Thumbnail

Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αντί να υποστηρίξει το νόμο της για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, να διευρύνει τον αποφασιστικό ρόλο του συλλόγου διδασκόντων και να θεσπίσει, δύο χρόνια τώρα, ένα πλαίσιο ισχυροποίησης των δικαιωμάτων-αρμοδιοτήτων του, με το νέο νόμο για την διευθυντική στελέχωση των σχολείων μας γυρίζει στο παρελθόν της αδιαφάνειας, κομματοκρατίας, αναξιοκρατίας.

Στο πλαίσιο αυτό μετατρέπει τον σύλλογο διδασκόντων από αποφασιστικό θεσμικό όργανο διοίκησης, σε άτυπο «γνωμοδοτικό σώμα», χωρίς την συμμετοχή μάλιστα των αναπληρωτών, ωρομισθίων και λοιπών ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, εισάγει έναν «γνωμοδοτικό» ρόλο, που δεν προβλέπετε πουθενά θεσμικά, απλά και μόνο για να καλλιεργήσει την «κουλτούρα της αξιολόγησης» σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ. Επειδή:

1. Η διαδικασία αυτή αλλοιώνει και υποβαθμίζει καίρια τον ρόλο του Συλλόγου ως αποφασιστικό θεσμικό όργανο με νομική ισχύ των αποφάσεών του.

2. Το σώμα των «γνωμοδοτούντων δεν έχει καμιά θεσμική ισχύ και οι όποιες αποφάσεις του δεν δεσμεύουν κανέναν ούτε μπορεί κανείς να τις επικαλεστεί, άρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.

3. Πρόκειται, ουσιαστικά και τυπικά, για διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφων μας, που είναι αντίθετη με τις αποφάσεις του κλάδου.

4. Η ΑΔΕΔΥ έχει κηρύξει αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα και

5. Ο  κλάδος των εκπαιδευτικών δεν είναι διατεθειμένος να αυτοχειριαστεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τις επιταγές των δανειστών… 

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να αντιδράσουν αποφασιστικά, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στα σχέδια της κυβέρνησης. Συμμετέχουμε στην σχετική συνεδρίαση και στην όλη συζήτηση αναδεικνύοντας τις θέσεις της ΕΛΜΕ, αλλά αρνούμαστε να συμμετάσχουμε στην διαδικασία της «γνωμοδότησης» με ψήφο. Έτσι είτε δεν ψηφίζουμε καθόλου είτε ψηφίζουμε άκυρο και λευκό χωρίς να συμπληρώσουμε τα αξιολογικά «κουτάκια»!

 Καλεί, επίσης, τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ να απέχουν απ’ την διαδικασία αξιολόγησης-βαθμολόγησης των υποψηφίων διευθυντών με τυποποιημένα κριτήρια και προκαθορισμένες, τυποποιημένες ερωτήσεις. 

ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΎΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

 ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΏΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΡΌΛΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΌΝΤΩΝ 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kathigitis germanikwn gallikwn
SOS για τα ελληνικά σχολεία Γερμανίας: Στο Υπουργείο Παιδείας η ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας
Αγώνας δρόμου για τη στελέχωση της ομογένειας – Οι 3 προτάσεις για να μην μείνουν οι μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς
SOS για τα ελληνικά σχολεία Γερμανίας: Στο Υπουργείο Παιδείας η ΕΛΜΕ Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας
εκλογες
Ισχυρή νίκη των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων στις ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης - Αποδοκιμασία της ΔΑΚΕ
Οι εκπαιδευτικοί στέλνουν μήνυμα κατά της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης
Ισχυρή νίκη των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων στις ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης - Αποδοκιμασία της ΔΑΚΕ
tympanum
Θεσσαλονίκη: Άνδρες 52 και 56 ετών χτύπησαν 13χρονο γιατί τους ενοχλούσε το τύμπανό του
Το περιστατικό συνέβη σε αγώνα βόλεϊ στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης - Συνελήφθησαν οι δράστες
Θεσσαλονίκη: Άνδρες 52 και 56 ετών χτύπησαν 13χρονο γιατί τους ενοχλούσε το τύμπανό του
Χαρτονομίσματα ευρώ σε τσέπη που σχηματίζουν τον αριθμό 2025
Φορολογικό «ναρκοπέδιο» μέχρι την Πρωτοχρονιά: Οι 5+1 πληρωμές που δεν παίρνουν αναβολή
Φορολογικές υποχρεώσεις 2025: Όλα όσα πρέπει να πληρωθούν πριν τελειώσει η χρονιά
Φορολογικό «ναρκοπέδιο» μέχρι την Πρωτοχρονιά: Οι 5+1 πληρωμές που δεν παίρνουν αναβολή