Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Καλλιθέας - Μοσχάτου

Ενώ σε όλη τη χώρα δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, συμμετέχουν θαρραλέα και αποφασιστικά στην κηρυγμένη από τη ΔΟΕ, Απεργία – Αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης…

Ενώ ήδη εκατοντάδες σχολικές μονάδες δε συμμετέχουν στο σφαγείο της αξιολόγησης και δεν αναρτούν κανένα στοιχείο στο Παρατηρητήριο, το οποίο βάζει σχολεία και εκπαιδευτικούς στο καζάνι της ανθρωποφαγικής σύγκρισης – διαφοροποίησης – κατάταξης μεταξύ τους…

Ενώ αυξάνεται ο αριθμός των διευθυντών που μετέχουν στην Απεργία – Αποχή…

Ενώ το 60% πανελλαδικά, των Νηπιαγωγών ξεσηκώνεται και απέχει από τις διαδικασίες αξιολόγησης και την Κυριακή ετοιμάζεται Παναττική συνάντηση Νηπιαγωγών…

Ενώ, ακόμα και στα σχολεία που συμμετέχουν στις διαδικασίες αξιολόγησης, χιλιάδες εκπαιδευτικοί διαφοροποιούνται στους Συλλόγους Διδασκόντων, μετέχουν στην Απεργία – Αποχή και απέχουν από κάθε αξιολογική διαδικασία…

Την ίδια στιγμή οι απολογητές του ΥΠΑΙΘ, προσπαθούν με αλχημείες, ψεύδη και τρομοκρατία, να παραχαράξουν τη θέληση του εκπαιδευτικού σώματος και των Συλλόγων Διδασκόντων.

1. Σε κάποια σχολεία οι διευθυντές δεν ορίζουν συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων, αναρτούν μόνοι τους προγραμματισμούς και σχέδια στο Παρατηρητήριο, χωρίς την έγκριση του Συλλόγου Διδασκόντων, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, θεωρούν ως συνεδρίαση για την αυτοαξιολόγηση, την αρχική συνεδρίαση του Σ.Δ. για την κατανομή τάξεων και ευθυνών κατά το τρέχον σχολικό έτος! Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις φτάνουν στο σημείο να γράφουν «στα παλιά τους τα παπούτσια» τη θέληση και την απόφαση του Σ.Δ. και να αναρτούν στοιχεία στο Παρατηρητήριο, σε αντίθεση με την απόφαση του Σ.Δ. … Ω ! τι εκλεκτή δημοκρατία! Κι έπειτα μας λένε ότι θα μας αξιολογήσουν με «δικαιοσύνη και αίσθημα ευθύνης»

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι οι διευθυντές αυτοί είναι έκθετοι σε όλα τα επίπεδα. Είναι έκθετοι και νομικά, στο βαθμό που αλλοιώνουν, παραχαράσσουν και αγνοούν τη θέληση και την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι αν υπάρξει τέτοια περίπτωση στο Σύλλογό μας, θα καταγγελθεί σε όλα τα επίπεδα. Προς τη ΔΟΕ, προς τη νομικό Σύμβουλο της ΔΟΕ, προς τους Συλλόγους της χώρας και προς τους αιρετούς του κλάδου. Θυμίζουμε και την αντίστοιχη απόφαση της ΔΟΕ (Αρ. Πρωτ. 1202), στην οποία αναφέρεται: «Διευθυντές σχολικών μονάδων οι οποίοι με ενέργειές τους παραχαράσσουν τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων είναι έκθετοι απέναντι στους συναδέλφους του σχολείου τους αλλά και των μελών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών, αφού με αυτόν τον τρόπο αντιστρατεύονται τους σκοπούς του συνδικαλιστικού τους οργάνου και, επί της ουσίας, θέτουν τους εαυτούς τους εκτός του συνδικάτου. Παραβιάζουν επίσης και τα διοικητικά καθήκοντά τους, αγνοώντας τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.

Ο αγώνας ενάντια στην εφαρμογή της ΑΕΕ και της αξιολόγησης – χειραγώγησης κορυφώνεται από την αρχή της φετινής χρονιάς με την κήρυξη, από τη Δ.Ο.Ε., της απεργίας – αποχής η οποία καλύπτει όλους τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία ΑΕΕ και αξιολόγησης. Σε αυτόν τον αγώνα είναι εξαιρετικά σημαντικός ο ρόλος του συλλόγου διδασκόντων, τις αποφάσεις του οποίου κανείς δε νομιμοποιείται να παραχαράσσει».

Αντιστοίχως εκτεθειμένοι είναι όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ή Διευθυντές εκπαίδευσης, στο βαθμό που  δίνουν οδηγίες ή συμβουλές για μη σύγκληση Συλλόγου Διδασκόντων ή για αγνόηση της θέλησής του.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους σε κάθε σχολείο α) να συμμετέχουν μαζικά και πλειοψηφικά στην Απεργία – Αποχή, β) να δηλώνουν την συμμετοχή τους αυτή στο Σύλλογο και στη συνεδρίαση του Σ.Δ., ώστε να είναι κατοχυρωμένοι, γ) να κάνουν σαφές ότι χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου  Διδασκόντων καμιά αυτοαξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει. (σχέδια εργασίας, προγραμματισμοί, ομάδες εργασίας, αναρτήσεις στο Παρατηρητήριο). Στο site του Συλλόγου υπάρχουν όλα τα απαραίτητα υλικά και ανακοινώσεις για τους Συλλόγους Διδασκόντων και για τη συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή. http://ekpaideutikoi.gr/blog/2014/

2. Όλο και περισσότερο πυκνώνουν οι καθοδηγούμενες φήμες ότι η Απεργία – Αποχή «δεν είναι νόμιμη», ότι «δεν μας καλύπτει», ότι «όποιος μετέχει θα απολυθεί» κτλ. Όλες αυτές οι θεωρίες αποτελούν ΨΕΥΔΗ. Η Απεργία – Αποχή είναι νόμιμη μορφή πάλης ως απεργία έργου, έχει νομίμως κηρυχθεί και επιδοθεί στους αρμόδιους, από τη ΔΟΕ και κανένας δεν μπορεί να αξιολογήσει αρνητικά τη συμμετοχή μας σε απεργιακό αγώνα, όσο υπάρχει εργατικό και αστικό δίκαιο. Επίσης το αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ έχει προσφύγει, μέχρι στιγμής εναντίον της. Άρα κάθε προσπάθεια υπονόμευσης της Απεργίας – Αποχής γίνεται για να αποδυναμώσει την ενότητα του εκπαιδευτικού σώματος και του αγώνα που δίνει για τη Δημόσια Παιδεία.

3. Εντείνονται οι πιέσεις από την πλευρά των Σχολικών Συμβούλων για ραντεβού «προς αξιολόγηση» προς τους Διευθυντές και Προϊστάμενες. Κυκλοφορούν λίστες με υλικά για portfolio, διαδίδονται pps με οδηγίες του «καλού αξιολογούμενου». Συνάδελφοι, σε αυτές τις πιέσεις πρέπει να σταθούμε όρθιοι !  Με τη συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή αγνοούμε τις όποιες προσκλήσεις Σχολικών Συμβούλων για «αξιολόγηση». Δεν συμμετέχουμε. Δεν παραδίνουμε και δεν αναρτούμε κανένα portfolio.

Σε όλη τη χώρα ματαιώνονται τέτοιες συναντήσεις με τους Σχ. Συμβούλους.

4. Συνάδελφοι, με την αξιολόγηση, με την «εθελοντική» εργασία, με τις πολυεθνικές να καταρτίζουν προγράμματα και projects, με γεμάτο portfolio και άδειο πορτοφόλι(ο), με τους επιθεωρητές να αλωνίζουν και τα αναλυτικά προγράμματα να θερίζουν, θέλουν να διαμορφώσουν το «νέο» σχολείο. Σε αυτό το σχολείο θα υπάρχει ο φόβος, η υποταγή και τα διαλυμένα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Θα υπάρχει η απόλυση του διπλανού, η ανθρωποφαγία και η έλλειψη εμπιστοσύνης. Θα υπάρχει η «παχυσαρκία» του κέρδους και η «αγωγή εξυγίανσης» των ανυπότακτων πνευμάτων. Αυτό το σχολείο βγαλμένο από τα οργουελικά και χαξλεϊκά σενάρια «του θαυμαστού καινούργιου κόσμου» είναι το μέλλον που θέλουν.

ΔΕΝ θα τους αφήσουμε να το πραγματοποιήσουν.

Ο δικός μας ιστορικός αγώνας για ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δίνεται τώρα και πρέπει να πάρουμε θέση. Τα σύγχρονα «τανκς» της πανοπτικής επιτήρησης, του εσωτερικευμένου φόβου, της ατομικής αδιαφορίας και του αδυσώπητου ανταγωνισμού είναι μικρότερα από τη φλόγα μας για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, για όλους. Δεν θα περάσουν.

Όλοι την Τετάρτη στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου, στις 7:00 μ.μ., στο 9ο Δημ. Σχολείο Καλλιθέας.

Όλοι την Πέμπτη στη Γενική Απεργία.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΚΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ΛΙΠΚΟΒΙΤΣ ΜΑΡΙΑ


Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Καλλιθέας - Μοσχάτου
«Αριστοτέλης – Έλλη Αλεξίου»

www.ekpaideutikoi.gr
Τηλ.: 6981 303 002 – 6932 177 611
Τηλ. - Fax: 210 94 22 847
e-mail: [email protected]

Αρ. Πρωτ. : 233
Προς:

1. Συναδέλφους Καλλιθέας  - Μοσχάτου
2. Δ.Ο.Ε.
Κοινοποίηση:
: Αιρετούς Δ’ Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ολτεε
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
Τι συζήτησε το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ με την υφυπουργό Παιδείας κ.I.Λυτρίβη
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
τεχν
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες
Ο Υφυπουργός Εργασίας, Κωνσταντίνος Καραγκούνης, ανέφερε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 300.000 κενές θέσεις σε τεχνικές ειδικότητες,...
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες