Thumbnail
Το δεκαπενταμελές του Γυμνασίου Τ.Λ. Γαυρίου

Εμείς οι μαθητές του Γυμνασίου Λυκείου Γαυρίου νιώθουμε μαθητές δεύτερης κατηγορίας σε σχέση με τους συμμαθητές μας στα αστικά κέντρα. Μετά τις συνεχείς αποτυχημένες προσπάθειες μας να βρουν ανταπόκριση τα αιτήματα μας αναφορικά με τις δυσλειτουργίες του εκπαιδευτικού συστήματος γενικότερα και ειδικότερα με τις δυσμενείς συνθήκες, που επικρατούν στο δικό μας σχολικό περιβάλλον, αποφασίσαμε να λάβουμε πιο δραστικά μέτρα.

Μη έχοντας άλλη επιλογή, καταλήξαμε ομόφωνα στην απόφαση να πραγματοποιήσουμε κατάληψη του σχολικού μας κτιρίου. Θεωρούμε, όμως, χρέος μας να επισημάνουμε πως στόχος αυτής της κατάληψης δεν είναι να γίνει η τυρόπιτα από στρογγυλή, τρίγωνη, αλλά γιατί κρίνεται επιτακτική η ανάγκη λήψης δραστικών αποφάσεων για την αντιμετώπιση των δυσχερειών. Βασικά μας αιτήματα είναι τα εξής:

• Η άμεση κάλυψη των κενών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού διότι, αν και έχουν περάσει ήδη δύο ολόκληροι μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους, το σχολείο μας εξακολουθεί να υπολειτουργεί με ελλείψεις στα βασικά μαθήματα. Πρακτικά έγινε υπεράνθρωπη προσπάθεια από τους καθηγητές μας να στελεχωθεί το λύκειο (και αυτό όχι πλήρως) και έμεινε το γυμνάσιο στο κενό!!!

• Με δεδομένο ότι το νέο εκπαιδευτικό σύστημα μας υποβάλλει εξέταση μορφής πανελλαδικών εξετάσεων και το σχολείο μας δεν πληρεί τις προυποθέσεις να μας προετοιμάσει κατάλληλα, απαιτούμε τη διαφορετική αντιμετώπισή μας σε σχέση με τους μαθητές των υπολοίπων σχολείων της χώρας από το Υπουργείο Παιδείας. Πως οι μαθητές του γυμνασίου θα αντιμετωπίσουν την Τράπεζα Θεμάτων στο λύκειο; Πότε θα καλύψουν τα κενά; Πόση η ύλη μπορεί να αφομιώσει συμπυκνωμένα ο μαθητής; Αυτό δεν είναι δημοκρατία!!!!!!!!

• Μετά από όλα όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό για τυχόν συγχωνεύσεις σχολείων στον τόπο μας, δηλώνουμε φανερά την εναντίωση μας για την πραγματοποίηση οποιονδήπωτε τέτοιων επιδιώξεων.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να τονίσουμε πως στόχος του βήματός μας αυτού, δεν ήταν να κατακρεουργηθούν τα ήδη διαμελισμένα εβδομαδιαία προγράμματα, αλλά να χτίσουμε κάτι που θα κρατήσει ,περισσότερο από μια εβδομάδα κατάληψη, για τις επόμενες γενιές. Απλώς να ξέρουμε εμείς οι ίδιοι ότι προσπαθήσαμε και δε σταθήκαμε απαθείς. Στην προσπάθεια μας αυτή, ζητούμε από τους συντοπίτες μας να ταχθούν στο πλευρό μας κι όχι απέναντι μας και επιδιώκουμε να μην μείνουν άπραγοι αλλά να κινητοποιηθούν κι εκείνοι άμεσα!

Το δεκαπενταμελές του Γυμνασίου Τ.Λ. Γαυρίου

Για όποια μαθητική κοινότητα ενδιαφέρεται να αναρτηθούν τα αιτήματά της μπορεί να στείλει το κείμενο στο [email protected] 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δάσκαλος κουρασμένος ξαπλώνει πάνω στα χέρια του στην έδρα
Εκπαιδευτικοί: Ένα επάγγελμα σε οριακή κατάσταση – Η ψυχική επιβάρυνση μέσα στα σχολεία
Ο εκπαιδευτικός κόσμος βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Αν δεν υπάρξουν άμεσα πολιτικές που θα στηρίξουν ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς, η...
Εκπαιδευτικοί: Ένα επάγγελμα σε οριακή κατάσταση – Η ψυχική επιβάρυνση μέσα στα σχολεία
εκπαιδευτικοι
Μετακινήσεις εκπαιδευτικών: Το πραγματικό κόστος για τα σχολεία και η συζήτηση που όλοι αποφεύγουν
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί αλλάζουν σχολεία μέσα στη χρονιά, διαταράσσοντας προγράμματα, μαθητές και εκπαιδευτικό έργο — ένα πρόβλημα που η Δημόσια...
Μετακινήσεις εκπαιδευτικών: Το πραγματικό κόστος για τα σχολεία και η συζήτηση που όλοι αποφεύγουν
πανεπιστημια
Χιλιάδες άδειες θέσεις στα ΑΕΙ: Δεν έφταιξε το δημογραφικό, αλλά κάτι πολύ πιο βαθύ
Η πτώση των εισακτέων δεν οφείλεται στη μείωση των μαθητών, αλλά στη ριζική αλλαγή του τρόπου εισαγωγής και στον νέο χάρτη σπουδών.
Χιλιάδες άδειες θέσεις στα ΑΕΙ: Δεν έφταιξε το δημογραφικό, αλλά κάτι πολύ πιο βαθύ