Thumbnail
Μόνιμοι διορισμοί και σύστημα προσλήψεων - Οι εξελίξεις σύμφωνα με την πανελλήνια ένωση εκπαιδευτικών επιτυχόντων ΑΣΕΠ. Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά την ανακοίνωση

Την Δευτέρα 9/1/2017, αντιπροσωπεία όλων των θεσμικών και μη φορέων και κινήσεων των εκπαιδευτικών επιτυχόντων ΑΣΕΠ, συναντήθηκε στο υπουργείο παιδείας με τον γενικό γραμματέα κύριο Παντή και την διευθύντρια του γραφείου του υπουργού κυρία Μουτζούρογλου. Το αντικείμενο της συζητήσεως ήταν συγκεκριμένο και αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την πιθανότητα συνάντησης των επιτυχόντων ΑΣΕΠ με τον ίδιο τον υπουργό, ενόψει της δημόσιας διαβούλευσης σχετικά με την νομοθέτηση του νέου συστήματος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού στην δημόσια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της συζήτησης άφησαν πλήρως ικανοποιημένη την αντιπροσωπεία, διότι τα μέλη της έλαβαν την ρητή διαβεβαίωση από τα δύο κορυφαία στελέχη, ότι ο υπουργός είχε την φυσιολογική και ευνόητη δημοκρατική διάθεση - πρόθεση να συναντηθεί με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς των αδιόριστων εκπαιδευτικών και μέσα σε αυτούς φυσικά, όπως τονίσθηκε ρητώς και τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ.

Ωστόσο την Παρασκευή 3/3/2017 και ενώ η διαβούλευση είχε ήδη ξεκινήσει ουσιαστικά από την 1/2/2017 λόγω της πραγματοποιηθείσας συνάντησης με την ΟΛΜΕ, ο υπουργός, δια μέσω της συνεργάτιδάς του κυρίας Σταυρούλας Γιδά, ενημέρωσε τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ ότι τελικώς δεν είχε ακόμα αποφασίσει αν θα πραγματοποιούσε ή όχι τις εν λόγω συναντήσεις με τους ενδιαφερόμενους φορείς των αδιόριστων εκπαιδευτικών. Η εξέλιξη αυτή σαφώς και μας εξέπληξε δυσάρεστα, διότι σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε η διοίκηση να προχωρά σε νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα επηρεάσουν άμεσα τις ζωές μας ερήμην μας.

Απευθύνουμε αγωνιώδη έκκληση προς τον υπουργό παιδείας κύριο Γαβρόγλου, να μην προχωρήσει σε καμία ενέργεια αλλαγής ή πολύ περισσότερο διατήρησης του υφιστάμενου αντισυνταγματικού συστήματος προσλήψεων – διορισμών, αν πριν δεν διαβουλευθεί σύμφωνα με τις ιερές δημοκρατικές πρακτικές, με όλους ανεξαιρέτως τους φορείς των εμπλεκόμενων αδιόριστων εκπαιδευτικών. Είμαστε βέβαιοι ότι τελικά ο υπουργός θα θελήσει να αφουγκρασθεί τις πολύτιμες εμπειρίες, τα βιώματα και τις ανησυχίες όσων έζησαν από πρώτο χέρι όλες αυτές τις στρεβλώσεις αναξιοκρατίας του παλαιού συστήματος που καλείται τώρα να διαχειρισθεί. Είμαστε βέβαιοι ότι ο υπουργός θα επιλέξει τελικά την δικαιότερη και δημοκρατικότερη στάση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεο
Πανελλήνιες 2025: Τρία αδέλφια, τρεις ξεχωριστές διαδρομέςαπό τον Πύργο, ένας κοινός προορισμός… η επιτυχία
Ο Αποστόλης, η Αγγελική και η Κωνσταντίνα Παπαμιχαήλ, απόφοιτοι του 4ου ΓΕΛ Πύργου, έδωσαν τη μάχη τους με υπευθυνότητα και ψυχραιμία, αναγνωρίζοντας...
Πανελλήνιες 2025: Τρία αδέλφια, τρεις ξεχωριστές διαδρομέςαπό τον Πύργο, ένας κοινός προορισμός… η επιτυχία
panelladikes_panellinies_vaseis_eisagogis.jpg
Πανελλαδικές 2025: Στο 8,43 η χαμηλότερη βάση εισαγωγής – Οι τάσεις ανά επιστημονικό πεδίο
Ανάλυση ανά επιστημονικό πεδίο: Πώς επηρέασαν οι φετινές βαθμολογίες τις ΕΒΕ και τι αναμένεται για τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ
Πανελλαδικές 2025: Στο 8,43 η χαμηλότερη βάση εισαγωγής – Οι τάσεις ανά επιστημονικό πεδίο
πανελλήνιες μαθηματικά
Είναι δίκαιο το κοινό εξεταστικό σύστημα στα μαθηματικά για όλους τους μαθητές;
Σήμερα όλοι οι μαθητές εξετάζονται στα ίδια θέματα ανεξαρτήτως του αν προορίζονται για Πολυτεχνικές ή Οικονομικές σχολές. Η ενιαία αυτή αντιμετώπιση...
Είναι δίκαιο το κοινό εξεταστικό σύστημα στα μαθηματικά για όλους τους μαθητές;