Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Δυτικής Αττικής

Οι συνάδελφοι/ισσες που παρουσιάστηκαν στις 28/9/15 στη Διεύθυνση Δυτικής Αττικής για να αναλάβουν υπηρεσία αντιμετώπισαν την «τρέλα» της γραφειοκρατίας, της διοικητικής αυθαιρεσίας  και των πολιτικών επιλογών του Υπουργείου Παιδείας.

Μέχρι και 6 ώρες αναμονής υπέστησαν προκειμένου να συμπληρώνουν χειρόγραφα τα απαραίτητα έγγραφα, να καταγραφούν ηλεκτρονικά τα στοιχεία τους, να υπογράψουν και να παραλάβουν τα σχετικά έγγραφα για τον ΟΑΕΔ. Ο αριθμός των εργαζόμενων στη Διεύθυνση δεν επαρκεί ώστε να καλύψει τις ανάγκες του μεγάλου αριθμού  εκπαιδευτικών που εργάζονται στην περιοχή μας κι η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής είναι εμφανής.

Το ΠΥΣΠΕ συνεδρίασε «στο πόδι», στις 9.30 το πρωί της ίδιας ημέρας, αν και ήξεραν ότι από μέρα σε μέρα θα γίνονταν οι προσλήψεις αναπληρωτών, παίρνοντας τις παρακάτω απαράδεκτες αποφάσεις:

  • Να τοποθετήσει, προσωρινά, τους αναπληρωτές Π.Ε 70 ο δ/ντής εκπ/σης, χωρίς να δοθούν τα κενά ανά σχολείο, αλλά ανά Δήμο και μετά τη β΄ φάση αναπληρωτών να γίνουν οι οριστικές τοποθετήσεις με νέες αιτήσεις.

Αυτό σημαίνει ότι οι εκπ/κοί θα πάνε σε κάποιο σχολείο, θα γνωριστούν με μαθητές και συναδέλφους και σε λίγο καιρό θα ξανακάνουν αιτήσεις για τοποθέτησή τους αλλάζοντας μαθητές και συναδέλφους σα να πρόκειται για διαχείριση αντικειμένων και όχι ανθρώπων, πληρώνοντας στο μεταξύ, απλήρωτοι όντας, ξενοδοχεία για τη διαμονή τους και μετακίνησή τους.

  • Να τοποθετήσει τους αναπληρωτές Π.Ε 60 ΕΣΠΑ με απόφαση του ΠΥΣΠΕ , δίνοντας όλα τα σχετικά κενά ενώ τους αναπληρωτές Π.Ε 60 κρατικού προϋπολογισμού με απόφαση του δ/ντή εκπ/σης μόνο στα νηπιαγωγεία που είναι κλειστά, χωρίς να δοθούν όλα τα κενά.

Το Δ.Σ του Συλλόγου καταγγέλλει τις απαράδεκτες αυτές αποφάσεις και τα μέλη του ΠΥΣΠΕ που γνωρίζουν την πάγια θέση του Δ.Σ να αναρτώνται όλα τα κενά των σχολείων χωρίς να καταπατούνται τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών, μπαίνοντας σε λογικές διαχείρισης ανθρώπων και συγκάλυψης των ελλείψεων εκπαιδευτικών.

Με μια λογική που απορρέει από την εφαρμογή του τρίτου μνημονίου και που έχει επιφέρει την πλήρη διάλυση σε  σχολεία, υπηρεσίες και Υπουργείο, οι αναπληρωτές τοποθετούνται κατά το δοκούν από τους διευθυντές εκπαίδευσης, επαναφέροντας την αδιαφάνεια και τις πελατειακές σχέσεις και  πρακτικές.    Aπαιτούμε :

  • Να δημοσιοποιηθούν  όλα τα κενά

  • Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνουν μετά από  συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ με βάση τη σειρά των μορίων τους.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΝΕΝΑ ΙΑΚΩΒΟΥ

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΡΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ             

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                      

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΔΡΑ: 7ο Δημ. Σχολείο Ελευσίνας

Νικόλαου Νέζη 56

(πρώην Θεοτοκοπούλου)                       

Πληρ. : Ιακώβου Νένα                                      

Τηλ: 6948-566258, 6909-099055                   

Blog: http://syllogikadytatt.blogspot.com        

Mail: [email protected]

 

Ελευσίνα 29-9-2015

Αρ. Πρωτ. 53

ΠΡΟΣ: ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ, Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

ΚΟΙΝ.: Δ.Σ. Δ.Ο.Ε, ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, Μ.Μ.Ε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amea
Θέλω να ζητήσω κάτι από το Υπουργείο Παιδείας. Να αφιερώσει μια μέρα μόνο για να δει πώς είναι η σχολική ζωή ενός παιδιού με αναπηρία. Όχι σε έγγραφα, αλλά στην πράξη.
«Αν με ρωτήσεις πώς νιώθω…»: Η κραυγή ενός μαθητή με αναπηρία
Θέλω να ζητήσω κάτι από το Υπουργείο Παιδείας. Να αφιερώσει μια μέρα μόνο για να δει πώς είναι η σχολική ζωή ενός παιδιού με αναπηρία. Όχι σε έγγραφα, αλλά στην πράξη.
panellinies g
Πανελλήνιες 2025: Εύλογη απορία για υποψήφια που εξετάστηκε προφορικά
Θα ληφθεί υπόψη η δεύτερη σωστή απάντηση, εφόσον η επιτροπή δεν την είχε αξιολογήσει ως σωστή κατά την προφορική εξέταση;
Πανελλήνιες 2025: Εύλογη απορία για υποψήφια που εξετάστηκε προφορικά