Thumbnail
Αξιολόγηση

Αυτό προσπάθησα να κάνω σε όλη μου τη ζωή, δημόσια και ιδιωτική. Δε λύγισα ποτέ και πάντα αγωνιζόμουν να ξεπερνώ τις αδυναμίες μου, να αποδέχομαι τα λάθη μου, να παλεύω για μία κοινωνία που ο άνθρωπος θα είναι άνθρωπος και όχι «θηρίο» έτοιμο να κατασπαράξει το συνάνθρωπό του. 

Αναρωτιέμαι λοιπόν καιρό τώρα πώς γίνεται μεγάλα και ψηλά τριγύρω μου να έκτισαν «τείχη» και εγώ να σιωπώ. Τα βράδια που δεν κοιμάμαι παλεύω με το «θεριό» που επιτακτικά μου λέει: «Κάνε ό,τι σου λένε, μην αντιστέκεσαι». Όμως, τον τελευταίο καιρό, όταν πηγαίνω στο σχολειό και οι συνάδελφοί μου με κοιτούν φοβισμένα, αισθάνομαι ότι ο συμβιβασμός μου είναι «ήττα».

Γι΄αυτό λοιπόν αρνιέμαι να ΄χω σκέψη που σωπαίνει, αρνιέμαι να υποτακτώ  στο <<νέο>> σχολείο της αγοράς, της ημιμάθειας, αρνιέμαι να εφαρμόσω τον αντιδραστικό νόμο της αξιολόγησης που στόχο έχει την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, και να χειραγωγήσει το ελεύθερο πνεύμα των εκπαιδευτικών… Πώς είναι δυνατόν να δημιουργήσεις ελεύθερους – σκεπτόμενους ανθρώπους με ανελεύθερες μεθόδους;

Ίσως κάποιος αντικρούσει το επιχείρημά μου, λέγοντας ότι φοβάμαι να αξιολογηθώ. Απαντώ λοιπόν πως είκοσι έξι χρόνια καθημερινά αξιολογούμαι από τη στάση που τηρώ και το σεβασμό απέναντι στους ανωτέρους μου, στους συναδέλφους μου και τους μαθητές μου. Η αποδοχή και η αγάπη που έχω εισπράξει είναι η πιο σημαντική αξιολόγηση και με αυτή πορεύομαι. Η αγκαλιά των παιδιών και το χαμόγελό τους είναι η μεγαλύτερη αναγνώριση στο έργο ενός εκπαιδευτικού.

Αρνιέμαι να γίνω αξιολογητής των συναδέλφων μου, γιατί ο ρόλος του διευθυντή είναι να εμψυχώνει, να καθοδηγεί και να δημιουργεί σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης με τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας που προΐσταται. Μόνο σ΄ ένα τέτοιο κλίμα συμπόρευσης, αποδοχής και αλληλοκατανόησης μπορούν οι εκπαιδευτικοί να ξεδιπλώσουν τις ικανότητες τους και να δημιουργήσουν.

Συνάδελφοι της σχολικής μου μονάδας είστε «άριστοι», γιατί σε τόσο αντίξοες συνθήκες όλα τα χρόνια με γενναιότητα και αυταπάρνηση προσφέρετε τις υπηρεσίες σας στους μαθητές, δίνοντας καθημερινό αγώνα για να καλλιεργήσετε την  ψυχή και το πνεύμα του αυριανού πολίτη.

Ο διευθυντής πρώτος μεταξύ ίσων πρέπει με το παράδειγμά του να αποτελεί πρότυπο. Για να μπορώ λοιπόν και αύριο να σας κοιτώ στα «μάτια», αρνιέμαι να μπω στη διαδικασία της αξιολόγησης. Έτσι πιστεύω ότι τιμώ την θέση  μου και αισθάνομαι περήφανη για αυτή τη μικρή πράξη αντίστασης.     

Συντάσσομαι με τις αποφάσεις του συλλόγου μου (Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ) ενάντια στην αξιολόγηση.

Από καρδιάς

Ελένη Μουλού

Διευθύντρια 1ου  Δημ. Σχ. Αγίου Στεφάνου

 

paideianews.gr/

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Θέσεις καθηγητών σε μεγάλο εξ αποστάσεως Εκπαιδευτικό Project! Απαραίτητη η 3ετής εμπειρία σε σχολείο

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 6/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές που δίνουν πανελλήνιες
Πανελλαδικές 2025 - Δίκτυα Υπολογιστών: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
Το alfavita δημοσιεύει τις εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ
Πανελλαδικές 2025 - Δίκτυα Υπολογιστών: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
εκπαιδευτικός στην αίθουσα κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Βιολογικής Γεωργίας ΕΠΑΛ: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
Το alfavita δημοσιεύει τις εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Αρχές Βιολογικής Γεωργίας ΕΠΑΛ
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Βιολογικής Γεωργίας ΕΠΑΛ: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025
Πανελλαδικές 2025: Οι εκτιμήσεις και απαντήσεις στο μάθημα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ
Το alfavita δημοσιεύει τις εκτιμήσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Φυσιολογία ΕΠΑΛ
Πανελλαδικές 2025: Οι εκτιμήσεις και απαντήσεις στο μάθημα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ
Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) ΕΠΑΛ: Βατά τα θέματα - Δείτε προτεινόμενες απαντήσεις
Το alfavita δημοσιεύει τις λύσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ)
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) ΕΠΑΛ: Βατά τα θέματα - Δείτε προτεινόμενες απαντήσεις