Thumbnail
Παραβιάζονται τα κριτήρια αντικειμενικότητας και διαφάνειας στις τοποθετήσεις

Στις τοποθετήσεις των συναδέλφων αναπληρωτών της ειδικής αγωγής που έγιναν από το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης την Τρίτη 13/10/2015 δεν τηρήθηκαν κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας, (όλα τα κενά να γνωστοποιούνται και να δημοσιοποιούνται, να μη σπάνε τα κενά, όταν κλειδώνουν τα κενά με ώρες από διαφορετικά σχολεία να γίνονται στις ίδιες ομάδες σχολείων και όχι από την μια άκρη της περιοχής μετάθεσης της Δυτικής  Θεσσαλονίκης στην άλλη, κ.ά.). Άλλωστε αυτό ορίζει η εκπαιδευτική διαδικασία που ισχύει στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών και είναι υποχρέωση του ΠΥΣΔΕ να την εφαρμόζει. Η εφαρμογή κανόνων και κριτηρίων που δημιουργούν ισότιμους όρους για όλους τους συναδέλφους στις τοποθετήσεις σε όλες τις φάσεις των Υπηρεσιακών Μεταβολών, αποτελούν πάγιες θέσεις του κλάδου και η τήρησή τους είχε ζητηθεί από τα Δ.Σ. όλων των ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης σε αλλεπάλληλες παραστάσεις τους προς  τη Διοίκηση και το ΠΥΣΔΕ.

Συγκεκριμένα:

  • Τα κενά δε δημοσιοποιήθηκαν στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως έγινε στις μέχρι τώρα τοποθετήσεις άλλων μεταβολών (λειτουργικά υπεράριθμοι, συνάδελφοι σε διάθεση).
  • Δεν κοινοποιήθηκε στους συναδέλφους το σύνολο των κενών και των ωρών, όπως αυτά ζητήθηκαν από τους Διευθυντές των σχολείων, για παράδειγμα αυτό έγινε με το κενό της ειδικότητας ΠΕ02 του 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου όπου οι 38 ώρες του κενού έγιναν 30, δε δόθηκε το κενό της ειδικότητας ΠΕ03 του 3ου Γυμνασίου Εχεδώρου. Δε δόθηκαν δεκάδες άλλα κενά που ζήτησε το ΠΥΣΔΕ από το υπουργείο, το οποίο δεν έκανε αντίστοιχες προσλήψεις αναπληρωτών. Δε δόθηκαν κενά που υπάρχουν με λίγες ώρες σε σχολεία και είναι γνωστά στο ΠΥΣΔΕ, όπως δήλωσε ο αιρετός της ΔΑΚΕ. Μη τήρηση των προτάσεων των Διευθυντών των κενών σε ώρες στις ειδικότητες ΠΕ03 και ΠΕ04 για την εξοικονόμηση καθηγητών, αφού το ΠΥΣΔΕ για λόγους οικονομίας δίνει κενό σχολείου μόνο στη μία ειδικότητα.
  • Οι ώρες δεν δόθηκαν στις ειδικότητες όπως ζητήθηκαν από τους διευθυντές των σχολείων, αλλά σε μία ειδικότητα δόθηκαν ώρες της άλλης επιλεκτικά. Έτσι ενώ το 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου ζήτησε 23 ώρες ΠΕ03 και 15 ώρες ΠΕ04 , το κενό του ΠΕ03 δεν παρουσιάστηκε καθόλου! Αντίθετα 23 ώρες δόθηκαν σε ειδικότητα ΠΕ04! 
  • Σπάσανε κενά σχολείων με 23 ώρες αντί να τα αφήσουν εξ’ ολοκλήρου και κενά με λιγότερες από 23 ώρες αντί της συμπλήρωσής τους με ώρες από άλλο σχολείο, για παράδειγμα οι 30 ώρες του κενού της ειδικότητας ΠΕ02 του 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου δόθηκαν μοιρασμένες σε τρία κενά! Οι 23 ώρες του κενού της ειδικότητας ΠΕ03 του 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης δόθηκαν σε δύο κενά! Οι 16 ώρες του κενού του 2ου Γυμνασίου Συκεών της ειδικότητας ΠΕ02 δόθηκαν μοιρασμένες σε δύο κενά! Οι 12 ώρες του κενού της ειδικότητας ΠΕ02 του 2ου Γυμνασίου της Πολίχνης δόθηκαν σε δύο κενά, το ένα 11 ώρες και το άλλο 1 ώρα για συμπλήρωση ωραρίου!!!
  • Προστέθηκαν κενά στην ειδικότητα ΠΕ03 το μεσημέρι της Δευτέρας από τον αιρετό των ΣΥΝΕΚ, ο οποίος εκ των υστέρων δήλωσε ότι ήταν παράλειψή του που δεν υπήρχαν στα κενά που δόθηκαν στους αναπληρωτές!  Προφανώς για τα κενά αυτά δεν ενημερώθηκαν όλοι οι συνάδελφοι της ειδικότητας ΠΕ03, γιατί οι αιτήσεις τοποθέτησης προβλέπονταν να γίνουν έως τη Δευτέρα το μεσημέρι και τα κενά αυτά δεν είχαν δηλωθεί.
  • Στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 συμπλήρωσαν τα κενά σε ώρες  σχολείων που βρίσκονται από την μια άκρη της περιοχής Δυτικής Θεσσαλονίκης με σχολεία που είναι στην άλλη άκρη, όπως  Αρέθουσα με Πολίχνη, Μάδυτο με Πολίχνη, Ασπροβάλτα με Νεάπολη,  Ζαγκλιβέρι με Σταυρούπολη, Σοχό με Συκές, κ.ά.

Χρονοβόρες διαδικασίες – αδιαφάνεια στη διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου – απόρριψη προτάσεων μείωσης μαθητών στα τμήματα παιδιών με ειδικά προβλήματα

Οι Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης επισημαίνουν ότι οι πάγιες θέσεις του κλάδου για την τήρηση κριτηρίων σε όλες τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που κατατέθηκαν από τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ με υπόμνημα στη Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης έγκαιρα με το ξεκίνημα της χρονιάς, δεν τηρήθηκαν και παραβιάστηκαν στις υπηρεσιακές μεταβολές.

Η επιλογή της Διοίκησης και του ΠΥΣΔΕ  χρονοβόρων διαδικασιών στις τοποθετήσεις, οι συνεχείς αναστατώσεις  που επιφέρουν στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς οι ατέρμονες αλλαγές των προγραμμάτων, η αλλαγή τοποθέτησης εκατοντάδων καθηγητών από προσωρινές θέσεις και μετά από διάστημα που φτάνει μέχρι και δύο μήνες, λειτουργούν σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Η διεκπεραίωση από τη Διοίκηση και το ΠΥΣΔΕ των τοποθετήσεων εκατοντάδων εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου χωρίς δημοσίευση ούτε των κενών σε ώρες, ούτε των μορίων τοποθέτησης των συναδέλφων, δεν επιτρέπει να γίνει κανένας ουσιαστικός έλεγχος στη τήρηση κριτήριων διαφάνειας και αντικειμενικότητας. Συνεχίζεται μια απαξιωτική πρακτική που αναγκάζει τους συναδέλφους να αναζητούν ώρες για συμπλήρωση ωραρίου, αντί της διαδικασίας των αιτήσεων.

Η μη αποδοχή από τη Διοίκηση των προτάσεων των περισσότερων συλλόγων που ζήτησαν τη μείωση του αριθμού των παιδιών στα τμήματα στα οποία φοιτούν μαθητές με ειδικά προβλήματα, για να εξοικονομούνται λίγες ώρες καθηγητών, αποτελεί συγκάλυψη της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου των μηδενικών διορισμών και των προσλήψεων αναπληρωτών με το σταγονόμετρο και λειτουργεί σε βάρος του συνόλου των μαθητών μας.

Τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ να απαιτήσουν την αποκατάσταση των αδικιών

Οι Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης καταγγέλλουν τη Δ/ση Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης και το ΠΥΣΔΕ, αλλά και τους αιρετούς που ήταν οι βασικοί συντελεστές στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση μιας διαβλητής διαδικασίας τοποθετήσεων των συναδέλφων αναπληρωτών της ειδικής αγωγής. Τα κενά όπως δόθηκαν δυσκολεύουν και εμποδίζουν το εκπαιδευτικό έργο των συναδέρφων. Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αδικούνται!  Οι Παρεμβάσεις θα θέσουν το θέμα σε όλα τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ, τα οποία οφείλουν στη βάση των δικών τους προτάσεων που αφορούσαν την τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας στις τοποθετήσεις, καθώς και των παραστάσεων που έκαναν για να γίνουν αποδεκτές από τη Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ, να πάρουν αποφάσεις με τις οποίες να απαιτήσουν την αποκατάσταση των αδικιών και η οποία πρέπει να γίνει πριν τις επόμενες προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής.

Ταυτόχρονα καλούν τους συναδέλφους αναπληρωτές να διεκδικήσουν την αποκατάσταση των προσωπικών αδικιών και με ενστάσεις προς το ΠΥΣΔΕ, μια διαδικασία  που είναι κατοχυρωμένο δικαίωμά μας και προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους μόνιμους και αναπληρωτές να πάρουν μέρος στις Γενικές Συνελεύσεις που οργανώνουν οι ΕΛΜΕ την Τετάρτη 21/10 (Α΄ ΕΛΜΕ: 6.30 μ.μ. στην  ΕΔΟΘ (προξ. Κορομηλά 51)  Γ΄  ΕΛΜΕ: 7.00 μ.μ   στο 1Ο Λύκειο Συκεών (Επταπυργίου 150), Δ΄ ΕΛΜΕ : 7.00 μ.μ στο στο 20ο ΓΕΛ (Κλεάνθους 30 - Τούμπα) Ε΄ ΕΛΜΕ : 7.00 μ.μ. στο 1Ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης (Πεσόντων Ηρώων 2 - επί της οδού Λαγκαδά) στις 7.00 μ.μ.) για να παρθούν ουσιαστικές αποφάσεις για τις συνολικές διεκδικήσεις του κλάδου, την κάλυψη των χιλιάδων κενών στα σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Google, που "βάζει" την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με το πρόγραμμα "Experience AI"
«Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες χώρες που υιοθετεί ένα τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα σχολεία της χώρας, δημόσια και...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Google, που "βάζει" την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με το πρόγραμμα "Experience AI"