Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΑΙΤΗΣΗ

Του εκπροσώπου στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας (ΔΕΠ)

της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης

Κεφαλονιάς – Ιθάκης (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

Προς:

κ. Πρόεδρο ΔΕΠ

ΘΕΜΑ: Α) «ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΔΕΠ για επείγοντα προβλήματα των σχολείων ενόψει νέας σχολικής χρονιάς» Β) Συμβολή στη λειτουργία του Λαϊκού Φροντιστηρίου.

Κύριε πρόεδρε

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, από κοινού με ΕΕ και κουαρτέτο, συνεχίζει και κλιμακώνει την επέλαση στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας που ακολουθούσαν κι οι προηγούμενες των ΝΔ – ΠΑΣΟΚ κλπ. Με μια σειρά νομοθετημάτων που ψηφίστηκαν το καλοκαίρι - και παρά μια διετή αναστολή στην εφαρμογή τους - ετοιμάζεται να μην αφήσει όρθιο τίποτε: τμήματα, κατευθύνσεις, τομείς ΕΠΑΛ, σχολεία, ενώ χαρακτηρίζει το σεισμόπληκτο Νομό μας ως προνομιούχο!!! Αυτά προστίθενται σε μέτρα που ήδη έχουν παρθεί και δείχνουν τα δόντια τους: αναστολή σε λειτουργία νηπιαγωγείων (πχ Ραζάτα), υποβάθμιση του ειδικού σχολείου στα Περατάτα από τετραθέσιο σε τριθέσιο, κατάργηση των τμημάτων ένταξης σε όλα τα ΓΕΛ του Νομού, ίδρυση ειδικού Γυμνάσιου στα χαρτιά (δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ για προσωπικό), είναι ενδεικτικά κάποια από αυτά που υλοποιήθηκαν ήδη το καλοκαίρι με πλήρη παράκαμψη της ΔΕΠ από πλευράς διοικήσεων εκπαίδευσης – Υπ. Παιδείας.

Τα ψέματα της κυβέρνησης δεν μπορούν να κρύψουν την ένδεια στα σχολεία και τα τεράστια κενά που υφίστανται.

Ταυτόχρονα, για μια ακόμη χρονιά το 80% των σχολείων παραμένουν σε κοντέινερς ενώ προστίθενται και νέα προβλήματα (πχ Μεσοβούνεια). Οι τοποθετήσεις του Υπουργείου δείχνουν ότι όλες οι υποδομές βρίσκονται σε τέλμα, κάτι που δε μπορεί να κρυφτεί πίσω από το νέο συγκρότημα στο Φαραώ, που έγινε – στην κυριολεξία- με την διαρκή και πολύχρονη πίεση του λαϊκού κινήματος.

Α) Θεωρούμε αναγκαίο η ΔΕΠ να συνεδριάσει για όλα αυτά και να τοποθετηθεί:

  1. Καταδικάζοντας τις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές.

2.Απαιτώντας το άνοιγμα των νηπιαγωγείων και των σχολείων που έκλεισαν (αναστολή κλπ), την επαναφορά της οργανικότητας στα σχολεία που υποβαθμίστηκαν τα τελευταία χρόνια με παράλληλα μέτρα για γεωγραφική κατανομή και στήριξη των περιφερειακών σχολείων.

3.Απαιτώντας μέτρα στήριξης των δομών ειδικής αγωγής.

4.Μεριμνώντας για το πώς θα λειτουργήσει το ειδικό Γυμνάσιο στο Αργοστόλι.

5.Σχεδιάζοντας την κάλυψη των αναγκών με σύγχρονα – ασφαλή – σχολεία.

Β) Μέσα σε αυτές τις συνθήκες η ΔΕΠ πρέπει να στηρίξει την προσπάθεια της ΕΛΜΕ-ΚΙ, εισηγούμενη στο ΔΣ την παραχώρηση του 1ου Γυμνασίου για τη λειτουργία του Λαϊκού Φροντιστηρίου το απόγευμα και την παροχή σχετικών πιστώσεων στο 1ο Γυμνάσιο ώστε να αντεπεξέλθει στα έξοδα λειτουργίας (θέρμανσης) και καθαριότητας.

Αργοστόλι 02/09/2016

Ο Εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ-ΚΙ στη ΔΕΠ

Μαντζουράτος Δημήτρης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
Νέες ρυθμίσεις για τις ψηφιακές συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Τι αλλάζει με τη νέα ΚΥΑ
Αλλαγές στη διαδικασία ψηφιακών συμβάσεων για Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς: Τι σημαίνει στην πράξη για τους εκπαιδευτικούς
Νέες ρυθμίσεις για τις ψηφιακές συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – Τι αλλάζει με τη νέα ΚΥΑ
Εκπαίδευση
Αναρρωτική άδεια και επίδομα ασθένειας: Τι ισχύει για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Χορήγηση επιδόματος ασθένειας/ατυχήματος - Διαδικασία και προϋποθέσεις
Αναρρωτική άδεια και επίδομα ασθένειας: Τι ισχύει για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς