Thumbnail
 Ολοι στη Γενική Απεργία 27/11

Δήλωση των εκπροσώπων των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΔΕ για  τις πρόσφατες δηλώσεις του πρωθυπουργού σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του έργου τους.

«Να κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο..»
(..δείξε μου τον μαθητή σου να σου πω πώς θα αξιολογηθείς!)

Ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς σε άρθρο του στην «Καθημερινή της Κυριακής» (16/11/2014), με τίτλο «Η επόμενη μέρα: Μεταρρυθμιστικό άλμα στο αύριο» ανακοινώνει, ανάμεσα σε άλλα, το επόμενο κύμα μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία με τα παρακάτω λόγια: «Αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, ώστε να κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο»
Ξεκαθαρίζονται πλέον και με πρωθυπουργική εντολή, οι στοχεύσεις του ν. 4186/2013 και της Τράπεζας Θεμάτων καθώς και τι σημαίνει Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: εντατικοποίηση των σπουδών στο Λύκειο, συνεχείς εξεταστικοί φραγμοί που θα οδηγήσουν τη νεολαία στη μαθητεία και την κατάρτιση αλλά και άμεση σύνδεση των εξετάσεων και των αποτελεσμάτων των τους με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Είναι πέρα από προφανές πλέον ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να μεταφέρει στις πλάτες όλων των εκπαιδευτικών  την «αποτυχία» του αντιεκπαιδευτικού νόμου. Να μεταφράσει τη σχολική απόρριψη των χιλιάδων μαθητών, ως αποτέλεσμα της εφαρμογής του ν.4186, το βίαιο διωγμό χιλιάδων μαθητών από την εκπαίδευση, ως αποτυχία των καθηγητών. Είναι ξεκάθαρο πως η κάθε μορφής αξιολόγηση θα οδηγήσει σε νέες διαθεσιμότητες – απολύσεις, μισθολογικές και βαθμολογικές καθηλώσεις, στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και σε νέες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων. Όχημα για την εφαρμογή αυτής της πολιτικής θα αποτελέσει την επόμενη περίοδο ο αντιεκπαιδευτικός νόμος 4186.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς  να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ, και να μην γίνουν αναρτήσεις στο Παρατηρητήριο της ΑΕΕ (αυτοαξιολόγηση) καθώς και να μη γίνεται απολύτως καμία πράξη που έχει σχέση με την αυτοαξιολόγηση.

Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μην ανταποκριθούν στην εγκύκλιο που αφορά την αξιολόγησή τους, να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μην μετατραπούν σε αξιολογητές τους και να συμμετέχουν στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ απέχοντας από τις διαδικασίες φάρσα που υλοποιεί το Ι.Ε.Π.
Καλούμε την ΟΛΜΕ να εισηγηθεί κύκλο Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ με θέμα την κλιμάκωση κινητοποιήσεων ενάντια στην αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση, το νόμο 4186 και το νέο μισθολόγιο.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 27 ΝΟΕΜΒΡΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ-ΦΤΩΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - ΕΕ και ΔΝΤ.

18 Νοέμβρη 2014,

Οι εκπρόσωποι των

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΔΕ
Γίωργος Δεμερδεσλής, Γ. Γραμματεάς ΔΣ ΟΛΜΕ
Χρίστος Σόφης, μέλος ΔΣ ΟΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση