Thumbnail
ΔΑΚΕ Λάρισας

Η ΔΑΚΕ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΚ

Συναδέλφισσες/οι

  η ΔΑΚΕ καθηγητών ν. Λάρισας λειτουργώντας υπεύθυνα και πάντα υπέρ των συμφερόντων του εκπαιδευτικού  και μόνο, δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να εμπαίζει το μάχιμο καθηγητή .Οι ΣΥΝΕΚ συνεχίζουν να  αποπροσανατολίζουν  την Εκπαιδευτική Κοινότητα από τα συσσωρευμένα προβλήματα του κλάδου.

Μιλάνε για ανίαρη συμμαχία ΔΑΚΕ-Παρεμβάσεων. Ποιοι;

  • Αυτοί που συμμάχησαν με τις Παρεμβάσεις και συγκρότησαν το Προεδρείο της    ΕΛΜΕ στην προηγούμενη θητεία του Δ.Σ.                          

  • Αυτοί που για ένα ολόκληρο χρόνο δεν έμπαιναν καν στον κόπο να ενημερώσουν, για τις ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ, καμία παράταξη εκτός από αυτή των Παρεμβάσεων

  • Αυτοί που μοίρασαν στα δύο τη θητεία του αιρετού στο ΠΥΣΔΕ Λάρισας με τις Παρεμβάσεις (ως γνωστόν το «Μέτωπο Ανατροπής» υφίσταται)

  • Αυτοί που με τις Παρεμβάσεις ψήφισαν να τους χορηγούνται οδοιπορικά έξοδα για τα ΙΧ τους για επισκέψεις τους στα σχολεία

Κοντή μνήμη ή επιλεκτική από τους  συνσδέλφους των ΣΥΝΕΚ;

Μιλάνε για λειτουργία του ΔΣ της ΕΛΜΕ. Ποιοί;

  • Αυτοί που «κόπτονταν» για το Συνδικάτο, αλλά πλέον επιθυμούν «απαλές» ανακοινώσεις από την ΕΛΜΕ κι όχι καταγγελίες (λογική Επιστημονικών Ενώσεων και Πολιτιστικών Συλλόγων.)

  • Αυτοί που όταν εκπροσωπούν το Συνδικάτο σε παραστάσεις διαμαρτυρίας προς τη Διοίκηση, το μόνο που κάνουν είναι να σιωπούν και να παρακολουθούν αμήχανοι και απαθείς (άγνοια, απειρία ή πρόθεση υπεράσπισης κάθε κυβερνητικής απόφασης;).

  • Αυτοί που στις συνεδριάσεις του ΔΣ της ΕΛΜΕ με τις παλινωδίες τους και τις αλλοπρόσαλλες τοποθετήσεις τους , απαξιώνουν το ρόλο του τους και τη συνδικαλιστική τους ιδιότητα. Με τις συνεχείς αλλαγές θέσεων έχουν μπερδέψει τους πάντες.

  • Αυτοί που, σαν καλά παιδιά του ΣΥΡΙΖΑ, στο μεγαλύτερο μέρος της διακήρυξής του , καταθέτουν ένα πανηγυρικό απολογισμό έργων της κυβέρνησης.

  • Αυτοί που αναγκάζονται να απολογούνται δημοσίως ή στο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ σε κάθε καταγγελία της ΕΛΜΕ. Ας σεβαστούν τις πλειοψηφικές αποφάσεις του ΔΣ κι ας μην τους αρέσουν.

  • Αυτοί που όταν τους βολεύει συμφωνούν με την ΟΛΜΕ (καμία ανακοίνωση και από τους δύο για την παράνομη παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για υποψήφιους Δ/ντές σχολείων) και όταν θέλουν διαφωνούν με την ΟΛΜΕ(καταγγελία η Ομοσπονδία για το πλιάτσικο της κυβέρνησης στα αποθεματικά των ταμείων ΟΤΑ και Πανεπιστημίων, ανακοίνωση υπεράσπισης της κυβερνητικής απόφασης, για το ίδιο θέμα, οι ΣΥΝΕΚ).

Συναδέλφισσες/οι

Η ΔΑΚΕ δεν απολογείται σε κανέναν

Η ΔΑΚΕ  δε θα κάνει σε κανέναν το χατίρι να σιωπά

Η ΔΑΚΕ θα αγωνίζεται, θα καταγγέλλει υπερασπιζόμενη τα συμφέροντα του μάχιμου    καθηγητή

Η ΔΑΚΕ θα λέει αλήθειες, θα προτείνει με ρεαλισμό και υπευθυνότητα

Η ΔΑΚΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ θα τιμά στο ακέραιο την ψήφο των συναδέλφων

ΛΑΡΙΣΑ 16/6/2015

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

  •  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

για την αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
Ενημερωτική εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
zetta_makri
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς
Στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς εκπαιδευτικών από την υφυπουργό Ζ. Μακρή
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς