Thumbnail
Του αιρετού ΠΥΣΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης Χ. Σερπίνη

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΝΟ: 4

Συνάδελφοι, ισσες

    Θέμα 1ο: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών

     Σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 3 του Π.Δ.50/96 τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. θα έπρεπε μέχρι 15/02/2015 να αποστείλουν πίνακες οργανικών κενών ανά περιοχή μετάθεσης, και η Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας μέχρι 10 Μαρτίου να καταρτίσει τους πίνακες οργανικής σύνθεσης του προσωπικού της Π.Ε. Αφού γίνει αυτή η διαδικασία, το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. πρέπει να συνεδριάσει μέχρι την 31η Μαρτίου 2015 και να αποφασίσει για τις μεταθέσεις σε ΣΜΕΑΕ , σε διαπολιτισμικά σχολεία και από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, τα ΠΥΣΠΕ προχωρούν στις οριστικές τοποθετήσεις –βελτιώσεις θέσεων των εκπαιδευτικών Τίποτε από όλα αυτά δεν έχει γίνει ως τώρα, γιατί εκκρεμεί και το θέμα των μετατάξεων. Η επιτροπή που όρισε το Υπ. Παιδείας για να επανεξετάσει τη διαδικασία των μετατάξεων και να κάνει ελέγχους για το αν τηρήθηκε η σωστή διαδικασία και εάν έγιναν παρατυπίες στον υπολογισμό των μορίων των μεταταγμένων εκπ/κών , συνεδρίασε μία φορά και δεν πήρε καμία απόφαση.  

     Αυτό  έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση εκτέλεσης των μεταθέσεων του 2015 με αλυσιδωτές επιπτώσεις και στις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές.

     Σύμφωνα με πληροφορίες οι μεταθέσεις από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. θα πραγματοποιηθούν στα τέλη Μαΐου και θα ακολουθήσουν οι οριστικές τοποθετήσεις εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε. 

     Για μια ακόμη χρονιά ο μη έγκαιρος προγραμματισμός από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ,αλλά και στον οικογενειακό προγραμματισμό των εκπ/κών.

Θέμα 2ο: Πολυνομοσχέδιο

      Στο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία που δόθηκε στη δημοσιότητα  και στις ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ  για να διατυπώσουν θέσεις και προτάσεις, είναι θετικό ότι παγώνει η αξιολόγηση και υπάρχει η βούληση για την κατάργηση του απαράδεκτου πλαισίου που εφάρμοσαν οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας, δημιουργείται έντονος προβληματισμός όμως από την ασαφή διατύπωση περί συστήματος αποτίμησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου. Είναι θετικό επίσης η άρση της τιμωρητικής διετίας από τους πίνακες των αναπληρωτών εάν δεν αποδεχτούν την τοποθέτησή τους.

Χ.ΣΕΡΜΠΙΝΗΣ-sermpinis@sch.gr-sermpinis@gmail.com-Tηλ.:2310426805-Kιν.:6944963406

   Δε γίνεται όμως καμία αναφορά σε μόνιμους διορισμούς (τρόπος προσλήψεων και αναγνώριση προϋπηρεσίας, σε αριθμό μεταθέσεων, σε αποσπάσεις, στην προσχολική αγωγή, στην άρση της βαθμολογικής και μισθολογικής καθήλωσης των εκπ/κών, και την αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών εις βάρος των εκπ/κών, γίνεται αναφορά με ασάφειες στην ειδική αγωγή και διατηρεί πολλά άρθρα από το προηγούμενο σχέδιο νόμου (Λομβέρδου),δεν υπάρχει καμία δέσμευση για τους συναδέλφους αναπληρωτές ειδικής αγωγής για διορισμό τους και καμία αναφορά σε άρση αδικιών για το χρόνο αποχώρησης από την υπηρεσία καθώς και για άλλα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο.

Θέμα 3o: Επιλογές στελεχών

    Σε νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη βουλή (Νομοσχέδιο για τον αθλητισμό)  θα ενσωματωθεί και η τροπολογία για την κατάργηση αξιολόγηση και τις επιλογές στελεχών.

   Υπάρχει έντονος  προβληματισμός στο χώρο της εκπαίδευσης για τον τρόπο επιλογής των στελεχών  που έχει διατυπωθεί από το Υπουργείο Παιδείας.  Τα πολλά ερωτήματα που υπάρχουν και που δεν είναι εύκολο να απαντηθούν είναι βέβαιο πως θα απασχολήσουν έντονα την σχολική πραγματικότητα και τους συλλόγους διδασκόντων οι οποίοι θα βρεθούν μπροστά σε μεγάλες δυσκολίες και προβλήματα.

   Με τις προτάσεις και σκέψεις του Υπουργείου

  • Καταργούνται τα Συμβούλια επιλογής Διευθυντών εκπαίδευσης και Διευθυντών        σχολικών μονάδων, καταργούνται οι αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών σε αυτά ενώ, προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης ήταν και ο τρίτος αιρετός στα υπηρεσιακά συμβούλια.
  • Θα διαταραχθεί η συνοχή της λειτουργίας του Συλλόγου διδασκόντων με      άμεσο κίνδυνο να δημιουργηθούν έντονες τριβές,  ανταγωνισμοί και πικρίες που θα διαταράξουν το παιδαγωγικό κλίμα στο Σχολείο.
  • Με τους απόλυτους περιορισμούς που συνδέονται με τη δυνατότητα αριθμού δηλώσεων  σχολείων ( μόνο 2 σχολεία) ένας μεγάλος αριθμός ικανών εκπαιδευτικών κινδυνεύει να αποκλειστεί από την διαδικασία επιλογής. Ποτέ δεν υπήρξε περιορισμός των δηλώσεων προτίμησης σε δυο μόνο σχολικές μονάδες. Οι υποψήφιοι από τότε που υπάρχει ο Δ/ντής με θητεία μπορούσαν να δηλώσουν όλα τα Σχολεία του Π.Υ.Σ.Π.Ε.
  • Διαμορφώνονται εντός της ίδιας σχολικής μονάδας αλλά και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα συνθήκες παρεοκρατίας,  ποικίλων εξαρτήσεων και ακύρωσης κάθε έννοιας αξιοκρατίας. Στις επιλογές Υποδ/ντών που πραγματοποιήθηκαν ψηφοφορίες από το Σύλλογο διδασκόντων, δημιουργήθηκαν  πολλές προστριβές και πικρίες μεταξύ των εκπ/κών.
  • Θεσμοθετείται "Συμβούλιο Διευθυντών Νομού" το οποίο θα ψηφίζει για την επιλογή του Διευθυντή εκπαίδευσης του Νομού.Eύλογα αναρωτιέται κανείς τι όργανο είναι αυτό; Γιατί να μην ψηφίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και η τοπική αυτοδιοίκηση;  

Χ.ΣΕΡΜΠΙΝΗΣ[email protected]@gmail.com-Tηλ.:2310426805-Kιν.:6944963406

  • Συρρικνώνεται η μοριοδότηση των επιστημονικών προσόντων. Εξομοιώνονται τα Διδακτορικά με τα Μεταπτυχιακά (Λιγότερα από 5 μόρια το σύνολο των Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών. Λιγότερα από 3 μόρια το δεύτερο πτυχίο. Λιγότερο από ένα 1 μόριο ΤΠΕ Β επιπέδου. Μέχρι  ένα 1 μόριο η ξένη γλώσσα, ανάλογα το επίπεδο).
  • Αυξάνεται η μοριοδότηση της αρχαιότητας. Δεν υπάρχει μοριοδότηση στην επιμόρφωση.(14 μόρια προϋπηρεσία των εκπ/κών εκ των οποίων 11 προϋπηρεσία και 3 θέση ευθύνης.12 μόρια οι ψήφοι του Συλλόγου Διδασκόντων (γίνεται αναγωγή του 33%)

    Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα να δώσει λύσεις στα προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.
Η μόνη λύση είναι ο σοβαρός και τεκμηριωμένος διάλογος μεταξύ των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο σεβασμός των αποφάσεων των συλλογικών μας οργάνων. Η ΔΟΕ οφείλει να πάρει άμεσα θέση για το θέμα και να αποτρέψει την ψήφιση διατάξεων που είναι αντίθετες με τις θέσεις του κλάδου και να κάνει προτάσεις για ένα σύστημα επιλογής στελεχών αξιοκρατικό και αντικειμενικό. Μέχρι να γίνει αυτό να δοθεί παράταση της θητείας των Δ/ντών Εκπ/σης και Δ/ντών Σχολείων, όπως αποφάσισε  το Υπουργείο Παιδείας για τη θητεία των Σχολικών Συμβούλων.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Σερμπίνης Χρήστος

Χ.ΣΕΡΜΠΙΝΗΣ[email protected]@gmail.com-Tηλ.:2310426805-Kιν.:6944963406

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 2.000 ευρώ


ΣΕΡΜΠΙΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε.  ΑΝ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΤΗΛ:2310426805                                                        

ΚΙΝ:6944963406

E-mail: [email protected]

              [email protected]  

             ΘΕΣ/ΝΙΚΗ   23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα