Thumbnail

Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αντί να υποστηρίξει το νόμο της για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, να διευρύνει τον αποφασιστικό ρόλο του συλλόγου διδασκόντων και να θεσπίσει, δύο χρόνια τώρα, ένα πλαίσιο ισχυροποίησης των δικαιωμάτων-αρμοδιοτήτων του, με το νέο νόμο για την διευθυντική στελέχωση των σχολείων μας γυρίζει στο παρελθόν της αδιαφάνειας, κομματοκρατίας, αναξιοκρατίας.

Στο πλαίσιο αυτό μετατρέπει τον σύλλογο διδασκόντων από αποφασιστικό θεσμικό όργανο διοίκησης, σε άτυπο «γνωμοδοτικό σώμα», χωρίς την συμμετοχή μάλιστα των αναπληρωτών, ωρομισθίων και λοιπών ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, εισάγει έναν «γνωμοδοτικό» ρόλο, που δεν προβλέπετε πουθενά θεσμικά, απλά και μόνο για να καλλιεργήσει την «κουλτούρα της αξιολόγησης» σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ. Επειδή:

1. Η διαδικασία αυτή αλλοιώνει και υποβαθμίζει καίρια τον ρόλο του Συλλόγου ως αποφασιστικό θεσμικό όργανο με νομική ισχύ των αποφάσεών του.

2. Το σώμα των «γνωμοδοτούντων δεν έχει καμιά θεσμική ισχύ και οι όποιες αποφάσεις του δεν δεσμεύουν κανέναν ούτε μπορεί κανείς να τις επικαλεστεί, άρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.

3. Πρόκειται, ουσιαστικά και τυπικά, για διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφων μας, που είναι αντίθετη με τις αποφάσεις του κλάδου.

4. Η ΑΔΕΔΥ έχει κηρύξει αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα και

5. Ο  κλάδος των εκπαιδευτικών δεν είναι διατεθειμένος να αυτοχειριαστεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τις επιταγές των δανειστών… 

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να αντιδράσουν αποφασιστικά, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στα σχέδια της κυβέρνησης. Συμμετέχουμε στην σχετική συνεδρίαση και στην όλη συζήτηση αναδεικνύοντας τις θέσεις της ΕΛΜΕ, αλλά αρνούμαστε να συμμετάσχουμε στην διαδικασία της «γνωμοδότησης» με ψήφο. Έτσι είτε δεν ψηφίζουμε καθόλου είτε ψηφίζουμε άκυρο και λευκό χωρίς να συμπληρώσουμε τα αξιολογικά «κουτάκια»!

 Καλεί, επίσης, τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ να απέχουν απ’ την διαδικασία αξιολόγησης-βαθμολόγησης των υποψηφίων διευθυντών με τυποποιημένα κριτήρια και προκαθορισμένες, τυποποιημένες ερωτήσεις. 

ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΎΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

 ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΏΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΡΌΛΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΌΝΤΩΝ 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elta.jpg
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Όχι άλλα ψέματα, κύριε Χατζηδάκη – Ο ταχυδρόμος είχε έρθει στην ώρα του»
Σφοδρή επίθεση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το σχέδιο συρρίκνωσης των ΕΛΤΑ – «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε πλήρη γνώση και επιχειρεί να...
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Όχι άλλα ψέματα, κύριε Χατζηδάκη – Ο ταχυδρόμος είχε έρθει στην ώρα του»
Κωστής Χατζηδάκης
ΣΥΡΙΖΑ: «Όχι άλλα ψέματα, κύριε Χατζηδάκη – Ο "ταχυδρόμος" είχε έρθει στην ώρα του»
Ο ΣΥΡΙΖΑ εξαπολύει επίθεση κατά του Κωστή Χατζηδάκη για το σχέδιο συρρίκνωσης των ΕΛΤΑ, κατηγορώντας τον για συγκάλυψη και ψευδείς ισχυρισμούς
ΣΥΡΙΖΑ: «Όχι άλλα ψέματα, κύριε Χατζηδάκη – Ο "ταχυδρόμος" είχε έρθει στην ώρα του»
νατσιος
Δ. Νατσιός: «Θυσιάζω και τη βουλευτική μου έδρα για να μην πάρω τον Προσωπικό Αριθμό»
Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ “άδειασε” την κυβέρνηση για ΕΛΤΑ, περιφέρεια και προσωπικά δεδομένα – «Ο ψηφιακός έλεγχος δεν θα γίνει κανονικότητα»
Δ. Νατσιός: «Θυσιάζω και τη βουλευτική μου έδρα για να μην πάρω τον Προσωπικό Αριθμό»