Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Αχαϊας

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ

ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας σε συνάντηση που είχε την προηγούμενη εβδομάδα με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και την Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, εκτός των άλλων άμεσων εκπαιδευτικών θεμάτων έθεσε και το ζήτημα του αριθμού μαθητών των τάξεων στις ειδικότητες που επανασυστάθηκαν στα ΕΠΑΛ και της διαχείρισης του πιθανόν πλεονάζοντος  εκπαιδευτικού προσωπικού που επανήλθε από το καθεστώς της διαθεσιμότητας.

Ειδικότερα:

  1. Μετά από δύο δραματικά χρόνια αποκλεισμού των τομέων Υγείας-Πρόνοιας, Αισθητικής-Κομμωτικής, Εφαρμοσμένων Τεχνών-Καλλιτεχνικών Εφαρμογών και των αντίστοιχων ειδικοτήτων από τα ΕΠΑΛ, το αίτημα της έγκρισης λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων, για να στηριχθεί η επανεκκίνηση των ειδικοτήτων που επανασυστάθηκαν με το νόμο 4327/15, και δίκαιο είναι και ηθικό, με δεδομένη την επάρκεια του απαραίτητου προσωπικού στη κάλυψη των αντίστοιχων ωρών του προγράμματος.
  1. Ζητήσαμε όσο δυνατόν περισσότεροι, από τους συναδέλφους που επανήλθαν από το καθεστώς της διαθεσιμότητας, να έχουν διδακτικό ωράριο για ευνόητους λόγους. Για τις υπολειπόμενες ώρες να διατεθούν για γραμματειακή υποστήριξη σε σχολικές μονάδες με προτεραιότητα στα ΕΠΑΛ. Το ίδιο να ισχύσει και για τους συναδέλφους που δεν θα έχουν καθόλου διδακτικό ωράριο. Επίσης να διατεθούν οι συνάδελφοι στις βιβλιοθήκες των σχολείων καθώς και σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης για διδασκαλία project. Σε κάθε περίπτωση η ΔΔΕ να ανακοινώσει τις αντίστοιχες θέσεις που θα προκύψουν και να καλέσει τους συναδέλφους να υποβάλλουν αίτηση.

Τα δύο αυτά θέματα συζητήθηκαν εκτενώς και με τους συναδέλφους σε συνάντηση που είχε το ΔΣ της ΕΛΜΕ μαζί τους και διαπιστώθηκε πλήρης ταύτιση. Καλούμε τη Διοίκηση να κινηθεί σε αυτούς τους άξονες με γνώμονα την ενίσχυση των ειδικοτήτων που επανασυστάθηκαν και τη διασφάλιση της διαφάνειας στη διαδικασία διάθεσης του πλεονάζοντος προσωπικού που επανήλθε από το καθεστώς της διαθεσιμότητας.

Για το Δ. Σ.

Ο Πρόεδρος          Ο Γραμματέας

Σιάχος Χρήστος      Ψαρράς Σπύρος


Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX: 2610 - 278776
mail: [email protected],

http://aelmeahaias.wordpress.com      Πάτρα,  14/ 9 /2015

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

bullying
Πάτρα: Ανήλικοι ξυλοκόπησαν άγρια 15χρονο και τον άφησαν αιμόφυρτο στον δρόμο – Η μαρτυρία της μητέρας
Άγριο περιστατικό βίας στην Πάτρα: 15χρονοι έστησαν καρτέρι σε συνομήλικο και τον έστειλαν στο νοσοκομείο με κατάγματα - Η μητέρα σπάει τη σιωπή της:...
Πάτρα: Ανήλικοι ξυλοκόπησαν άγρια 15χρονο και τον άφησαν αιμόφυρτο στον δρόμο – Η μαρτυρία της μητέρας
Η Meta παρουσίασε τα Ray-Ban Display
Νέα εποχή για τα κινητά; Η Meta λανσάρει έξυπνα γυαλιά με οθόνη και AI στα $799 και «χώνεται» σε Apple και Google
Meta Ray-Ban Display: Έξυπνα γυαλιά με ενσωματωμένη οθόνη, AI φωνητικό βοηθό και νευρωνικό βραχιόλι – Η επαναστατική συσκευή που φέρνει το κινητό...
Νέα εποχή για τα κινητά; Η Meta λανσάρει έξυπνα γυαλιά με οθόνη και AI στα $799 και «χώνεται» σε Apple και Google
Αεροδρόμιο της Φλόριντα στις ΗΠΑ, ανθρώπινα οστά
Φρίκη στη Φλόριντα: Επιβάτης με ανθρώπινα οστά τα κάπνιζε σαν πούρα (pics, vid)
Σοκ στο αεροδρόμιο της Φλόριντα: Άνδρας εντοπίστηκε να μεταφέρει ανθρώπινα οστά στις αποσκευές του και να τα χρησιμοποιεί για τελετουργίες μαγείας
Φρίκη στη Φλόριντα: Επιβάτης με ανθρώπινα οστά τα κάπνιζε σαν πούρα (pics, vid)