Θέμα: «Απαράδεκτη η εφαρμογή της διάταξης Διαμαντοπούλου με την οποία οι προηγούμενοι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, έγιναν σχολικοί σύμβουλοι!!!»
Δυστυχώς παρά τις επισημάνσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εφάρμοσε τη διάταξη της Α. Διαμαντοπούλου, με την οποία οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Γενικοί ή Ειδικοί Γραμματείς, οι Πρόεδροι ή Διευθύνοντες Σύμβουλοι οργανισμών κατ’ εξαίρεση, μετά την αποχώρησή τους από τη θέση τους, τοποθετούνται ως σχολικοί σύμβουλοι…
Ο στόχος της τότε υπουργού Παιδείας ήταν η εξασφάλιση όλων εκείνων των στελεχών που θα έπαιζαν σημαντικό ρόλο στα σχέδια της τότε κυβέρνησης για τη σταδιακή αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Μια περίοδο που η μάχιμη εκπαιδευτική κοινότητα βρισκόταν σε ανοιχτή σύγκρουση, μια περίοδο που η εκπαιδευτική κοινότητα ταλανιζόταν από τις δραματικές περικοπές και το πάγωμα των μισθολογικών-βαθμολογικών εξελίξεων, από την εγκαθίδρυση του αυταρχικού πειθαρχικού δικαίου και την έντεχνη ναρκοθέτηση της αξιολόγησης-χειραγώγησης.
Δυστυχώς η αποκατάσταση των στελεχών της προηγούμενης κυβέρνησης με τη μνημονιακή διάταξη της νεοφιλελεύθερης Άννας Διαμαντοπούλου προκαλεί πολλά ερωτήματα για την αντίληψη της νέας ηγεσίας του υπουργείου παιδείας σχετικά με τη “συνέχεια του κράτους”. Συνέχεια του κράτους στη διατήρηση του κοινωνικού status, στην κατάληψη θέσεων ευθύνης ανεξαρτήτως προσόντων και προϋποθέσεων ή στις οικονομικές απολαβές των προηγούμενων στελεχών εκπαίδευσης; Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Εκπαίδευσης είναι οι μόνοι στην εκπαίδευση που φέρουν τον βαθμό Α και τις αντίστοιχες οικονομικές απολαβές!!! (εκτός από το επίδομα θέσης). Οι Περιφερειακοί Διευθυντές εκπαίδευσης από την άλλη επιλέχθηκαν, από την προηγούμενη και από την νυν ηγεσία του υπουργείου παιδείας, για να υπηρετήσου μια συγκεκριμένη εκπαιδευτική πολιτική. Για ποιο λόγο θα πρέπει να μεταπηδήσουν στις θέσεις παιδαγωγικής καθοδήγησης χωρίς τα απαραίτητα παιδαγωγικά και επιστημονικά εχέγγυα; Τόσο δύσκολη φαντάζει η σχολική τάξη; Και αν ναι τότε τι έκαναν για να διαμορφώσουν πιο ανθρώπινες συνθήκες στα σχολεία μας όταν έφεραν τη διοικητική ευθύνη;
Για την αποκατάσταση των αδικιών, για την ανατροπή των πολιτικών του μνημονίου, της πελατοκρατίας, της αναξιοκρατίας οι πολίτες της χώρας έκαναν την επιλογή τους στις 25 Ιανουαρίου. Η εκπαιδευτική κοινότητα αναμένει τις αλλαγές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά της και θα αλλάξουν την πορεία συνολικά της δημόσιας εκπαίδευσης.
Στα πλαίσια αυτά καλούμε την ηγεσία του υπουργείου παιδείας να επανεκτιμήσει τις ενέργειές της, να αφουγκραστεί τις ανάγκες και τις θέσεις της μαχόμενης εκπαιδευτικής κοινότητας, να καταργήσει την παραπάνω διάταξη αλλά και το σύνολο των μνημονιακών διατάξεων που ταλαιπωρούν τα τελευταία χρόνια τη δημόσια εκπαίδευση και την κοινωνία μας.
Το όραμα για ένα διαφορετικό σχολείο δεν μπορεί να υπηρετηθεί με μνημονιακά δεκανίκια, νόμους και διατάξεις αλλά με επένδυση στο κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και στις αρχές της δημοκρατίας!!!
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Γιώργος Τρούλης Γιώργος Σαϊτάκης
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ
Σύλλογος Εκπ/κων Ρέθυμνο 27/04/2015
Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Ρεθύμνου Αριθ. Πρωτ: 39
Καστρινογιαννάκη 43
Τηλ./Fax: 28310-22612 Προς:
http://www.seperet.gr - Πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας
e-mail: [email protected]
Πληροφορίες: Γιώργος Τρούλης Κοινοποίηση:
Τηλ. επικοινωνίας: 6936841955
- Όλους τους συναδέλφους
- ΔΟΕ
- ΜΜΕ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη