που αναφέρονται στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

β) Συνεχίζει να ισχύει το αυταρχικό πλαίσιο του «καθηκοντολογίου», σύμφωνα με το οποίο ο Σύλλογος θεσμικά έχει κατώτερο ρόλο απ’ αυτόν του διευθυντή του σχολείου.

γ) Βασικός στόχος αυτής της απόπειρας του Υπουργείου Παιδείας είναι να διαμορφώσει ένα προγεφύρωμα για την επερχόμενη και ήδη ψηφισμένη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ώστε να δημιουργήσει  σκηνικό «νομιμοποίησης»

δ) Η αξιολόγηση/ αποτίμηση - γνωμοδότηση σε «φύλλα εργασίας» δεν αποτελεί ψηφοφορία.

ε) Το ενδεχόμενο αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας μπορεί δώσει στα διορισμένα συμβούλια επιλογής τη δυνατότητα εκ του ρόλου τους να ερμηνεύσουν την κρίση του Συλλόγου κατά το δοκούν και να νομιμοποιήσουν προσχηματικά το όποιο αποτέλεσμα προκύψει.

Με βάση τα παραπάνω, το Σώμα «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών» αποφασίζει:

Να μην συμμετάσχει στη διαδικασία αποτίμησης - αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών // να απέχει από την αξιολογική – γνωμοδοτική διαδικασία, υλοποιώντας την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων» ( 7.6.2017). Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνει ότι απέχει από την συμπλήρωση και την κατάθεση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας) και από τη σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών, υλοποιώντας τις αποφάσεις της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. τις οποίες προτείνει και η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας.

Δηλώνει, επίσης, ότι η μορφή της απεργίας – αποχής είναι απολύτως νόμιμη και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως έχουν ερμηνευτεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014).

Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του...........................................(Σχολείο)

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος                 Ο Γραμματέας

Ψαρράς Σπύρος            Μακρίδης  Στάθης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΝΑΤΟ
«Ντροπή και πρόκληση»: Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου στη «Διεθνή Μέρα του ΝΑΤΟ»
Σφοδρή αντίδραση για τη συμμετοχή του Δήμου Αν. Σάμου στη «Διεθνή Μέρα του ΝΑΤΟ» – «Προκλητική απόφαση, που εξωραΐζει έναν δολοφονικό οργανισμό»
«Ντροπή και πρόκληση»: Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου στη «Διεθνή Μέρα του ΝΑΤΟ»
classroom1_0.jpg
Εκπαιδευτικά κενά: Διαμαρτυρία στο 14ο Δημοτικό Ιλίου για τις χαμένες διδακτικές ώρες
92 χαμένες ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα – «Δεν παζαρεύουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας» τονίζει ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
Εκπαιδευτικά κενά: Διαμαρτυρία στο 14ο Δημοτικό Ιλίου για τις χαμένες διδακτικές ώρες