Thumbnail
Μετά από όσα έγιναν στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγ. Παρασκευής

Προς τον  Υπουργό Παιδείας

κ. Υπουργέ,

σίγουρα γνωρίζετε (ή θα έπρεπε) το διασυρμό που υπέστη  το 6ο  Δημ. Σχ. Αγ. Παρασκευής από ένα δικομανή  γονέα αναφορικά με το ποσό των 2,20 ευρώ που χάθηκαν από μία τάξη, αφού έγινε γνωστό στο χώρο της εκπαίδευσης.

Σίγουρα θα γνωρίζετε για τις ΕΔΕ που υπέστη το διδακτικό προσωπικό του ίδιου σχολείου και που συνεχίζει να καλείται σε ψυχοφθόρες καταθέσεις για επουσιώδεις καταγγελίες.

Θα γνωρίζετε ότι τέθηκε σε αργία εδώ και 8 μήνες συνάδελφος   για «αναξιοπρεπή συμπεριφορά» από τον αμερόληπτο Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης όπου η εξουσία του ξεπερνά πλέον και το roi soleil αφού ειδικεύτηκε και σε αμιγώς παιδαγωγικά θέματα.

Θα γνωρίζετε για  τη μετακίνηση μου σε άλλο σχολείο παρά το πρώτο  αθωωτικό πόρισμα (με έμμεσο εκβιασμό ότι θα τεθεί σε αργία όλο το διδακτικό προσωπικό από το ΓΕΔΔ) αλλά και την υπόθαλψη της υπαίτιας και αδαούς δ/ντριας για την οποία εκκρεμούν πολλές καταγγελίες και παρά όλα αυτά βρίσκεται στο απυρόβλητο και όπου θα βρίσκεται απ’ ότι φαίνεται.

Θα γνωρίζετε εντέλει ότι ένας ολόκληρος μηχανισμός ασχολείται εδώ και 10 μήνες γιατί χάθηκαν 2,20 ευρώ από μία τάξη!

Σίγουρα θα γνωρίζετε τις κινήσεις επί του θέματος του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης που εσείς έχετε τοποθετήσει σε αυτή την τόσο ιδιαίτερη θέση και που λογικά θα έπρεπε να διαθέτει υψηλά προσόντα και  κοινωνική ευθύνη, να προλαμβάνει καταστάσεις και να τις σταματάει εν τη γενέσει τους, να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα πριν διασύρει επαγγελματίες και ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς σε πειθαρχικές διαδικασίες, να προστατεύει τον κλάδο… 

Κύριε Υπουργέ,

καλούμαστε να διαμορφώσουμε ευρωπαίους πολίτες με πλήρη συνείδηση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεών τους, με δημοκρατικές αντιλήψεις, με αξίες , με ιδανικά, με όραμα ζωής, με αξιοπρέπεια και σεβασμό στη ζωή.

Καλούμαστε να διαχειριζόμαστε όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από τη σημερινή συγκυρία έχοντας πάντα ως γνώμονα το καλό των παιδιών μας.

Καλούμαστε εκτός από παιδαγωγοί και εκπαιδευτικοί να είμαστε γονείς, ψυχολόγοι,  γιατροί, ευέλικτοι σε κάθε ειδική περίπτωση.

Καλούμαστε να εκπονήσουμε προγράμματα περιβαλλοντικά, πολιτιστικά, αγωγής υγείας.

Καλούμαστε να μεταγλωττίζουμε, να επεξεργαζόμαστε και να προσαρμόζουμε την ύλη των  βιβλίων του δημοτικού ανάλογα με τις μαθησιακές  ανάγκες της τάξης και το νοητικό επίπεδο της κάθε ηλικίας, σύμφωνα με την επιστημονική και εμπειρική κατάρτιση μας.

 Καλούμαστε να διδάσκουμε σε τμήματα με 27-28 μαθητές προς το παρόν, στα έξυπνα ΕΑΕΠ(ΕΣΠΑ) σχολεία  τα οποία επανδρώνονται με ειδικότητες λίγο μετά τα Χριστούγεννα, με παράλληλη στήριξη, για τον ευαίσθητο χώρο των  μαθητών με ειδικές ανάγκες, επιλεκτική και πολύ συχνά ανύπαρκτη και με τμήματα ένταξης που τείνουν να καταργηθούν(όσα δεν έχουν ήδη καταργηθεί).

 Και τώρα, τα κοινωνικά σχολεία, άλλη μια καινοτόμος  μεταρρύθμιση!

Κύριε Υπουργέ,

νιώθω βαθιά απογοήτευση, θλίψη και δυσαρέσκεια.

Παραιτούμαι από την υπηρεσία μετά από 25 χρόνια αφοσίωσης, επαγγελματισμού, προσφοράς και πραγματικής αγάπης για το επάγγελμα.

Παραιτούμαι στην πιο παραγωγική εκπαιδευτική στιγμή της ζωής μου.  Παραιτούμαι όχι γατί το θέλω, αλλά γιατί δε μπορώ.

Παραιτούμαι γιατί η αξιοπρέπειά μου δε μου επιτρέπει να διασύρεται το όνομά μου και η  επαγγελματική μου υπόληψη, να προσβάλλεται η προσωπικότητα μου ως εκπαιδευτικού και ως πολίτη.

Παραιτούμαι γιατί δεν υπάρχει καμία προστασία από την υπηρεσία  αντιθέτως   θέτει σε επικινδυνότητα τους συνεργάτες της.

Παραιτούμαι γιατί το προφίλ του σημερινού δάσκαλου πρέπει να είναι φοβισμένο, ανελεύθερο, ετοιμοπόλεμο σε τυχόν ανθρωποφαγικές διώξεις και να διαθέτει επάρκεια άνω του 15%!!!.

Παραιτούμαι γιατί η παιδεία πεθαίνει σε μία πολύ κρίσιμη στιγμή της ελληνικής ιστορίας.

Παραιτούμαι γιατί ζω στην Ευρώπη του 2014, θεωρώ τον εαυτό μου ευρωπαία πολίτη, αγωνίζομαι για τα αυτονόητα  παραδειγματίζοντας τα παιδιά μου και τους μαθητές μου, και,   δεν ανέχομαι την αναξιοκρατία, την αδικία, την αδιαφάνεια, την ανευθυνότητα και τη μικροπολιτική  προσωπικών συμφερόντων.

Παίξτε μπάλα, κ. Υπουργέ, στο «κοινωνικό» σχολείο!

Δώστε ανώτερες θέσεις στους αξιολογημένους της παρεούλας σας…

Αλεξ. Χαρβάλου

εκπαιδευτικός ΠΕ70

Ευχαριστώ θερμά για τη συμπαράστασή τους , το Σύλλογο Διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγ. Παρασκευής, το σύλλογο Γονέων Αγίας Παρασκευής, την Ένωση Γονέων Αγ. Παρασκευής, το Σύλλογο Περικλή, την οικογένειά μου, τους σχολικούς συμβούλους που ανέλαβαν τις ΕΔΕ μου  και   τον Άρειο Πάγο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα