Thumbnail
Σύλλογος αναπληρωτών νηπιαγωγών δασκάλων με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή / Σχολική Ψυχολογία

Την Πέμπτη 6/04/2017 ο υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Γαβρόγλου και ο διευθυντής Ειδικής Αγωγής του υπουργείου Παιδείας κ. Παναγιώτης Κασσιανός άνοιξαν την αίθουσα Γαλάτεια Σαράντη και δέχτηκαν όλους τους αναπληρωτές ΠΕ70.50 / ΠΕ60.50 και μονίμους ειδικής αγωγής, ΠΕ70 & ΠΕ60 δασκάλους και νηπιαγωγούς, που κατέκλυσαν  την αίθουσα. Ακολούθησε συζήτηση που αφορά το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα, τις ανάγκες των μαθητών μας και την έκδοση της υπουργικής απόφασης που ορίζει τη μοριοδότηση στον πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής.

Ο υπουργός έδωσε το λόγο σε όλους τους συλλόγους που ήταν στην αίθουσα: ΠΕΣΕΑ , ΣΑΝΔ ΜΕΑ ,ΠΣΑΕΠ και στο συντονιστικό των μονίμων. Ο σύλλογός μας κάνοντας μια ιστορική αναδρομή θύμισε ότι οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή δούλευαν πριν καν δημιουργηθούν τα τμήματα ΠΑΜΑΚ και Βόλου. Οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών κάλυπταν θέσεις μέχρι το 2008 λόγω έλλειψής δικής μας , αφού τα τμήματα αυτά, όταν λειτούργησαν δεν προορίζονταν για αυτή τη θέση.

Το 2008 δόθηκε η διδακτική επάρκεια στην ειδική αγωγή για να είναι νόμιμη η εισαγωγή τους στον πίνακα και η προσφορά εργασίας τους σε αυτόν τον τομέα. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί οι συνάδελφοί μας να ζητούν το δικό μας διωγμό από τους πίνακες. Μετά από διάφορες νομοθετικές αλλαγές από το 2011 με την τροπολογία που ψηφίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής θα μπαίνουν στον πίνακα χωρίς να προτάσσεται κανείς. Ο νόμος ορίζει ξεκάθαρα ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής: οι απόφοιτοι των δυο παραπάνω τμημάτων και όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταπτυχιακές, διδακτορικές σπουδές,  διδασκαλία ή προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή άνω των πέντε ετών. Με αυτές τις προϋποθέσεις έγινε και η υπουργική απόφαση για τη σύσταση του πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής.

Παρότι τους δίνει  5 μόρια και στην ουσία τους πριμοδοτεί στον πίνακα, συμβιβαζόμαστε με μόνο λόγο την εξομάλυνση των αντιπαραθέσεων και άσχημων καταστάσεων που έχουν δημιουργηθεί.  Ζητήσαμε να προχωρήσει άμεσα η έκδοση της υπουργικής και τονίσαμε τη βασική μας θέση η οποία  είναι ο σεβασμός στους μαθητές μας και στα εργασιακά δικαιώματα όλων.

Την Παρασκευή  7/04/2017 ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου πραγματοποίησε μια σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με αντιπροσώπους όλων των συλλόγων. Ο κ. Γαβρόγλου υποδέχτηκε μέλη του ΔΣ του συλλόγου μας ΣΑΝΔ.ΜΕΑ μαζί με μέλη του ΔΣ του ΠΣΑΕΠ.

Σχετικά με τα θέματα ΕΑΕ ο υπουργός μας ανακοίνωσε πως η υπουργική απόφαση θα κατατεθεί χωρίς αλλαγές σε σχέση με τις προτάσεις που είχαν τεθεί προς δημόσια διαβούλευση (όπου και τα σχόλια ήταν συντριπτικά υπέρ του προτεινόμενου τρόπου μοριοδότησης). Από εκεί και πέρα η συζήτηση κινήθηκε γύρω από γενικότερα θέματα ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.

 Σαν σύλλογος ζητήσαμε μόνιμους διορισμούς και ο υπουργός δήλωσε πως θα προσπαθήσει να διαμορφώσει από τώρα ένα πλαίσιο και σύστημα διορισμών ώστε, σε βάθος τριετίας, να μπορέσει να το ολοκληρώσει. Θα επιχειρήσει ο τρόπος διορισμών να είναι ξεκάθαρος, ώστε όλοι οι εκπαιδευτικοί να προετοιμαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και χωρίς θολά σημεία που επιδέχονται παρερμηνείες.

Ζητήσαμε εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με τους μόνιμους συναδέλφους μας κυρίως σε θέματα αδειών . Ο υπουργός ανέφερε πως το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί προσωπικό στοίχημα για αυτόν και σε συνεργασία και με το Υπουργείο Εργασίας θα προσπαθήσει να δώσει λύση το συντομότερο δυνατόν. 

Επίσης ο σύλλογος μας ζήτησε να γίνει επαναπροσδιορισμός όλων των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων και ο υπουργός μας είπε πως ήδη έχει ξεκινήσει. Αναφορικά με το θέμα των δυσπρόσιτων στην ειδική αγωγή ζητήσαμε σαν σύλλογος, για όσο δεν μοριοδοτούνται οι δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες στον πίνακα ειδικής αγωγής, ο εκπαιδευτικός που προσλαμβάνεται από τον συγκεκριμένο πίνακα να λαμβάνει στον πίνακα γενικής αγωγής μόνο τη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας του, χωρίς την προσμέτρηση δυσπροσίτου, καθώς είναι κάτι που θεωρούμε άδικο για τους συναδέλφους μας που εργάζονται μόνο στη γενική αγωγή. 

Επίσης ο υπουργός μας ανακοίνωσε πως ζήτησε από όλους τους προέδρους των πανεπιστημιακών παιδαγωγικών τμημάτων να γίνει επαναπροσδιορισμός του τρόπου λειτουργίας των πανεπιστημίων, με στόχο την βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και προετοιμασίας των μελλοντικών συναδέλφων μας. 

                                                                 Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

katsarola
Ο απόλυτος τρόπος για να καθαρίσεις μια καμένη κατσαρόλα χωρίς κόπο
Αν και η εικόνα του καμένου σκεύους μπορεί να φαίνεται απογοητευτική, δεν χρειάζεται να πετάξετε την κατσαρόλα ή να αγχώνεστε για το καθάρισμα....
Ο απόλυτος τρόπος για να καθαρίσεις μια καμένη κατσαρόλα χωρίς κόπο
theoi
Το μυστικό άρωμα των θεών: Λουλούδια, έλαια και λατρεία στην αρχαιότητα
Νεότερες ιστορικές έρευνες αποκαλύπτουν ότι τα αγάλματα των θεοτήτων στους ναούς δεν ήταν ψυχρές, αδρανείς φιγούρες, αλλά αντιμετωπίζονταν σχεδόν σαν...
Το μυστικό άρωμα των θεών: Λουλούδια, έλαια και λατρεία στην αρχαιότητα
perpatima
Πώς μια απλή συνήθεια μπορεί να μειώσει το κοιλιακό λίπος μετά τα 60
Η Δρ. Margaret Chen, γεροντολόγος από το Ιατρικό Κέντρο του Ώστιν, αποκάλυψε ότι μέσα από αυτή την καθημερινή συνήθεια κατάφερε να μειώσει το...
Πώς μια απλή συνήθεια μπορεί να μειώσει το κοιλιακό λίπος μετά τα 60
τουαλετα
Ποιά είναι η συνήθεια που βλάπτει το εντέρο μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε;
Πολλές φορές χωρίς να το καταλαβαίνουμε, υιοθετούμε καθημερινές συνήθειες που επιβαρύνουν το έντερό μας. Μία από τις πιο κοινές, αλλά και επιβλαβείς,...
Ποιά είναι η συνήθεια που βλάπτει το εντέρο μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε;