Thumbnail

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

 

1/10/12

Ενημέρωση για τις εργασίες του ΠΥΣΔΕ Α΄ Αθήνας

 

Βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία τοποθέτησης των συναδέλφων στα λειτουργικά κενά των σχολείων. Ήδη έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η πρώτη φάση, και είναι ζήτημα λίγου χρόνου να ανακοινωθούν οι τοποθετήσεις όλων των ειδικοτήτων. Για τα ζητήματα αυτά και άλλα που μεσολάβησαν από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς μέχρι σήμερα θέλουμε να ενημερώσουμε όλους τους συναδέλφους.

      Ήδη κατά τη συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο θα χειριζόταν το ΠΥΣΔΕ την κάλυψη των οργανικών κενών, κάναμε τις παρακάτω προτάσεις. Ζητήσαμε να υπολογιστούν τα οργανικά κενά, υπολογίζοντας τα τμήματα με 25 μαθητές κατ' ανώτατο αριθμό. Ζητήσαμε επίσης να υπολογιστούν τα οργανικά κενά με λιγότερες από 12 ώρες που ίσχυε μέχρι τότε στο ΠΥΣΔΕ Α΄ Αθήνας (τελικά δέχτηκαν να πάει το όριο στις 11 ώρες). Ζητήσαμε επίσης να δοθούν τα διευθυντικά κενά ως οργανικά, με ενημέρωση των συναδέλφων. Ακόμα, για ειδικότητες που πολύ δύσκολα εξασφαλίζουν ωράριο σ' ένα σχολείο (ΠΕ 05, 07, 09,10,13...) ζητήσαμε να δοθούν οργανικές θέσεις με λιγότερες και από 10 ώρες. Επίσης, λόγω του μεγάλου αριθμού συναδέλφων που βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ζητήσαμε να δοθούν ως οργανικά κενά που μπορεί να εμφανίζονταν σε συγκρότημα σχολείων αθροίζοντας τις ώρες, και δίνοντας την οργανική θέση στο σχολείο που εμφάνιζε το μεγαλύτερο ωράριο. Θέλαμε να μείνουν όσο το δυνατόν λιγότεροι συνάδελφοι χωρίς οργανική θέση. Σχεδόν τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε δεκτό. Για το λόγο αυτό στη συνεδρίαση στις 22/5/12 μειοψηφήσαμε (4 - 1).

     Από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς  ( Ιούνιος ), ζητήσαμε να γίνει η αναγκαία προετοιμασία ώστε έγκαιρα και με διαφάνεια να αρχίσει το ΠΥΣΔΕ την κάλυψη των λειτουργικών κενών χωρίς καθυστερήσεις ,από την 1/9. Για το σκοπό αυτό ζητήσαμε να  καταγραφούν οι πραγματικές ανάγκες των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων και τους διευθυντές των σχολείων, και στη συνέχεια, αφού προτάσσονταν οι ειδικές κατηγορίες (σοβαρά προβλήματα υγείας και οξυμένα κοινωνικά προβλήματα) να γινόταν η τοποθέτηση,μέσω ηλεκτρονικού συστήματος υπό την επίβλεψη και  τον απαραίτητο έλεγχο του  ΠΥΣΔΕ. Το σύστημα αυτό δεν έγινε δυνατό να είναι έγκαιρα έτοιμο και να τροφοδοτηθεί με ακριβή, όσο ήταν αυτό δυνατό, στοιχεία (παρά την προσπάθεια των εργαζομένων στη διεύθυνση). Έτσι λειτούργησε μόνο κατά ένα μέρος ( για τους ευρισκόμενους στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ). Είναι φανερό πως αυτή η προσπάθεια για τη διαμόρφωση ενός αξιόπιστου τέτοιου συστήματος πρέπει να συνεχιστεί και να αξιοποιηθεί στο μέλλον. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι δεν υπήρχε ομοφωνία στο ΠΥΣΔΕ, ούτε καν μεταξύ των αιρετών, ώστε να καθιερωθεί ένα  αντικειμενικό και αξιόπιστο σύστημα τοποθετήσεων που εκ των πραγμάτων θα συνέβαλε στην καταπολέμηση των όποιων πελατειακών σχέσεων.

     Βρεθήκαμε έτσι στις αρχές του Σεπτέμβρη μπροστά στο φαινόμενο να γίνονται αιτήσεις για κάλυψη κενών χωρίς να έχουν ανακοινωθεί τα κενά. Θεωρήσαμε ότι αυτή η κατάσταση ήταν απαράδεκτη και απαιτήσαμε να ανακοινωθούν τα κενά και να δοθεί χρόνος ώστε οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι να διορθώσουν τις αιτήσεις που είχαν κάνει ή να υποβάλουν νέες. Πράγμα που έγινε τελικά αποδεκτό και έτσι διορθώθηκε το αρχικό πρόβλημα.

     Προτείναμε κατά την τοποθέτηση μετά τους υπεράριθμους και τις ειδικές κατηγορίες ή κατηγορίες με σοβαρά προβλήματα υγείας και κοινωνικούς λόγους, να ακολουθήσουν οι ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ή τουλάχιστον να συνεξεταστούν με τις αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ, με βάση τα μόρια μετάθεσης. Το ΠΥΣΔΕ αρνήθηκε αυτή την πρόταση και πρόταξε τις αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ έναντι των ευρισκομένων στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Θεωρήσαμε ότι αυτό δεν ήταν σωστό από τυπική και ουσιαστική άποψη και μειοψηφήσαμε (4-1).

     Προέκυψε και φέτος το θέμα των αποσπάσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Θεωρήσαμε ότι σε κάθε περίπτωση έπρεπε να καλυφθούν πρώτα οι ανάγκες στην δευτεροβάθμια και μετά, και αφού το είχαν ζητήσει με αίτησή τους να διατεθούν συνάδελφοι στην πρωτοβάθμια. Να μη γίνει καμιά μετακίνηση χωρίς τη θέληση των συναδέλφων, πράγμα που για ορισμένες ειδικότητες δεν έγινε κατορθωτό, και έτσι τις τελευταίες μέρες έγιναν αναγκαστικές αποσπάσεις . Και για το θέμα  αυτό μειοψηφήσαμε.

     Μειοψηφήσαμε επίσης για τις περιπτώσεις που τοποθετούνταν συνάδελφοι για συμπλήρωση ωραρίου σε περισσότερα από δύο σχολεία, καθώς ούτε τα προγράμματα θα ήταν εύκολο να φτιαχτούν,ενώ δεν είχαν υπολογιστεί οι ανάγκες που προκύπτουν από τα πρότζεκτ και οι δεύτερες αναθέσεις.

     Γενικά μιλώντας, προσπαθήσαμε να εξασφαλίσουμε ότι όλα τα ζητήματα θα αντιμετωπίζονταν με διαφάνεια, αντικειμενικότητα και δικαιοσύνη. Σε κάθε περίπτωση προσπαθήσαμε να κινηθούμε στηριγμένοι στις θέσεις του κλάδου και σε συνεργασία με τις ΕΛΜΕ της  Α΄ Αθήνας. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να κάνουμε, μέχρι να εξασφαλιστεί ότι το κάθε πρόβλημα θα αντιμετωπίζεται με αυτό τον τρόπο. Σ' αυτή την πορεία καθοριστικό ρόλο θα παίξει η συνεχής παρέμβαση του συνδικαλιστικού μας κινήματος, και ο αγώνας για την υπεράσπιση και κατοχύρωση των εργασιακών δικαιωμάτων μας, που σήμερα περισσότερο από ποτέ, απειλούνται από τις πολιτικές της τρικομματικής κυβέρνησης και της ΕΕ.

 

 

Μαλαγάρης Θόδωρος (τακτικός)

Νικολάου Σταμάτης (αναπληρωμ.)

εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia
Κλειστά σχολεία: Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν σήμερα Δευτέρα και γιατί
Προληπτική αναστολή λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων της περιοχής για σήμερα Δευτέρα
Κλειστά σχολεία: Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν σήμερα Δευτέρα και γιατί
xontzogloy
Αύριο Τρίτη στις 11:30 πμ στο Εφετείο Πειραιά: Για να μείνει η Χρύσα Χοτζόγλου στο σχολείο της
«Η Χρύσα Χοτζόγλου γύρισε στον φυσικό της χώρο εργασίας, δίπλα στα παιδιά και εκεί θα παλέψουμε να παραμείνει»!
Αύριο Τρίτη στις 11:30 πμ στο Εφετείο Πειραιά: Για να μείνει η Χρύσα Χοτζόγλου στο σχολείο της