Thumbnail
Α ΕΛΜΕ Κορινθίας

      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Τρεις μήνες έχουν περάσει από την έναρξη των μαθημάτων και παρά τις πομπώδεις και επανειλημμένες διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας, τα κενά στα σχολεία ακόμη δεν έχουν καλυφθεί! Είναι, βέβαια, «λογικό» αυτό αφού με βάση τη Μνημονιακή λογική της δημιουργίας λογιστικών «πλεονασμάτων», τα τελευταία 5 μαύρα χρόνια ο πληθυσμός των εκπαιδευτικών στη Δημόσια Εκπαίδευση έχει μειωθεί κατά 25.000 ! Με βάση τα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (βλέπε ανακοίνωση του αιρετού ΚΥΣΔΕ εδώ http://tinyurl.com/q6z6pwl ), τα κενά μέχρι τις αρχές Δεκέμβρη σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ανέρχονταν σε πάνω από 4.100 !!! Μάλιστα, τα κενά είναι πιο πολλά στα σχολεία ειδικού σκοπού (Μουσικά, Ειδικά, κ.ά.) παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται στη θέση τους μες στον Σεπτέμβρη.

Αυτός ο υπολογισμός των κενών μάλιστα δε λαμβάνει υπόψη και τις μειώσεις στις προβλεπόμενες από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας κάθε μαθήματος, την αύξηση ωραρίου που επιβλήθηκε μες στις διακοπές του Πάσχα πρόπερσι στους εκπαιδευτικούς της Δ.Ε., τις υπερωρίες, την αύξηση του ορίου μαθητών σε κάθε τμήμα, το κλείσιμο σχολείων και ειδικοτήτων, το τρίωρο του υπευθύνου εργαστηρίου που σε αρκετές περιπτώσεις δεν δίνεται κτλ. Ιδίως η αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος είναι στην πράξη λανθασμένη και παράνομη πρακτική που μπορεί μεν να ξεκινά μερικές φορές από καλές προθέσεις στη μικροκλίμακα ενός σχολείου (στη λογική του να κάνουν τουλάχιστον πχ λίγα Μαθηματικά τα παιδιά από το να μην κάνουν καθόλου μέχρι να έρθει καθηγητής Μαθηματικών στο σχολείο) αλλά στην πράξη συγκαλύπτει προβλήματα, δημιουργεί ανισότητες από σχολείο σε σχολείο, λειτουργεί εμβαλωματικά και αντιπαιδαγωγικά καθώς η ύλη παραμένει ίδια και στερεί θέσεις εργασίας από αδιόριστους συναδέλφους. Καταδικάζουμε αυτήν την πρακτική, για όποιον λόγο κι αν γίνεται και απαιτούμε από τη Διοίκηση σε όλα τα επίπεδα να σταματήσει να εγκρίνει τέτοια προγράμματα για να μπαλώνει τρύπες. Ζητάμε από τα μέλη μας αλλά κι από τους γονείς να αποκαλύπτουν και να μη συναινούν σε τέτοιες πρακτικές.

Η λύση δεν βρίσκεται στα μπαλώματα αλλά στο να διεκδικήσουμε όλοι μαζί μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για όλα τα σχολεία και ιδίως τα σχολεία ειδικού σκοπού τα οποία κάθε χρόνο λειτουργούν με ελαστικά εργαζόμενους συναδέλφους. Να σπάσουμε στην πράξη τη λογική δημιουργίας λογιστικού πλεονάσματος στο προϋπολογισμό με σκοπό την αποπληρωμή του ληστρικού χρέους που μας επιβάλλει η πολιτική Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ και να βάλουμε για μια φορά πραγματικά τους ανθρώπους, δηλ τα παιδιά μας, πάνω από τους αριθμούς και τα κέρδη τους!

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


              ΣΠΥΡΟΣ ΣΒΕΡΚΟΥΝΟΣ                    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΡΙΚΝΟΠΟΥΛΟΣ
 


Α’ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ     Κόρινθος, 12/12/2014
ΑΡΓΟΥΣ 17-19 ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20 100   Α.Π.: 17
ΤΗΛ: 2741026860     Προς:  Σχολεία Κορινθίας
Email: [email protected]   
Blog: http://aelmekor.blogspot.com   Κοιν.: Δ.Δ.Ε. Κορινθίας
        Β’ ΕΛΜΕ Κορινθίας
                          ΜΜΕ

                     
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολυβια
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
Η ΕΛΜΕ Λήμνου καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘΑ για συγχωνεύσεις τμημάτων στη μέση της χρονιάς
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
foto_education_2.jpg
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Εκκωφαντική αδιαφορία από το Υπουργείο Παιδείας» — Ξανά στο προσκήνιο τα κενά και οι ελλείψεις στην εκπαίδευση
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις