Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Να εξισωθούν προς τα πάνω
οι άδειες των αναπληρωτών με εκείνες των μόνιμων εκπαιδευτικών.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ επισημαίνει την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί με τις άδειες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Την ώρα που στα σχολεία μονιμοποιείται η παρουσία χιλιάδων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, προκειμένου να είναι πιο φθηνοί, χτυπιούνται αδυσώπητα τα δικαιώματά τους από κυβέρνηση – ΕΕ – ΣΕΒ. Ένα από αυτά, πολύ βασικό, είναι εκείνο των αδειών. Όχι μόνο δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα σε άδειες με τους μόνιμους συναδέλφους τους, αλλά και πολλές φορές κινδυνεύουν να τιμωρηθούν ακόμα και με απόλυση, αν πάρουν π.χ. άδεια αναρρωτική πάνω από 15 μέρες και κριθεί αναγκαία η αντικατάστασή τους!
Κι αυτό συμβαίνει όταν οι συνάδελφοι αυτοί, λόγω των διαρκών μετακινήσεων (εάν είναι τυχεροί και προσληφθούν), επιβαρύνονται με μεγάλα – πρόσθετα κόστη, αφού ζουν μακριά από τις εστίες και τις οικογένειές τους.
Υπάρχει διαφοροποίηση ακόμη και στον τρόπο χορήγησης της άδειας μεταξύ των ίδιων των αναπληρωτών, αφού όσοι προσλαμβάνονται μέσω Κρατικού Προϋπολογισμού παίρνουν, όταν και εφόσον παίρνουν, την άδεια με αίτησή τους στον Διευθυντή του Σχολείου, όπως οι μόνιμοι συνάδελφοί τους, ενώ όσοι προσλαμβάνονται μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ (και είναι πλέον οι περισσότεροι και σχεδόν όλοι στην Ειδική Αγωγή), πρέπει να κάνουν αίτηση και να πάρουν άδεια με έγκριση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, πράγμα που τους δυσκολεύει περισσότερο.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ διεκδικεί, με δεδομένες τις σύγχρονες ανάγκες αλλά και τις μεγάλες δυνατότητες που υπάρχουν, για όλους τους εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν καθολική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Το ίδιο ζητάμε και για όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ απαιτεί:
1.     Να εξισωθούν προς τα πάνω οι άδειες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με τις άδειες των μονίμων συναδέλφων, πράγμα που απαιτεί την κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου που διέπει σήμερα τις άδειες των αναπληρωτών και την υπαγωγή τους στη νομοθεσία που διέπει τις άδειες των μόνιμων εκπαιδευτικών.
2.    Να έχουν οι αδειούχοι αναπληρωτές όλα τα δικαιώματα που έχουν οι μόνιμοι συνάδελφοι (να μην τους γίνεται καμία παρακράτηση μισθού για τις άδειες που θα παίρνουν με βάση αίτησή τους, να αναγνωρίζεται ο χρόνος άδειας ως χρόνος πραγματικής προϋπηρεσίας, να μην έχουν χρονικό περιορισμό στις αναρρωτικές άδειες αλλά να δικαιούνται όσες πραγματικά χρειάζονται με βάση την ιατρική γνωμάτευση κλπ.).

Αργοστόλι 13/03/2017

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eforia.jpg
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
Τα 8 σημαντικά προνόμια για τους συνεπείς φορολογούμενους – Νέες διευκολύνσεις, γρήγορες επιστροφές φόρου και αυξημένο ακατάσχετο από το φθινόπωρο
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
δασκαλα
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
Δείτε την πρόσκληση του υπουργείου Παιδείας για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών σε Γενική και Ειδική Αγωγή
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
Μια εικόνα που καταφέρνει να αποτυπώσει όλη την ανθρώπινη πλευρά του αγώνα
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Προτροπή προς τους εκπαιδευτικούς να υιοθετούν ενεργητικές μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιούν ιστορικές πηγές αντί της απλής διάλεξης
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη