Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η πρόταση των Παρεμβάσεων στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ (18/11) για τις τοποθετήσεις αναπληρωτών, την οποία οι δυνάμεις των ΣΥΝΕΚ και της ΔΑΚΕ αρνήθηκαν να συζητήσουν

Σας κοινοποιούμε την πρόταση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων  που καταθέσαμε στο Δ.Σ. (18/11) για να γίνει συζήτηση στο Δ.Σ. και να πάρει απόφαση για τις παράτυπες διαδικασίες που ακολούθησε το ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις των συναδέλφων αναπληρωτών της ειδικής αγωγής. Σε μια πρωτοφανή και βαθύτατα αντιδημοκρατική στάση οι δυνάμεις των ΣΥΝΕΚ και της ΔΑΚΕ αρνήθηκαν να μπει στη διαδικασία συζήτησης και δεν επέτρεψαν το Δ.Σ. να συζητήσει ένα θέμα που σε τέσσερις κατά σειρά συνεδριάσεις του Δ.Σ. δεν υπήρξε δυνατότητα να συζητηθεί, στις δύο (13/10 και 15/10)  αποχώρησαν οι εκπρόσωποι των ΣΥΝΕΚ, στην έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. (11/11) με μοναδικό το ίδιο θέμα, οι εκπρόσωποι των ΣΥΝΕΚ ενημέρωσαν ότι δεν θα παρευρεθούν στη συνεδρίαση γιατί προέκυψαν προσωπικά τους ζητήματα και η συνεδρίαση αναβλήθηκε. Την παρακάτω πρόταση τη θέσαμε υπόψη και στους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ στη Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ (21/10), οι οποίοι αρνήθηκαν να καταθέσουμε κοινή πρόταση και μας δήλωσαν ότι θα βγάλουν δική τους ανακοίνωση. Ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ δεν ήταν στη συνεδρίαση του Δ.Σ. στις 18/11. Οι Παρεμβάσεις θα θέσουμε το θέμα σε όλα τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ γιατί οι αδιαφανείς διαδικασίες του  ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης συνεχίζονται.

Καταγγελία του ΠΥΣΔΕ γιατί παραβιάστηκαν τα  κριτήρια διαφάνειας

και αντικειμενικότητας στις τοποθετήσεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής στις 13/10 και 23/10

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ  επισημαίνει ότι στις τοποθετήσεις των συναδέλφων αναπληρωτών της ειδικής αγωγής που έγιναν από το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης την Τρίτη 13/10/2015 δεν τηρήθηκαν κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας, (όλα τα κενά να γνωστοποιούνται και να δημοσιοποιούνται, να μη σπάνε τα κενά, όταν κουμπώνουν τα κενά με ώρες από διαφορετικά σχολεία να γίνονται στις ίδιες ομάδες σχολείων και όχι από την μια άκρη της περιοχής μετάθεσης της Δυτικής  Θεσσαλονίκης στην άλλη, κ.ά.). Άλλωστε αυτό ορίζει η εκπαιδευτική διαδικασία που ισχύει στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών και είναι υποχρέωση του ΠΥΣΔΕ να την εφαρμόζει. Η εφαρμογή κανόνων και κριτηρίων που δημιουργούν ισότιμους όρους για όλους τους συναδέλφους στις τοποθετήσεις σε όλες τις φάσεις των Υπηρεσιακών Μεταβολών, αποτελούν πάγιες θέσεις του κλάδου και η τήρησή τους είχε ζητηθεί από τα Δ.Σ. όλων των ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης σε αλλεπάλληλες παραστάσεις τους προς  τη Διοίκηση και το ΠΥΣΔΕ.

Συγκεκριμένα:

  • Τα κενά δε δημοσιοποιήθηκαν στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως έγινε στις μέχρι τώρα τοποθετήσεις άλλων μεταβολών (λειτουργικά υπεράριθμοι, συνάδελφοι σε διάθεση).
  • Δεν κοινοποιήθηκε στους συναδέλφους το σύνολο των κενών και των ωρών, όπως αυτά ζητήθηκαν από τους Διευθυντές των σχολείων. Για παράδειγμα αυτό έγινε με το κενό της ειδικότητας ΠΕ02 του 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου όπου οι 36 ώρες του κενού έγιναν 28, ενώ δε δόθηκε το κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του 3ου Γυμνασίου Εχεδώρου. Δε δόθηκαν δεκάδες άλλα κενά που ζήτησε το ΠΥΣΔΕ από το υπουργείο. Δε δόθηκαν κενά που υπάρχουν με λίγες ώρες σε σχολεία και είναι γνωστά στο ΠΥΣΔΕ, όπως δήλωσε και ο αιρετός της ΔΑΚΕ μέσα στο ΠΥΣΔΕ.  Δεν τηρήθηκαν οι προτάσεις των Διευθυντών των σχολείων για τα κενά στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για την εξοικονόμηση καθηγητών, αφού το ΠΥΣΔΕ για λόγους οικονομίας δίνει κενό σχολείου μόνο στη μία ειδικότητα.
  • Οι ώρες δεν δόθηκαν στις ειδικότητες όπως ζητήθηκαν από τους διευθυντές των σχολείων, αλλά σε μία ειδικότητα δόθηκαν ώρες της άλλης επιλεκτικά. Έτσι ενώ το 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου ζήτησε 23 ώρες ΠΕ03 και 15 ώρες ΠΕ04 , το κενό του ΠΕ03 δεν παρουσιάστηκε καθόλου! Αντίθετα 23 ώρες δόθηκαν σε ειδικότητα ΠΕ04! 
  • Σπάσανε κενά σχολείων με 23 ώρες αντί να τα αφήσουν εξ’ ολοκλήρου και κενά με λιγότερες από 23 ώρες. Για παράδειγμα οι 30 ώρες του κενού της ειδικότητας ΠΕ02 του 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου δόθηκαν μοιρασμένες σε τρία κενά! Οι 23 ώρες του κενού της ειδικότητας ΠΕ03 του 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης δόθηκαν σε δύο κενά! Οι 16 ώρες του κενού του 2ου Γυμνασίου Συκεών της ειδικότητας ΠΕ02 δόθηκαν μοιρασμένες σε δύο κενά! Οι 12 ώρες του κενού της ειδικότητας ΠΕ02 του 2ου Γυμνασίου της Πολίχνης δόθηκαν σε δύο κενά, το ένα 11 ώρες και το άλλο 1 ώρα για συμπλήρωση ωραρίου!!!
  • Προστέθηκαν κενά στην ειδικότητα ΠΕ03 το μεσημέρι της Δευτέρας από τον αιρετό των ΣΥΝΕΚ! Προφανώς για τα κενά αυτά δεν ενημερώθηκαν όλοι οι συνάδελφοι της ειδικότητας ΠΕ03, γιατί οι αιτήσεις τοποθέτησης προβλέπονταν να γίνουν έως τη Δευτέρα το μεσημέρι και τα κενά αυτά δεν είχαν δηλωθεί.
  • Στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 συμπλήρωσαν τα κενά σε ώρες  σχολείων που βρίσκονται από την μια άκρη της περιοχής Δυτικής Θεσσαλονίκης με σχολεία που είναι στην άλλη άκρη, όπως  Αρέθουσα με Πολίχνη, Μάδυτο με Πολίχνη, Ασπροβάλτα με Νεάπολη,  Ζαγκλιβέρι με Σταυρούπολη, Σοχό με Συκές, κ.ά.

Νέες αδιαφανείς αλλαγές στις τοποθετήσεις συναδέλφων πριν τις προσλήψεις της β΄ φάσης

Όλα τα στοιχεία που καταθέτουμε αποδεικνύουν και το μέγεθος των παραβιάσεων που έγιναν στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών ειδικής αγωγής της πρώτης φάσης (13/10/2015). Οι παραβιάσεις αυτές αποκαλυπτικά  επιβεβαιώνονται και από τη στάση που κράτησε το  ΠΥΣΔΕ πριν κάνει τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών ειδικής αγωγής της δεύτερης φάσης (23/10/2015)  με τις αλλαγές στις τοποθετήσεις που έκανε στους ήδη τοποθετημένους συναδέλφους.

 Πιο συγκεκριμένα

  • Το ΠΥΣΔΕ άλλαξε ή τροποποίησε τη θέση σε οκτώ συναδέλφους των ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, αριθμό πολύ μεγάλο συγκρινόμενο με τους  40 των ίδιων ειδικοτήτων που αρχικά τοποθέτησε. Για τόσες μεγάλες αλλαγές θα έπρεπε να καλεστεί το σύνολο των αναπληρωτών των συγκεκριμένων ειδικοτήτων να ξανακάνουν αίτηση και όχι να γίνουν υποχρεωτικές μετακινήσεις δια τηλεφώνου!
  • Το ΠΥΣΔΕ πρόσθεσε νέες ώρες ειδικοτήτων, τις οποίες στις αρχικές τοποθετήσεις, όπως όφειλε να είχε κάνει, δεν είχε συμπεριλάβει. Για παράδειγμα οι  28 ώρες κενό της ειδικότητας ΠΕ02 του 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου που έδινε το ΠΥΣΔΕ στην πρώτη φάση των τοποθετήσεων  έγιναν 36 στη δεύτερη φάση. Οι 11 ώρες κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του 4ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων έγιναν 23. Οι 19 ώρες κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του ΤΕΕ ΙΝΑ Πεύκων έγιναν 23.
  • Το ΠΥΣΔΕ στη δεύτερη φάση εμφάνισε ώρες που είχαν ζητηθεί από Διευθυντές και δεν έγιναν γνωστές στους συναδέλφους της πρώτης φάσης. Για παράδειγμα για το 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου παρουσιάστηκε το κενό των 15 ωρών της ειδικότητας ΠΕ03 από τις 23 που είχε ζητήσει  ο Διευθυντής του σχολείου. Οι 4 ώρες κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του 4ου Γυμνασίου που παρουσιάστηκαν στην πρώτη φάση έγιναν  6ώρες της ειδικότητας ΠΕ04 στη δεύτερη φάση. Οι 12 ώρες κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του Γυμνασίου Μαδύτου έγιναν 16 ώρες στη δεύτερη φάση.  Οι 12 ώρες κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του Γυμνασίου Χαλάστρας  που παρουσιάστηκαν στην πρώτη φάση έγιναν  12 ώρες της ειδικότητας ΠΕ04 στη δεύτερη φάση. Ενώσανε κενά σε 23 ώρες των ίδιων σχολείων, όπως όφειλαν να είχαν κάνει από την πρώτη φάση στην οποία τα εμφανίσανε μοιρασμένα. Για παράδειγμα το φιλολογικό κενό των 36 ωρών  του 1ου Ευόσμου έγινε 23 ώρες και 13 ώρες, ενώ προσθέσανε την 1 ώρα κενό της ειδικότητας  ΠΕ02 του 2ου Γυμνασίου της Πολίχνης στις 10 ώρες του ΕΕΕΕΚ Κορδελιού.
  • Ενώσανε στη δεύτερη φάση τα κενά της ίδιας ομάδας σχολείων και όμορων ομάδων σχολείων, όπως όφειλαν να είχαν κάνει από την αρχή. Για παράδειγμα οι 12 ώρες κενό  της ειδικότητας ΠΕ02  του ΕΕΕΕΚ Πεύκων ενώθηκε με τις 11 ώρες κενό του Γυμνασίου Πεύκων, οι 12 ώρες κενό της ειδικότητας  ΠΕ04 του Γυμνασίου Χαλάστρας με τις 11 ώρες του Γυμνασίου Αξιού.   

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταγγέλλει τη Δ/ση Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης και το ΠΥΣΔΕ, αλλά και τους αιρετούς για το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας διαβλητής διαδικασίας τοποθετήσεων των συναδέλφων αναπληρωτών της ειδικής αγωγής. Καλεί τους συναδέλφους να συσπειρωθούν στην ΕΛΜΕ και να διεκδικήσουν από κοινού με όλον τον κλάδο δικαιοκρισία και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις και  την άμεση προώθηση των αιτημάτων  που αφορούν τους μαζικούς διορισμούς και την άμεση πρόσληψη αναπληρωτών για να καλυφτούν τα  χιλιάδες κενά στα σχολεία και για να κατοχυρωθούν πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Καταγγελίες προς εκπαιδευτικούς: Στοχοποίηση Εκπαιδευτικών και το βάρος που καλούνται να σηκώσουν
Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να βρίσκονται στο έλεος της οποιασδήποτε ανώνυμης ή κακόβουλης καταγγελίας
Καταγγελίες προς εκπαιδευτικούς: Στοχοποίηση Εκπαιδευτικών και το βάρος που καλούνται να σηκώσουν
Τρόφιμα
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
Η ελληνική κουζίνα στην κορυφή του κόσμου, στα βραβεία του Taste Atlas - Τα δέκα φαγητά που μας έδωσαν την πρωτιά
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών