Thumbnail
Αγωνιστική παρέμβαση εκπαιδευτικών

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ & ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ   «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ  ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ»   ΓΙΑ ΑΠΥΣΔΕ  ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

1. Η συμμετοχή μας στα όργανα αυτά δεν έχει ως σκοπό τη συνδιαχείριση της κυβερνητικής, αντιεκπαιδευτικής πολιτικής αλλά την υπεράσπιση των εργασιακών , συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των μορφωτικών – εκπαιδευτικών δικαιωμάτων και αναγκών των μαθητών και της δημόσιας, δωρεάν εκπαίδευσης.

2. Τα όργανα αυτά δεν αποτελούν για μας «άβατο». Το τι συζητάτε εκεί, το τι αποφασίζεται και από ποιους θα δημοσιοποιείται σε όλους τους συλλόγους, σε όλους τους/ τις συνάδελφους. Για το σκοπό αυτό ο/ η αιρετός μας με τακτικό δελτίο ενημέρωσης, αλλά και έκτακτες ανακοινώσεις, όταν  απαιτείται, θα ενημερώνει για όλα τα τεκταινόμενα στο  ΑΠΥΣΔΕ.

3. Με τη συμμετοχή μας εκεί έχουμε στόχο την αποκάλυψη κάθε πτυχής της λειτουργίας τους, την απόκρουση, αποτροπή και το μπλοκάρισμα κάθε αντεργατικής, αντιεκπαιδευτικής προσπάθειας της διοίκησης μέσα , κυρίως, από την ενεργοποίηση του ίδιου του μαζικού κινήματος. Δεν διεκδικούμε το αλάθητο.   Γνωρίζουμε ότι το πεδίο αντιπαράθεσης είναι εχθρικό.  Το  ΑΠΥΣΔΕ  είναι αναπόσπαστο τμήμα του κρατικού μηχανισμού, κομμάτι εφαρμογής και εμβάθυνσης της αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής. Ο αιρετός δεν είναι ούτε γρανάζι της διοίκησης, ούτε μοναχική φωνή αντίστασης  απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική.

 Ανιχνεύουμε νέους δρόμους αντίστασης και συλλογικής δράσης – παρέμβασης σε αυτό το εχθρικό τοπίο. Όμως δεν τρέφουμε αυταπάτες. ΜΟΝΟ Η ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ.

4. Υπερασπιζόμαστε τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων των εκπαιδευτικών και όχι το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία αυτών των οργάνων. Νόμιμα είναι τα δικαιώματα και οι ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών και όχι οι πολιτικές του υπουργείου και της κυβέρνησης. Γι αυτό ο αιρετός εκφράζει τις θέσεις των συλλογών – ενημερώνεται από αυτούς σε τακτική βάση, απολογείται στους συλλόγους και τα συλλογικά τους όργανα  (ΓΣ – ΔΣ) και στην ολομέλεια των σχημάτων που τον στήριξαν. Αυτά είναι και τα όργανα που μπορούν να τον ανακαλέσουν αν παραβιάζει αποδεδειγμένα τις αρχές της δράσης μας.

5. Δε συναινούμε σε καμιά συγχώνευση, κατάργηση σχολείου, σε καμιά κατάργηση των ορίων των σχολείων, σε καμιά σύμπτυξη τμημάτων ή αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Σε κάθε περίπτωση απαιτούμε  πρόσληψη νέου εκπαιδευτικού.

6.Δε συναινούμε στη λειτουργία και το περιεχόμενο της μετατροπής των σχολείων σε κέντρα εφαρμογής  προγραμμάτων εκπορευόμενων από το ΕΣΠΑ, στην κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσω των αναλυτικών προγραμμάτων, του τύπου τους κ.λπ. Υπερασπιζόμαστε και διεκδικούμε το ενιαίο 12 χρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο, τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή  για όλους,  χωρίς ταξικούς ή άλλους αξιολογικούς φραγμούς.

7. Δεν αποδεχόμαστε την ανάθεση υπερωριών – πολύ περισσότερο την ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών- την παραβίαση του διδακτικού και εργασιακού ωραρίου κάθε συναδέλφου , τις πολλαπλές μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο.

8. Απαιτούμε για κάθε κενό την πρόσληψη εκπαιδευτικού, πάντα μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. Ειδικά για αναπληρωτές την πρόσληψη αναπληρωτή κανονικού ωραρίου μέσω του Κρατικού Προϋπολογισμού.

9. Στη διαδικασία  πειθαρχικού ελέγχου, την εφαρμογή του αντιδραστικού ΔΥΚ, τις ΕΔΕ  υπερασπιζόμαστε τα εργασιακά, συνδικαλιστικά και πολιτικά δικαιώματα  των εκπαιδευτικών.

10. Η απαράδεκτη σημερινή κατάσταση της «ιδιαίτερης μεταχείρισης», της «ημετεροκρατίας», της «εξυπηρέτησης – ρουσφέτι», δεν αντιμετωπίζεται με ηθικολογίες αλλά με διαφάνεια – δημοσιότητα.  Όλα στο φως αυτό θα είναι η πολιτική μας πρακτική, μετρήσιμα, αντικειμενικά  κριτήρια για όλους και όλες τις περιπτώσεις, δίπλα σε κάθε συνάδελφο / ισσα για τη  διεκδίκηση κάθε δίκαιου αιτήματος για την  αποκατάσταση κάθε αδικίας.

11. Η ίδια διαδικασία δημοσιοποίησης των κενών, και τοποθέτησης ανάλογα των μορίων και των προτιμήσεων απαιτούμε και διεκδικούμε να γίνεται και για τους αναπληρωτές συναδέλφους, και για κάθε άλλη περίπτωση συναδέλφου με οποιαδήποτε σχέση εργασίας.

12. Στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης τονίζουμε και προβάλλουμε εξαρχής την αντίθεσή μας με το ρόλο και το περιεχόμενο αυτών των θεσμών, ρόλος που γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνος με τα « νέα καθήκοντα» που ετοιμάζει η κυβέρνηση για αυτά τα στελέχη. Αρνούμαστε την  αξιολόγηση  και  δίνουμε  μάχη  για  την  ανατροπή της  με  συλλογικό τρόπο.

  Θεωρούμε αυτονόητο ότι οι αιρετοί μας αλλά και οι αναπληρωματικοί τους δεν θα είναι υποψήφιοι για τις θέσεις των διευθυντών, ούτε για άλλη στελεχική θέση στην εκπαίδευση.

 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ    ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  

&

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ  ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ  

(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ)

                                      ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ  ΓΙΑ  ΑΠΥΣΔΕ  ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Επώνυμο

Όνομα

Πατρώνυμο

Ειδικότητα

Σχολείο

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΠΕ02

8ο ΓΕΛ   ΛΑΡΙΣΑΣ

ΔΙΒΡΑΜΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ  ΚΡΑΝΕΑΣ

ΚΑΖΑΝΤΖΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ

ΠΕ17.06

ΕΠΑΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΟΥ

ΣΟΦΙΑ

ΑΛΕΞΙΟΥ

ΠΕ02

ΓΥΜΝΑΣΙΟ  &  ΛΤ  ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

ΚΟΚΟΒΑ

ΔΗΜΗΤΡΑ

ΧΡΗΣΤΟΥ

ΠΕ18.10

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΚΟΝΤΕΛΕΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΠΕ 17.02

ΔΙΑΘΕΣΗ  ΠΥΣΔΕ  ΛΑΡΙΣΑΣ

ΚΛΙΑΦΑ

ΒΙΚΤΩΡΙΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

ΠΕ06

1   ΓΥΜΝΑΣΙΟ   ΠΥΛΗΣ

ΚΡΙΤΣΙΝΙΩΤΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΠΕ02

7  ΕΠΑΛ  ΛΑΡΙΣΑΣ

ΜΑΛΑΜΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

ΠΕ09

ΛΥΚΕΙΟ  ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ

ΜΑΣΤΡΟΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

ΠΕ09

ΕΠΑΛ  ΑΓΡΙΑΣ  ΒΟΛΟΥ

ΜΗΤΣΙΟΥ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΠΕ02

14ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΛΑΡΙΣΑΣ

ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΣΩΤΗΡΙΟΥ

ΠΕ17.02

1ο ΕΠΑΛ  ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

ΜΠΑΝΤΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΠΕ04.03

3ο  ΓΕΛ  ΛΑΡΙΣΑΣ

ΠΟΛΥΜΕΡΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΠΕ18.33

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΠΕ09

ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΡΕΠΑΝΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΠΕ02

ΔΙΑΘΕΣΗ  ΠΥΣΔΕ  ΛΑΡΙΣΑΣ

ΣΙΑΜΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ

ΠΕ18.13

1ο   ΕΠΑΛ  ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

 

 

 

 

 

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

ΠΕ02

ΜΟΥΣΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ  ΛΑΡΙΣΑΣ

ΤΑΖΕ

ΒΑΣΩ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΠΕ18.27

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΤΣΙΜΠΟΛΗ

ΚΙΚΗ

ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ

ΠΕ01

1ο    ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

ΧΑΤΖΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΣΩΤΗΡΙΟΥ

ΔΕ01.12

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΨΑΡΡΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

ΠΕ 06

2ο ΕΠΑΛ  ΛΑΡΙΣΑΣ

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα