Thumbnail

Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αντί να υποστηρίξει το νόμο της για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, να διευρύνει τον αποφασιστικό ρόλο του συλλόγου διδασκόντων και να θεσπίσει, δύο χρόνια τώρα, ένα πλαίσιο ισχυροποίησης των δικαιωμάτων-αρμοδιοτήτων του, με το νέο νόμο για την διευθυντική στελέχωση των σχολείων μας γυρίζει στο παρελθόν της αδιαφάνειας, κομματοκρατίας, αναξιοκρατίας.

Στο πλαίσιο αυτό μετατρέπει τον σύλλογο διδασκόντων από αποφασιστικό θεσμικό όργανο διοίκησης, σε άτυπο «γνωμοδοτικό σώμα», χωρίς την συμμετοχή μάλιστα των αναπληρωτών, ωρομισθίων και λοιπών ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, εισάγει έναν «γνωμοδοτικό» ρόλο, που δεν προβλέπετε πουθενά θεσμικά, απλά και μόνο για να καλλιεργήσει την «κουλτούρα της αξιολόγησης» σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ. Επειδή:

1. Η διαδικασία αυτή αλλοιώνει και υποβαθμίζει καίρια τον ρόλο του Συλλόγου ως αποφασιστικό θεσμικό όργανο με νομική ισχύ των αποφάσεών του.

2. Το σώμα των «γνωμοδοτούντων δεν έχει καμιά θεσμική ισχύ και οι όποιες αποφάσεις του δεν δεσμεύουν κανέναν ούτε μπορεί κανείς να τις επικαλεστεί, άρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.

3. Πρόκειται, ουσιαστικά και τυπικά, για διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφων μας, που είναι αντίθετη με τις αποφάσεις του κλάδου.

4. Η ΑΔΕΔΥ έχει κηρύξει αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα και

5. Ο  κλάδος των εκπαιδευτικών δεν είναι διατεθειμένος να αυτοχειριαστεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τις επιταγές των δανειστών… 

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να αντιδράσουν αποφασιστικά, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στα σχέδια της κυβέρνησης. Συμμετέχουμε στην σχετική συνεδρίαση και στην όλη συζήτηση αναδεικνύοντας τις θέσεις της ΕΛΜΕ, αλλά αρνούμαστε να συμμετάσχουμε στην διαδικασία της «γνωμοδότησης» με ψήφο. Έτσι είτε δεν ψηφίζουμε καθόλου είτε ψηφίζουμε άκυρο και λευκό χωρίς να συμπληρώσουμε τα αξιολογικά «κουτάκια»!

 Καλεί, επίσης, τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ να απέχουν απ’ την διαδικασία αξιολόγησης-βαθμολόγησης των υποψηφίων διευθυντών με τυποποιημένα κριτήρια και προκαθορισμένες, τυποποιημένες ερωτήσεις. 

ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΎΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

 ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΏΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΡΌΛΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΌΝΤΩΝ 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καθάρισμα
Πώς να εξαφανίσετε τις γρατζουνιές από την κεραμική εστία – Το απλό τρικ που την κάνει να δείχνει καινούργια
Ανακαλύψτε απλά και αποτελεσματικά κόλπα για να αφαιρέσετε γρατζουνιές από την υαλοκεραμική εστία και να της χαρίσετε ξανά τη χαμένη της λάμψη,...
Πώς να εξαφανίσετε τις γρατζουνιές από την κεραμική εστία – Το απλό τρικ που την κάνει να δείχνει καινούργια
πολυτεκνοι
Πολυτεκνία: Η σιωπηλή διαφορετικότητα που λοιδορείται
«Πού είναι οι ΜΚΟ που παλεύουν για τα ανθρώπινα δικαιώματα; Πού είναι οι φωνές που υπερασπίζονται την ισότητα; Γιατί η πολυτεκνία δεν χωρά στο...
Πολυτεκνία: Η σιωπηλή διαφορετικότητα που λοιδορείται
bullying.jpg
Τα φαινόμενα βίας στα σχολεία
«Η προϋπάρχουσα παραβατικότητα συνέπεια κοινωνικών και οικονομικών συνθηκών που τείνουν επί το χειρότερο ,αυξήθηκε  μετά την πανδημία»
Τα φαινόμενα βίας στα σχολεία