Thumbnail
του αιρετού Παναγιώτη Καρακολίδη

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΚΟΛΙΔΗΣ (ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ)

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ (Α.Ε.Σ.)

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 6( Περίοδος 2015-16 )

Την 8/6/2015, ημέρα Δευτέρα, το ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση στο γραφείο του Διευθυντή Δ.Ε. Ροδόπης.

Στη συνεδρίαση, στην οποία ήταν παρόντα τα τρία τακτικά μέλη και οι δύο αναπληρωματικοί αιρετοί, συζητήθηκαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, που ήταν τα παρακάτω:

1) Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης για το σχολικό έτος 2015-16 μετά τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα και τις αναθέσεις στα ΕΠΑΛ.

2) Γνωμοδότηση για αναγνώριση συνάφειας Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών σε εκπαιδευτικούς.

3) Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε εκπαιδευτικό για την έκδοση και διάθεση βιβλίου.

   Προ ημερησίας διατάξεως τέθηκαν δύο θέματα: 1) από τον Πρόεδρο  ετέθη το θέμα της διαδικασίας τοποθέτησης των επαναπροσληφθέντων συναδέλφων ειδικοτήτων που είχαν καταργηθεί. Για τους συναδέλφους της Υγείας-πρόνοιας τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, επανατοποθετούνται στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Για τις συναδέλφους της Αισθητικής οι υπουργικές οδηγίες τις στέλνουν στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ, αφήνουν όμως ένα μικρό περιθώριο, «εφόσον υπάρχουν λόγοι ορθότερης κατανομής» να τοποθετηθούν στο πρωινό ΕΠΑ.Λ. Υπάρχει και  ο «ανταγωνισμός» με το εσπερινό ΙΕΚ, οπότε πρέπει να γίνει μια ορθολογική διευθέτηση. Το θέμα παραπέμφθηκε στον περιφερειακό Δ/ντη. 2) από εμένα ετέθη το θέμα της χορήγησης των κενών – πλεονασμάτων (κατετέθη σχετική έγγραφη αίτηση) που έστειλαν οι Δ/ντες των σχολείων, ώστε να γίνουν αυτά γνωστά μέσω διαδικτύου σε όλους τους συναδέλφους πριν από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για το εν λόγω θέμα. Στον κόσμο της διαφάνειας και του διαδικτύου όλα όσα δεν είναι απόρρητα έγγραφα και κρατικά μυστικά πρέπει να έρχονται στο φως! Μετά από κάποια μικρά προσχήματα («ότι είναι πολλά τα έγγραφα, ότι τα έχουν αλλάξει λίγο, προσωπικά δεδομένα κ.τ.λ.»), ο Πρόεδρος υποσχέθηκε ότι θα τα δώσει.

Το Συμβούλιο για τα τρία θέματα της ημερήσιας διάταξης κατά τη συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:

Θέμα 1ο: Ενέκρινε κατά πλειοψηφία τον συνημμένο πίνακα και μειοψήφησα στα κενά- πλεονάσματα των ΠΕ17 (αρ.28 πίνακας) και ΠΕ18(αρ.46), για τα οποία εγώ θεώρησα ότι πρέπει να δοθούν -2 στους πρώτους και -1 στους δεύτερους, ενώ δόθηκαν αντίστροφα. Εξήγησα ότι με τις νέες αναθέσεις οι μηχανολόγοι (ΠΕ17) και οι Οχημάτων (ΠΕ18) έχουν κοινές πρώτες αναθέσεις σε 18 αντικείμενα, υπάρχουν 2 αντικείμενα με α΄ανάθεση τους μηχανολόγους και β΄ τους Οχημάτων, 8 αντικείμενα με α΄ ανάθεση τους μηχανολόγους χωρίς να το έχουν καθόλου οι Οχημάτων και 1 αντικείμενο μόνο με α΄ανάθεση τους Οχημάτων και β΄τους μηχανολόγους, ενώ κανένα αντικείμενο δεν έχει ανάθεση στους οχημάτων που να μην το έχουν οι μηχανολόγοι. Επίσης, οι ώρες των οχημάτων ανέβηκαν ξαφνικά από 46 στις 29-5-15 στις 70 στις 8-6-15!!!!

Ένας ανυποψίαστος θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει δημιουργική λογιστική ασάφεια. Είναι όντως εντελώς υποκειμενικός ο τρόπος υπολογισμού (και συγκεκριμένα υπάρχουν δύο τρόποι), αλλά εδώ υπάρχει μια σαφής, κατά τη γνώμη μου, προσπάθεια μεθόδευσης των οργανικών κενών, για να έρθει συγκεκριμένος αποσπασμένος/η ή αναπληρωτής/τρια της ειδικότητας αυτής, αφού το πιθανότερο είναι να μην καλυφθούν τα κενά από μεταθέσεις. Μου είναι γνωστό και το όνομα και θα το καταθέσω αρμοδίως, ώστε να το παρακολουθούμε το θέμα και τη νέα σχολική χρονιά.

Επειδή θεωρώ ότι αυτή η τακτική εκμαυλίζει τον κλάδο, εμπεδώνοντας μια ατομικιστική νοοτροπία εναντίον του συνόλου και του δικαίου, θα είμαι αντίθετος και θα καταγγείλω κάθε νομιμοφανή προνομιακή μεταχείριση εκπαιδευτικών από πλευράς της Διοίκησης που θα υποπέσει στην αντίληψή μου.

    Κατά τα άλλα, στο ΠΕ17 (ηλεκτρολόγοι), αρ.29 του πίνακα δόθηκε ένα κενό, το οποίο ελπίζω να μην καλυφθεί με παρεμφερές ΠΕ μικρότερου αριθμού, δήθεν ελλείψει άλλου, γιατί κι αυτό θα συνιστά μεθόδευση. Κι εδώ έχουμε στο μυαλό μας τον επίδοξο/η να καταλάβει τη θέση.

    Επίσης τα 0 κενά – πλεονάσματα των Φυσικών και Χημικών έγινα +5 και +2 αντίστοιχα, ενδεικτικό της χαοτικής αριθμητικής στον τρόπο υπολογισμού και της αδιαφάνειας που με οδήγησαν  στο δεύτερο προ ημερησίας διατάξεως θέμα, δηλαδή να ζητήσω τα κενά που δίνουν οι Δ/ντες των σχολείων, για να τα βλέπουν περισσότερα μάτια.

Τέλος, να σημειώσω ότι προβληματίστηκα να καταψηφίσω εντελώς τα πρακτικά των κενών – πλεονασμάτων, όπως μας καλεί η Ομοσπονδία (http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=9233), θεωρώντας υποτιμητική για τον κλάδο τη διαδικασία, αλλά θα άφηνα χώρο για ορισμένες παρατυπίες που ανέφερα παραπάνω.

Θέμα 2ο: Ομόφωνα αναγνωρίστηκε η συνάφεια του μεταπτυχιακού που προσκόμισε ο συνάδελφος Καρακύριος Δημήτριος.  Η πράξη θα αναρτηθεί στη Διαύγεια (μέχρι τώρα δεν έχει αναρτηθεί).

Θέμα 3ο: Ομόφωνα χορηγήθηκε άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου στον συνάδελφο Αποστολακάκη Αβραάμ για την έκδοση και διάθεση του βιβλίου του «Ταξίδι στον Κόκκινο πλανήτη».  Η πράξη θα αναρτηθεί στη Διαύγεια (μέχρι τώρα δεν έχει αναρτηθεί).

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Παναγιώτης Καρακολίδης

 



 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Γ'

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολικό έτος 2015-2016

 

 

 

 

 

 

 

 

Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης:

ΡΟΔΟΠΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

 

 

 

 

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

 

 

 

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

 

 

 

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΩΔ. ΟΜ. ΕΙΔ.

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ                                  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠ/ΚΟΙ

ΩΡΕΣ PROJECT 

 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+), ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

1

ΠΕ01

ΘΕΟΛΟΓΟΙ

270

23

18

5

2

ΠΕ02

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

2.178

122

30

5

3

ΠΕ03

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

889

45

3

-3

5

ΠΕ05

ΓΑΛΛΙΚΗΣ

96

14

19

7

6

ΠΕ06

ΑΓΓΛΙΚΗΣ

408

34

32

7

7

ΠΕ07

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

118

9

10

0

8

ΠΕ08

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

90

6

9

0

9

ΠΕ09

ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ

206

12

0

0

10

ΠΕ10

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ

109

4

2

-1

11

ΠΕ11

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

326

31

23

8

12

ΠΕ12

ΠΟΛΙΤ.ΜΗΧ.-ΑΡΧΙΤΕΚΤ.-ΤΟΠΟΓΡ.

55

2

0

0

13

ΠΕ12

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓ. & ΔΙΟΙΚΗΣ. - ΝΑΥΠΗΓΟΙ

18

1

0

0

14

ΠΕ12

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

42

3

2

0

15

ΠΕ12

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

21

1

0

0

16

ΠΕ12

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ

0

0

0

0

17

ΠΕ12

ΧΗΜ.ΜΗΧΑΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ

0

0

0

0

19

ΠΕ13

ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

64

3

2

-1

22

ΠΕ32

ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

0

0

0

0

23

ΠΕ14

ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ

0

1

0

0

24

ΠΕ33

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)

0

0

0

0

25

ΠΕ15

ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

84

4

7

0

26

ΠΕ16 ΤΕ16

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

89

4

4

-1

27

ΠΕ17

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ

128

7

4

0

28

ΠΕ17

ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ-ΝΑΥΤ.ΕΜΠ.Ν. ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ)-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟΥ

198

10

2

-1

29

ΠΕ17

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ)

91

5

4

-1

30

ΠΕ17

ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ

65

4

4

0

33

ΠΕ18

ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓ. ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ 

0

0

0

0

34

ΠΕ18

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)

38

3

0

1

39

ΠΕ18

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

0

0

0

0

40

ΠΕ18

ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ-ΑΛΙΕΙΑΣ-ΓΕΩΡΓ.ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ-ΘΕΡΜΟΚΗΠ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘ/ΜΙΑΣ

66

2

0

-1

41

ΠΕ18

ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ

0

0

0

0

42

ΤΕ01

ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ

0

0

0

0

46

ΠΕ18

ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ

70

0

0

-2

47

ΠΕ18 

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

0

0

0

0

50

ΠΕ18

ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

0

0

0

0

51

ΠΕ18

ΝΑΥΤ.ΜΑΘ.(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)

0

0

0

0

53

ΤΕ01

ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ-ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ-ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

0

0

0

0

56

ΠΕ18

ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ

0

0

0

0

57

ΠΕ18

ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

0

0

0

0

59

ΠΕ18

ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ

0

0

0

0

60

ΤΕ01

ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ

0

0

0

0

61

ΠΕ18

ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ

0

0

0

0

63

ΠΕ18

ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ

0

0

0

0

64

ΠΕ19- ΠΕ20

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ

580

46

29

8

65

ΤΕ01

ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ

0

0

0

0

66

ΤΕ01

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

42

2

0

-1

67

ΤΕ01

ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

0

0

0

0

68

ΤΕ01

ΨΥΚΤΙΚΟΙ

31

2

0

0

69

ΤΕ01

ΔΟΜΙΚΟΙ

0

0

0

0

70

ΤΕ01

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

0

0

0

0

71

ΤΕ01

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

0

0

0

0

72

ΤΕ01

ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ

0

0

0

0

75

ΤΕ01

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ

0

0

0

0

76

ΔΕ01

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

0

0

0

0

77

ΤΕ01

ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ

0

0

0

0

78

ΤΕ01

ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΙΑΣ

0

0

0

0

80

ΤΕ01

ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

0

0

0

0

83

ΤΕ01

ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ

0

0

0

0

84

ΤΕ01

ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

0

0

0

0

85

ΤΕ01

ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

0

0

0

0

86

ΤΕ01

ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

0

0

0

0

87

ΤΕ01

ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ

0

0

0

0

94

ΔΕ01

ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ

0

0

0

0

102

ΔΕ01

ΕΜΠΕΙΡ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

0

0

0

0

103

ΔΕ01

ΕΜΠΕΙΡ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ

0

0

0

0

105

ΠΕ04.01

ΦΥΣΙΚΟΙ

427

34

7

5

106

ΠΕ04.02

ΧΗΜΙΚΟΙ

236

15

0

2

107

ΠΕ04.03

ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ

0

0

0

0

108

ΠΕ04.04

ΒΙΟΛΟΓΟΙ

277

5

0

-5

109

ΠΕ04.05

ΓΕΩΛΟΓΟΙ

135

5

0

-2

110

ΠΕ34

ΙΤΑΛΙΚΗΣ

0

0

0

0

ΣΥΝΟΛΑ

 

 

459

211

28

 

 

 

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

texniti noimosini
Ανακοινώθηκε η 1η Σχολή Τεχνητής Νοημοσύνης για Εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα
Ανακοινώνεται το πρώτο κέντρο επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών πανεθνικής εμβέλειας αποκλειστικά στην Τεχνητή Νοημοσύνη και εξειδικευμένα για καθε μία από...
Ανακοινώθηκε η 1η Σχολή Τεχνητής Νοημοσύνης για Εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα