Thumbnail
ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Θέμα: « Όχι στην “Αξιολόγηση” – όχι στην τρομοκρατία »

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

1. Κατόπιν ερωτημάτων Εκπαιδευτικών και Συλλόγων Εκπαιδευτικών Σχολείων, σας παραθέτουμε προτεινόμενο Πρακτικό Συλλόγου για τη συνεδρίαση στην οποία εξετάζεται η συμμετοχή του Σχολείου στις διαδικασίες χειραγώγησης και κατηγοριοποίησης, αυτό που κάποιοι αποκαλούν «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»:

«Το ΔΣ της ΟΛΜΕ με εξώδικό του στα Υπουργεία Παιδείας και Οικονομικών κήρυξε  Απεργία –Αποχή από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως και κάθε διαδικασίας αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10) μέχρι τη λήξη όλων των παραπάνω διαδικασιών ή έργων.

Απεργία – αποχή σημαίνει ότι απέχουμε μόνο από τις συγκεκριμένες διαδικασίες ή έργα. Δεν είναι στάση εργασίας. Εκτελούμε όλα τα υπόλοιπα καθήκοντά μας (διδακτικά και άλλα διοικητικά και εξωδιδακτικά ) αλλά απέχουμε από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση. Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης.

Υλοποιώντας την παραπάνω απόφαση δηλώνουμε συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή την οποία κήρυξε η ΟΛΜΕ»  (ακολουθούν υπογραφές).

2. Δεχόμαστε καταγγελίες συναδέλφων ότι «διευθυντές» σχολείων – υπέρμαχοι της αξιολόγησης-

  • όχι μόνο δε συμμετέχουν στην Απεργία – Αποχή που προκήρυξε η ΟΛΜΕ,
  • όχι μόνο -ως «άξιοι» managers- ανακαλύπτουν νομοθετικές ρυθμίσεις χειραγώγησης των εκπαιδευτικών του σχολείου που «διευθύνουν»

αλλά και όταν πραγματοποιείται συνεδρίαση του Συλλόγου με θέμα την «Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»,

  • ξεχνούν(;) να καταγράψουν στα Πρακτικά τους ότι οι συνεδριάσεις Συλλόγων έχουν εκείνο ως θέμα και αντί αυτού καταγράφουν ότι πρόκειται για προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου ή άλλα καθήκοντα των εκπαιδευτικών.

Αυτοί οι «διευθυντές» γνωρίζουν πολύ καλά ότι η Απεργία – Αποχή που προκήρυξε η ΟΛΜΕ δεν αναφέρεται, βεβαίως, στην άρνηση επιτέλεσης των καθηκόντων των εκπαιδευτικών αλλά μόνο στην αποχή τους από τις διαδικασίες των «Αξιολογήσεων». Έτσι εκθέτουν σε κίνδυνο τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι απέχουν από τις «Αξιολογήσεις», οποιοσδήποτε κακόβουλος,  να τους διώξει για άρνηση καθήκοντος.

Καλούνται λοιπόν αυτοί οι «διευθυντές» έστω και αν επέλεξαν τον, κατ’ εμάς, δρόμο της υποταγής, να προσδιορίσουν ρητά στα Πρακτικά τους ότι η Απεργία-Αποχή των εκπαιδευτικών αφορά τις διαδικασίες «αξιολογήσεων» και μόνον, όπως αυτές περιγράφονται στο εξώδικο της ΟΛΜΕ προς τα Υπουργεία.

Κάθε διαφορετικός προσδιορισμός θα θεωρείται απόπειρα τρομοκρατίας των εκπαιδευτικών και θα τυγχάνει της ανάλογης αντιμετώπισης από τη ΕΛΜΕ Μαγνησίας.

Ο Πρόεδρος
της ΕΛΜΕ Μαγνησίας

   Η Γραμματέας

Σωκράτης Σαβελίδης  Μαρία Γιαννουλή


Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας

Αντωνοπούλου 66 Βόλος, T.K. 382 21

Τηλέφωνα: 24210)20483 (Κάθε Δευτέρα 19:00-21:00) – 6936)584278

Fax: 24210)20483

e-mail: [email protected]

Ιστοσελίδα: www.elme-mag.gr

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

Αρ. Πρωτ. 121

Προς

    Σχολεία & Υπηρεσίες

            Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Μαγνησίας

Κοινοποίηση

    MME

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

για την αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
Ενημερωτική εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
zetta_makri
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς
Στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς εκπαιδευτικών από την υφυπουργό Ζ. Μακρή
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς