ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΚΟΥΡΑΚΗ…
«Υπολογίζεται, δε, ότι οι θέσεις θα είναι λιγότερες από 3.000 και, σημειωτέον, πρόκειται για τον συνολικό αριθμό των θέσεων που διατίθενται στο υπουργείο Παιδείας.» (Εφημερίδα των Συντακτών, φ. 9/5/2015)
Χωρίς καμιά δημιουργική ασάφεια, οι προτεραιότητες της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΟΠΑΙΘ και συνολικά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είναι αφοπλιστικά κυνικές: οι διορισμοί θα είναι λιγότεροι από 3.000 σε ένα δημόσιο σχολείο που πνέει τα λοίσθια με 32.000 συνταξιοδοτημένους συναδέλφους την τελευταία πενταετία και μηδενικούς διορισμούς στο έδαφος της μνημονιακής αναλογίας 1:10. Τι κι αν σε κάθε αποχώρηση εκπαιδευτικού αντιστοιχεί προφανώς και μία πρόσληψη με μόνιμη και σταθερή εργασία, από τη στιγμή που όλα τα παιδιά έχουν ανάγκη και τους νηπιαγωγούς και τους δασκάλους και τους καθηγητές τους και αναφαίρετο το δικαίωμα στη μόρφωση; Τι κι αν οι εργαζόμενοι και οι λαϊκές οικογένειες πληρώνουν ένα σκασμό φόρους για να μπορούν τα παιδιά τους να είναι μέσα στις σχολικές αίθουσες και με ένα απολυτήριο λυκείου στα δεκαοχτώ τους;
Λεπτομέρειες μπροστά στους ασφυκτικούς δημοσιονομικούς περιορισμούς του χρέους, στα τελεσίγραφα του ευρωμονοδρόμου, της σημερινής εξόφλησης μόλις 750 εκατομμυρίων, υφαρπαγμένων από τα ταμειακά διαθέσιμα του δημοσίου…
«Το βέβαιο, πάντως, είναι ότι θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε όσο μπορούμε περισσότερες πιστώσεις για αναπληρωτές […] Θα πρέπει, πάντως, να σημειώσω ότι οι αναπληρωτές θα είναι αυτοί που θα στηρίξουν την προσπάθεια να λειτουργήσουν όσο γίνεται πιο εύρυθμα τα σχολεία από τον Σεπτέμβρη.»
Με λιγότερους από 3.000 διορισμούς η συνεπαγωγή είναι ηλίου φαεινότερη. Βέβαια για να μη μας θεωρούν και λοβοτομημένους, ρωτάμε:
θα στηρίζουμε τα σχολεία ως εργαζόμενοι-λάστιχο στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, περιπλανώμενοι μακριά από τις οικογένειές μας, συντηρώντας τις περισσότερες φορές δύο σπίτια με δύο νοίκια, υπογράφοντας συμβάσεις-δουλοκτητικά σύμφωνα απασχόλησης και μισθό παγωμένο στα εφτά χρόνια προϋπηρεσίας, που καταβάλλεται όποτε καταστεί εφικτό το ξεπάγωμα του ΕΣΠΑ και του ΠΔΕ;
Θα στηρίζουμε τα σχολεία με το φόβητρο της «πιο δημοκρατικής» διαγραφής μας από τους πίνακες για ένα χρόνο (προπάντων ήρεμα και συναινετικά στην αγχόνη…), αν στα μέσα της σχολικής χρονιάς αίφνης κληθούμε και δεν εργαστούμε στα νησιά της άγονης γραμμής; Θα φροντίσει μήπως το Υπουργείο να ανακοινοινοποιήσει δημόσια όλα τα κενά από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ώστε στη βάση αυτών των δεδομένων κάθε συνάδελφος να μπορεί να δηλώσει και τις περιοχές πρόσληψης, χωρίς το μοίρασμα, το σπάσιμο και την πελατειακή απόκρυψη των κενών;
Θα στηρίζουμε τα σχολεία όταν κινδυνεύουμε να απολυθούμε αν αρρωστήσουμε πάνω από 15 μέρες και αναγκαστικά πάρουμε αναρρωτική άδεια;
Θα στηρίζουμε τα σχολεία όταν τις μέρες που απεργούμε για τα αυτονόητα και για να κρατήσουμε όρθιο το ίδιο το δημόσιο σχολείο με τους αγώνες μας, μας περικόπτονται τα ένσημα και η προϋπηρεσία, κινδυνεύοντας να χάσουμε ακόμη και το θερινό μας μισθό, το επίδομα του ταμείου ανεργίας;
ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ…ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ
ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΥΣ!
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΜΕΧΡΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ!
Άμεσους μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών ΜΕ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΛΗΨΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ με βάση τις πραγματικές λαϊκές και εκπαιδευτικές ανάγκες με τη αναλογία 1:1. Άμεση κατάργηση της μνημονιακής αναλογίας 1:5. Προσλήψεις αναπληρωτών αποκλειστικά για τα λειτουργικά κενά με δωδεκάμηνες συμβάσεις και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Κατάργηση της ωρομισθίας, του θεσμού των ΑΜΩ και της ελαστικής εργασίας. Καμιά σκέψη για εισαγωγή του θεσμού του voucher στο χώρο της εκπαίδευσης. Πλήρης υπολογισμός ενσήμων σε ημέρες απεργίας, αναρρωτικές άδειες και άδειες εγκυμοσύνης. Μέτρα προστασίας της μητρότητας των αναπληρωτριών συναδελφισσών με πλήρη καταβολή του μισθού τους.
Άμεσος διορισμός όλων των διοριστέων. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, ειδικού επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού στις δομές ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑΕ) από το Σεπτέμβριο για το επόμενο σχολικό έτος με αδιάβλητο και διαφανή τρόπο. Κατάργηση του ΕΣΠΑ, επιστροφή της ειδικής αγωγής στον κρατικό προϋπολογισμό.
Άμεση αναμόρφωση του κρατικού προϋπολογισμού για να καλυφθούν οι οξυμμένες λαϊκές και εκπαιδευτικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου.
Έγκαιρες υπηρεσιακές μεταβολές (συνταξιοδοτήσεις – παραιτήσεις - αποσπάσεις) και πλήρης διαφάνεια στην καταγραφή και ανακοινοποίηση των λειτουργικών κενών και τις συνακόλουθες προσλήψεις. Υπολογισμός των κενών με βάση τις πρώτες αναθέσεις για κάθε ειδικότητα.
Άμεση κατάργηση του ν. 3848/2010 (ν. Διαμαντοπούλου). Προσμέτρηση των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη και κατάργηση του ν.4024/2011. Άνοιγμα των πινάκων από το 2010 και έπειτα και καταμέτρηση όλης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών κατά τα τέσσερα τελευταία σχολικά έτη.
Άμεση άρση της μονοετούς τιμωρητικής διαγραφής μας από τους πίνακες σε περίπτωση άρνησης ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης. Άμεση κατάργηση της ρύθμισης Αρβανιτόπουλου για μεταφορά των αναπληρωτών σε άλλη διεύθυνση από αυτήν της πρόσληψης και τοποθέτησης. Άμεση κατάργηση του ενδεχομένου απόλυσης - με απόφαση των οικείων ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ - των αναπληρωτών σε περίπτωση εξάντλησης της δεκαπενθήμερης αναρρωτικής άδειας λόγω ασθένειας ή προβλημάτων υγείας. Εξομοίωση των αδειών των ελαστικών απασχολούμενων εκπαιδευτικών με αυτές των μονίμων συναδέλφων. Εκπαιδευτικές και επιστημονικές άδειες για συμμετοχή σε εξετάσεις μεταπτυχιακών, σπουδών δεύτερου πτυχίου, εισηγήσεων σε συνέδρια. Όχι στην αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης. Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.
Άμεση επαναφορά του ωραρίου μας στα προ του 2013 επίπεδα και αντίστοιχη αποκλιμάκωσή του ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας.
Άμεσες αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις ώστε να ζούμε αξιοπρεπώς από την εργασία μας. Παιδαγωγική ελευθερία και εργασιακή δημοκρατία στο δημόσιο σχολείο. Όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση.
Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο με όλη τη μόρφωση για όλα τα παιδιά. Κανένα παιδί εκτός εκπαιδευτικών δομών, κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου. 20 μαθητές ανά τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις, 10 στα εργαστήρια για στοιχειωδώς καλύτερα παιδαγωγικά και μαθησιακά αποτελέσματα.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΕΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ, ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΕ-ΔΝΤ!
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ – ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη